abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74934397
quote:
Op maandag 23 november 2009 11:13 schreef matthijs.. het volgende:

[..]

Door geloof in Jezus ga je in de ark, maar pin je maar niet vast op een datum zoals 2012. Pas als bij God de maat vol is, zal hij de wereld oordelen en de wederkomst van Jezus zijn. Alleen God de vader weet dat, Gods intentie is om mensen te redden, het oordeel is pas het laatste middel.
Maar dat kunnen we toch afkopen door onze maagdelijke dochters weg te geven?
pleased to meet you
  maandag 23 november 2009 @ 11:26:36 #27
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_74934441
Er wordt hier weer behoorlijk buiten de context gerukt!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_74934490
quote:
Op maandag 23 november 2009 11:25 schreef moussie het volgende:

[..]

Maar dat kunnen we toch afkopen door onze maagdelijke dochters weg te geven?
YODA MODE ON:

HOLY SHIT THIS IS!!!

YODA MODE OFF::
Once upon a time bill gates played with his own joystick and thought sex must be virtual. After that windows was born.
pi_74934625
quote:
Op maandag 23 november 2009 11:26 schreef SicSicSics het volgende:
Er wordt hier weer behoorlijk uit de context gerukt!
Wat wil je met zo'n OP ..

Op zich uiteraard heel triest, vooral omdat dat als heel 'normaal' wordt ervaren .. verbaal geweld ook, en dat begint nog vroeger .. allemaal wijven, bitches ed ..
pleased to meet you
  maandag 23 november 2009 @ 11:36:36 #30
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_74934725
quote:
Op maandag 23 november 2009 11:32 schreef moussie het volgende:
Op zich uiteraard heel triest, vooral omdat dat als heel 'normaal' wordt ervaren .. verbaal geweld ook, en dat begint nog vroeger .. allemaal wijven, bitches ed ..
En ik moest weer vallen op een intelligente, geėmancipeerde en zelfstandige dame.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_74934733
@ matthijs,

Over de Ark, ik vind het ook van de zotte dat toen niet alle dieren meekonden. Waardoor er nu geen dino's meer op de aarde rondlopen. Of nog maar te zwijgen over slangen met voeten.

Maar lui ben je wel of is jouw ark inmiddels gebouwd? of wacht je tot je hogere macht deze ark voor jou gaat bouwen.

tuurlijk denk je dat de "gekken" juist jou voor gek verklaren maar jij het beter weet want "god"...... enz.... en god vind dat......

Het is helaas voor sommige mensen zo moeilijk om voor zichzelf te kunnen denken. Dat het soms lijkt alsof ze op zondag weer een nieuwe hersenimplantaat nodig hebben om de week door te komen.
Once upon a time bill gates played with his own joystick and thought sex must be virtual. After that windows was born.
  Admin maandag 23 november 2009 @ 11:57:10 #32
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_74935251
Tis goed verder, we zijn de EO niet.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_74935460
Is dit topic geopend om christenen te bashen?

Dank voor het slotje.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')