oh lekker, zitten er ook kinderen bij in die 60km lange rit?quote:Op maandag 23 november 2009 11:04 schreef willempjewever het volgende:
Ik ga omstreeks 13:00 vertrekken naar de sporthal.
Omdat het op de dag dat ik moet komen niet past ga ik vandaag. Enige nadeel is dat ik 60 km heen en 60 km terug moet rijden voor een prik![]()
Ik heb eerder medelijden met mijzelf , 40 minuten heen en 40 minuten terug k3 luistseren. Dankjewel kinderdagverblijf om mijn zoon met dat k3 virus te besmettenquote:Op maandag 23 november 2009 11:07 schreef tinny het volgende:
oh lekker, zitten er ook kinderen bij in die 60km lange rit?
(dus eerst lekker autoritje en dan nog een tijdje wachten.. vinden ze heerlijk die kinderen)
whahaquote:Op maandag 23 november 2009 11:24 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Ik heb eerder medelijden met mijzelf , 40 minuten heen en 40 minuten terug k3 luistseren. Dankjewel kinderdagverblijf om mijn zoon met dat k3 virus te besmetten
Ten koste van iemand die de prik wel daadwerkelijk nodig hadquote:En Schoonzus heeft zich voorgedaan als mijn vrouw en ook de prik gehad.
dat zal wel meevallen.quote:Op maandag 23 november 2009 15:17 schreef Intrepidity het volgende:
Ten koste van iemand die de prik wel daadwerkelijk nodig had![]()
Dan is naar alle waarschijnlijkheid het griepseizoen en dus ook het risico voorbij.quote:Op maandag 23 november 2009 15:13 schreef willempjewever het volgende:
Nu een weekje niet ziek worden en dan ben ik beschermd. Vraag me alleen af wanneer mijn dochter van 3 weken oud nu mag. Ik zou haar graag een prik laten geven als ze 6 maanden is, maar of het dan nog kan?
Dat zei mijn vrouw ook , maar het griepseizoen is toch niet in februari al voorbij of heb ik het nu mis?quote:Op maandag 23 november 2009 15:26 schreef eleusis het volgende:
Dan is naar alle waarschijnlijkheid het griepseizoen en dus ook het risico voorbij.
Waarom heeft je vrouw geen prik gehaald als ik vragen mag?quote:Op maandag 23 november 2009 15:13 schreef willempjewever het volgende:
Zo, inmiddels prik gehaald.
Wij zijn in Grou geweest (Friesland). Priklocatie op steenworp afstand van de snelweg, parkeren geen enkel probleem, geen wachtrij, ben opgenomen voor de regionale tv zender en de prik voelde ik amper. Zoonlief heeft alleen even gehuild bij het uittrekken van de jas (die zag de bui al hangen), van de prik voelde hij volgens mij ook amper wat. En Schoonzus heeft zich voorgedaan als mijn vrouw en ook de prik gehad. We kwamen 13:40 aan, om 13:45 hadden we de auto geparkeerd en waren we in de hal en om 13:55 waren we alweer buiten.
Nu een weekje niet ziek worden en dan ben ik beschermd. Vraag me alleen af wanneer mijn dochter van 3 weken oud nu mag. Ik zou haar graag een prik laten geven als ze 6 maanden is, maar of het dan nog kan?
Mijn vrouw had van zowel de dokter als de ggd een oproep gekregen. Ik denk omdat ze zwanger was toen dit ging spelen. De 1e prik bij de dokter was 2 weken geleden en toen was ze net bevallen. Ze heeft met de dokter gebeld en daar mocht ze toch komen, ook al viel ze niet meer onder de doelgroep.quote:Op maandag 23 november 2009 16:01 schreef LovelyLady het volgende:
Waarom heeft je vrouw geen prik gehaald als ik vragen mag?
natuurlijk, daarom hebben ze ook risico groepen gemaakt en zo.... Die horen voorrang te krijgen, netjes van julliequote:
een grote ZEURKOUSquote:Op maandag 23 november 2009 15:17 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ten koste van iemand die de prik wel daadwerkelijk nodig had![]()
Kwaliteits reactiequote:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:40 schreef Sharpdressedman het volgende:
Kwaliteits reactiehoe simpel ben je
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |