Ok, apart.. kan zo wel een lijstje opnoemen waar het niet kanquote:Op maandag 23 november 2009 20:28 schreef Fogel het volgende:
Ik ben in de 13 jaar dat ik een rijbewijs heb nog nooit een tankstation tegengekomen waar ze geen CC aannemen, zelfs bij de lokale pomp in een klein dorp (al vroeg de pomphouder steevast of ik niet liever met PIN wilde betalen... scheelde voor hem de nodige procenten) was het mogelijk.
Waar dan? Bij Tango, Argos en enkele kleine is het me tot op heden niet gelukt, wordt gelijk geweigerd.quote:Op maandag 23 november 2009 09:35 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
kan wel tegenwoordig, maar je moet altijd je pin intoetsen
Nog niet overal, maar wel steeds meer ja.... Zou ik maar even achteraan gaan als ik jou was, als je bij de kassa na het tanken staat te stamelen is het wat te laat..quote:Op donderdag 10 december 2009 19:36 schreef Mojave het volgende:
Ben m'n pincode vergeten, moet je nou tegenwoordig overal bij creditcard gebruik ook de pincode intoetsen?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:53 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Nog niet overal, maar wel steeds meer ja.... Zou ik maar even achteraan gaan als ik jou was, als je bij de kassa na het tanken staat te stamelen is het wat te laat..
En het is altijd handig als er een papieren backup is..quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:11 schreef Mallet het volgende:
Ze proberen dat inderdaad helemaal door te voeren, en logisch ook. Zelf vind ik het zetten van een handtekening ipv code ook wel oké. Er zijn nog best veel hotels die op de oude manier werken bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 23 november 2009 09:48 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Het gebeurt wel, maar volgens mij alleen in uitzonderingsgevallen. Je moet je dan ook kunnen identificeren en ze moeten zeker zijn dat je de volgende dag terugkomt.
Ik heb het al twee keer meegemaakt langs de snelweg, lijkt me juist dat een kleine buurtpomp het minder snel zal doen, die voelt het harder als er niemand terug komt.quote:Op maandag 23 november 2009 09:53 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Precies dat dus. Bij een grote pomp aan de snelweg zullen ze dit niet zo snel doen. Bij een kleine buurtpomp zijn ze hiertoe sneller bereid.
Waar háál je het vandaanquote:Op maandag 23 november 2009 11:44 schreef karr-1 het volgende:
In het meest extreme geval kunnen ze je tank leeg laten halen, maar dat doen ze vrijwel nooit. Over het algemeen is er altijd wel iets te verzinnen om alsnog te betalen. Denk aan partner/baas of iets dergelijks die komt.
.quote:Op maandag 23 november 2009 18:01 schreef sanger het volgende:
[..]
Wat denk je van een eenmalige machtiging
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |