huh?quote:Op maandag 23 november 2009 12:31 schreef Five_Horizons het volgende:
Leg sowieso eens uit waarom homoseksualiteit überhaupt een geestesziekte zou zijn.
Want dan zou heteroseksualiteit het inderdaad ook zijnquote:Op maandag 23 november 2009 12:31 schreef Five_Horizons het volgende:
Leg sowieso eens uit waarom homoseksualiteit überhaupt een geestesziekte zou zijn.
Zo'n moeilijke vraag is het niet, hoorquote:
TS heeft een geestesziekt, gezien dit topic, dus het is niet vreemd dat hij de vraag niet begrijptquote:Op maandag 23 november 2009 12:37 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Zo'n moeilijk vraag is het niet, hoor
Als je toch al kanker hebt kan je net zo goed doorroken. Maar zelfs als je nog te genezen bent is het geen argument om roken te verbieden.quote:Op maandag 23 november 2009 12:30 schreef Onnoman het volgende:
laten we voorop stellen dat pedo's die zich vergrijpen aan kinderen strafbaar gesteld moeten worden! Logisch, want voor pedo's moet logica de drang overdrukken, te vergelijken als het niet roken van een sigaret als er longkanker bij je is waargenomen.
nee maar ik heb het daar toch helemaal niet over?quote:Op maandag 23 november 2009 12:37 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Zo'n moeilijk vraag is het niet, hoor
Raar dat het dan gewoon zo in je OP is verschenenquote:Op maandag 23 november 2009 12:38 schreef Onnoman het volgende:
[..]
nee maar ik heb het daar toch helemaal niet over?
quote:Op maandag 23 november 2009 12:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
M.a.w.: De vergelijking slaat als een speculum op een vat bier.
klopt wel een beetje, moest effe snel wat bedenken :pquote:Op maandag 23 november 2009 12:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
M.a.w.: De vergelijking slaat als een speculum op een vat bier.
Als ik je goed begrijp, moeten we medelijden hebben met pedo's, omdat een pedofiel er nou eenmaal niets aan kan doen dat hij of zij op jongere kinderen valt ? Zo ja, dan vat ik 'm dus goed.quote:Op maandag 23 november 2009 12:30 schreef Onnoman het volgende:
Het feit blijft meestal dat een pedo er niets aan kan doen dat hij/zij pedo is, dan wel dat een homo er niks aan kan doen dat hij/zij homo is. In hoeverre kan je een pedo plaatsen in een vorm van slachtoffer-rol?
daar heb ik het niet over en is niet relevant in hetgene wat ik wil zeggen..quote:Op maandag 23 november 2009 12:39 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Raar dat het dan gewoon zo in je OP is verschenen
Hij laat het woord medelijden niet vallen, het wat minder 'haat' voor een geaardheid die bij, ik gok 80% van de pedofielen nooit uitkomt.quote:Op maandag 23 november 2009 12:41 schreef Susi het volgende:
[..]
Als ik je goed begrijp, moeten we medelijden hebben met pedo's, omdat een pedofiel er nou eenmaal niets aan kan doen dat hij of zij op jongere kinderen valt ? Zo ja, dan vat ik 'm dus goed.
ja want er bestaan ook 1000en heteroseksuelen die vrouwen verkrachten.. dat is logisch ook gewoon strafbaar.... er zijn zelfs mannen die mannen verkrachten... dat gedoe in groningen van paar jaar terug..quote:Op maandag 23 november 2009 12:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij laat het woord medelijden niet vallen, het wat minder 'haat' voor een geaardheid die bij, ik gok 80% van de pedofielen nooit uitkomt.
Waarom? Is je Fok!-abo nog maar 10 minuten geldig?quote:Op maandag 23 november 2009 12:40 schreef Onnoman het volgende:
[..]
klopt wel een beetje, moest effe snel wat bedenken :p
Laat homoseksualiteit dan sowieso buiten beschouwing en vraag je gewoon af waarom pedoseksualiteit wél een geestesziekte is.quote:Op maandag 23 november 2009 12:42 schreef Onnoman het volgende:
[..]
daar heb ik het niet over en is niet relevant in hetgene wat ik wil zeggen..
ik heb er vrede mee dat homoseksualiteit geen ziekte is, maar pedoseksualiteit wel.. en dat vind best vreemd te noemen.. want seksuele geaardheid kan je nu eenmaal niet kiezen
niet moet op mijn telefoonrekening letten.. internet dmv inbellenquote:Op maandag 23 november 2009 12:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waarom? Is je Fok!-abo nog maar 10 minuten geldig?
Medelijden niet. Echter wat is het verschil als je op jonge kinderen valt of mannen? (als man) Uiteindelijk is het een bepaalde voorkeur waar je niet voor kiest (evenals je niet kiest om een hetero voorkeur te hebben).quote:Op maandag 23 november 2009 12:41 schreef Susi het volgende:
[..]
Als ik je goed begrijp, moeten we medelijden hebben met pedo's, omdat een pedofiel er nou eenmaal niets aan kan doen dat hij of zij op jongere kinderen valt ? Zo ja, dan vat ik 'm dus goed.
homoseksualiteit komt ook onder dieren voor, het is de hormoonbalans die het dier (en mens)quote:Op maandag 23 november 2009 12:30 schreef Onnoman het volgende:
Sinds 1990 is homoseksualiteit niet meer opgenomen in de lijst van geestesziekten van de Wereldgezondheidsorganisatie.. is een anecdote wat op wiki te vinden is wanneer je Homoseksualiteit intypt.
op wiki staat ipv pedoseksualiteit, pedofilie.. pedofilie klinkt negatiever.. want homofiel horen homo's nu eenmaal ook niet graag.
Kan iemand mij uitleggen waarom homoseksualiteit geen geestesziekte is, maar pedoseksualiteit wel?
Dat je niet verliefd kan worden op iemand van het andere geslacht maar wel op hetzelfde geslacht is iets anders dan sexueel aangetrokken worden door kinderen... Een geaardheid gaat veel verder dan een fetish en beide partijen stemmen in en mogen vanaf een bepaalde leeftijd bepalen ofdat zij een relatie aangaan... Pedofielen worden geil van (het idee van) seks met kinderen, dat betekent niet dat ze dat maar moeten doen want het gaat niet om liefde, t gaat om seks, eenzijdige seks, want het kind heeft meestal nog geen idee van sexualiteit... Hier kan je dus praten over misbruik, en bij homofilie niet...quote:laten we voorop stellen dat pedo's die zich vergrijpen aan kinderen strafbaar gesteld moeten worden! Logisch, want voor pedo's moet logica de drang overdrukken, te vergelijken als het niet roken van een sigaret als er longkanker bij je is waargenomen.
Het feit blijft meestal dat een pedo er niets aan kan doen dat hij/zij pedo is, dan wel dat een homo er niks aan kan doen dat hij/zij homo is. In hoeverre kan je een pedo plaatsen in een vorm van slachtoffer-rol?
Er zijn zat homo's die na een (christelijk) kamp ook "genezen" zijn van hun voorkeur. Maar dat lijkt me ten alle tijden onzin. En zo denk ik ook over "genezen" pedo's. Mogelijk dat ze hun drang beter onder controle kunnen houden, maar de voorkeur blijft.quote:Op maandag 23 november 2009 12:52 schreef kahlie het volgende:
Waarom homoseksualiteit of heterosekualiteit een geaardheid is en pedofilie niet?
A) Er zijn geen bewijzen dat hetero's of homo's hun geaardheid kunnen veranderen, zelfs al zijn er veel mensen die het hebben geprobeerd. Er zijn ook geen duidelijke aanwijzingen waarom mensen deze bepaalde geaardheid hebben. Bij pedoseksualiteit zijn er wel pedofielen die van hun geestesziekte af zijn gekomen en wel seksuele aantrekkingskracht ervaren naar volwassen toe na therapie. Er zijn vaak wel duidelijke aanwijzingen waarom er aantrekking is naar kinderen. Pedoseksuelen praten vaak over de onschuld, lievelijkheid of kneedbaarheid van kinderen.
quote:Op maandag 23 november 2009 12:30 schreef Onnoman het volgende:
(...)
laten we voorop stellen dat pedo's die zich vergrijpen aan kinderen strafbaar gesteld moeten worden! Logisch, want voor pedo's moet logica de drang overdrukken, te vergelijken als het niet roken van een sigaret als er longkanker bij je is waargenomen.
(...)
Hebben we stiekem te maken met Johan Cruyff? Of met iemand ander die niet begrijpt wat logisch isquote:Op maandag 23 november 2009 12:46 schreef Onnoman het volgende:
[..]
(...)
je dient gewoon met je klauwen van andere mensen af te blijven en dat is logisch als wat..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |