abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74958412
quote:
Op maandag 23 november 2009 20:28 schreef Fogel het volgende:
Ik ben in de 13 jaar dat ik een rijbewijs heb nog nooit een tankstation tegengekomen waar ze geen CC aannemen, zelfs bij de lokale pomp in een klein dorp (al vroeg de pomphouder steevast of ik niet liever met PIN wilde betalen... scheelde voor hem de nodige procenten) was het mogelijk.
Ok, apart.. kan zo wel een lijstje opnoemen waar het niet kan
Makro, Tango, Fieten enz...
  dinsdag 24 november 2009 @ 10:34:44 #52
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_74960456
quote:
Op maandag 23 november 2009 09:35 schreef Dj_unkie het volgende:

[..]

kan wel tegenwoordig, maar je moet altijd je pin intoetsen
Waar dan? Bij Tango, Argos en enkele kleine is het me tot op heden niet gelukt, wordt gelijk geweigerd.

En dat terwijl ik een platinum card heb
  donderdag 10 december 2009 @ 19:36:11 #53
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_75492845
Ben m'n pincode vergeten, moet je nou tegenwoordig overal bij creditcard gebruik ook de pincode intoetsen?
FCT
pi_75508371
quote:
Op donderdag 10 december 2009 19:36 schreef Mojave het volgende:
Ben m'n pincode vergeten, moet je nou tegenwoordig overal bij creditcard gebruik ook de pincode intoetsen?
Nog niet overal, maar wel steeds meer ja.... Zou ik maar even achteraan gaan als ik jou was, als je bij de kassa na het tanken staat te stamelen is het wat te laat..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_75508791
Ze proberen dat inderdaad helemaal door te voeren, en logisch ook. Zelf vind ik het zetten van een handtekening ipv code ook wel oké. Er zijn nog best veel hotels die op de oude manier werken bijvoorbeeld.
  vrijdag 11 december 2009 @ 10:44:57 #56
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_75509828
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 09:53 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Nog niet overal, maar wel steeds meer ja.... Zou ik maar even achteraan gaan als ik jou was, als je bij de kassa na het tanken staat te stamelen is het wat te laat..
ja daar hou ik niet zo van
FCT
pi_75509896
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 10:11 schreef Mallet het volgende:
Ze proberen dat inderdaad helemaal door te voeren, en logisch ook. Zelf vind ik het zetten van een handtekening ipv code ook wel oké. Er zijn nog best veel hotels die op de oude manier werken bijvoorbeeld.
En het is altijd handig als er een papieren backup is..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_75514261
quote:
Op maandag 23 november 2009 09:48 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Het gebeurt wel, maar volgens mij alleen in uitzonderingsgevallen. Je moet je dan ook kunnen identificeren en ze moeten zeker zijn dat je de volgende dag terugkomt.

Als je een acceptgiro krijgt hoef je de volgende dag niet terug lijkt me...
quote:
Op maandag 23 november 2009 09:53 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Precies dat dus. Bij een grote pomp aan de snelweg zullen ze dit niet zo snel doen. Bij een kleine buurtpomp zijn ze hiertoe sneller bereid.
Ik heb het al twee keer meegemaakt langs de snelweg, lijkt me juist dat een kleine buurtpomp het minder snel zal doen, die voelt het harder als er niemand terug komt.
quote:
Op maandag 23 november 2009 11:44 schreef karr-1 het volgende:
In het meest extreme geval kunnen ze je tank leeg laten halen, maar dat doen ze vrijwel nooit. Over het algemeen is er altijd wel iets te verzinnen om alsnog te betalen. Denk aan partner/baas of iets dergelijks die komt.
Waar háál je het vandaan Even serieus, dit heb je ter plekke verzonnen toch?

Je bent weer lekker onzin aan het praten in WGR
pi_75514646
quote:
Op maandag 23 november 2009 18:01 schreef sanger het volgende:

[..]

Wat denk je van een eenmalige machtiging
.

Vroeger -toen ik nog jong, strak en blut was- deed m'n pinpas het een keer niet bij de Shell (en dat lag aan m'n saldo, niet de pas ) heb ik ook weleens na het tanken een eenmalige machtiging afgegeven. Wel met wat extra kosten.

ik ben je niet aan het stalken hoor, écht niet!
pi_75600325
uitgestelde betaling is bedrag plus servicekosten.
binnen 24 uur betalen het lage tarief.
opsturen hoge tarief
altijd met id of andere legitimatie anders politie erbij.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')