abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74930971
Centraal topic!
Lekker keuvelen over de huidige prik-actie

Ben jij al geweest? zo ja welke plaats?
Moest je lang wachten?
en was het armageddon met al die huilende koters?

ps
TS mag morgen met zijn gezin in Tilburg!
pi_74931516
tvp
Signature:
Maximaal 4 regels
  maandag 23 november 2009 @ 09:04:18 #3
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_74931523
Succes
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_74932966
Ik mag straks met mn 2 kids. In de Rai Amsterdam.
Zal vast heeeel gezellig worden
pi_74933821
tvp Ik mag me morgen melden met mijn jongste
pi_74933839
Ik ga omstreeks 13:00 vertrekken naar de sporthal.

Omdat het op de dag dat ik moet komen niet past ga ik vandaag. Enige nadeel is dat ik 60 km heen en 60 km terug moet rijden voor een prik

Schoonzus gaat mee en gaat op de kaart van mijn vrouw. Mijn vrouw heeft de prik al gehad via de dokter (ivm zwangerschap). Die extra kaart kan dus zo mooi gebruikt worden en heeft mijn schoonzus ook bescherming.

Ik ben alleen bang dat ik lang in een zaal moet wachten met huilende kinderen en schoonzus heeft hyperventilatie en mijn zoon kan natuurlijk ook niet goed tegen huilende kinderen om zich heen. Ik neem denk ik maar oordopjes mee

Ik ga trouwens naar Grou, als dat niet werkt of ik mag daar niet, dan ga ik naar Dokkum of Heerenveen. Officieel moet ik naar Franeker.
pi_74933850
maar nog niemand met IRL ervaring?? de rijen zullen toch niet zo lang zijn?
pi_74933937
quote:
Op maandag 23 november 2009 11:04 schreef willempjewever het volgende:
Ik ga omstreeks 13:00 vertrekken naar de sporthal.

Omdat het op de dag dat ik moet komen niet past ga ik vandaag. Enige nadeel is dat ik 60 km heen en 60 km terug moet rijden voor een prik
oh lekker, zitten er ook kinderen bij in die 60km lange rit?
(dus eerst lekker autoritje en dan nog een tijdje wachten.. vinden ze heerlijk die kinderen)

fototoestel mee en mooi voor het plakboek later
pi_74934160

pi_74934357
quote:
Op maandag 23 november 2009 11:07 schreef tinny het volgende:
oh lekker, zitten er ook kinderen bij in die 60km lange rit?
(dus eerst lekker autoritje en dan nog een tijdje wachten.. vinden ze heerlijk die kinderen)
Ik heb eerder medelijden met mijzelf , 40 minuten heen en 40 minuten terug k3 luistseren. Dankjewel kinderdagverblijf om mijn zoon met dat k3 virus te besmetten
  maandag 23 november 2009 @ 11:26:22 #11
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_74934431
quote:
Op maandag 23 november 2009 11:24 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Ik heb eerder medelijden met mijzelf , 40 minuten heen en 40 minuten terug k3 luistseren. Dankjewel kinderdagverblijf om mijn zoon met dat k3 virus te besmetten
whaha
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_74938058
Zo, inmiddels prik gehaald.

Wij zijn in Grou geweest (Friesland). Priklocatie op steenworp afstand van de snelweg, parkeren geen enkel probleem, geen wachtrij, ben opgenomen voor de regionale tv zender en de prik voelde ik amper. Zoonlief heeft alleen even gehuild bij het uittrekken van de jas (die zag de bui al hangen), van de prik voelde hij volgens mij ook amper wat. En Schoonzus heeft zich voorgedaan als mijn vrouw en ook de prik gehad. We kwamen 13:40 aan, om 13:45 hadden we de auto geparkeerd en waren we in de hal en om 13:55 waren we alweer buiten.

Nu een weekje niet ziek worden en dan ben ik beschermd. Vraag me alleen af wanneer mijn dochter van 3 weken oud nu mag. Ik zou haar graag een prik laten geven als ze 6 maanden is, maar of het dan nog kan?
pi_74938170
quote:
En Schoonzus heeft zich voorgedaan als mijn vrouw en ook de prik gehad.
Ten koste van iemand die de prik wel daadwerkelijk nodig had
pi_74938387
quote:
Op maandag 23 november 2009 15:17 schreef Intrepidity het volgende:
dat zal wel meevallen.
  maandag 23 november 2009 @ 15:26:41 #15
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_74938437
quote:
Op maandag 23 november 2009 15:13 schreef willempjewever het volgende:
Nu een weekje niet ziek worden en dan ben ik beschermd. Vraag me alleen af wanneer mijn dochter van 3 weken oud nu mag. Ik zou haar graag een prik laten geven als ze 6 maanden is, maar of het dan nog kan?
Dan is naar alle waarschijnlijkheid het griepseizoen en dus ook het risico voorbij.

Wil je haar dan alsnog de prik geven, dan kan ze volgend jaar met de reguliere griepprik mee. De "gewone" griepprik van volgend jaar zal zeer waarschijnlijk ook een antigeen voor de pandemische griep bevatten.

Blijft de pandemie toch huishouden, dan zullen er wel extra prikrondes komen, denk ik.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_74939350
quote:
Op maandag 23 november 2009 15:26 schreef eleusis het volgende:
Dan is naar alle waarschijnlijkheid het griepseizoen en dus ook het risico voorbij.
Dat zei mijn vrouw ook , maar het griepseizoen is toch niet in februari al voorbij of heb ik het nu mis?
pi_74939610
quote:
Op maandag 23 november 2009 15:13 schreef willempjewever het volgende:
Zo, inmiddels prik gehaald.

Wij zijn in Grou geweest (Friesland). Priklocatie op steenworp afstand van de snelweg, parkeren geen enkel probleem, geen wachtrij, ben opgenomen voor de regionale tv zender en de prik voelde ik amper. Zoonlief heeft alleen even gehuild bij het uittrekken van de jas (die zag de bui al hangen), van de prik voelde hij volgens mij ook amper wat. En Schoonzus heeft zich voorgedaan als mijn vrouw en ook de prik gehad. We kwamen 13:40 aan, om 13:45 hadden we de auto geparkeerd en waren we in de hal en om 13:55 waren we alweer buiten.

Waarom heeft je vrouw geen prik gehaald als ik vragen mag?
pi_74939788
quote:
Op maandag 23 november 2009 16:01 schreef LovelyLady het volgende:
Waarom heeft je vrouw geen prik gehaald als ik vragen mag?
Mijn vrouw had van zowel de dokter als de ggd een oproep gekregen. Ik denk omdat ze zwanger was toen dit ging spelen. De 1e prik bij de dokter was 2 weken geleden en toen was ze net bevallen. Ze heeft met de dokter gebeld en daar mocht ze toch komen, ook al viel ze niet meer onder de doelgroep.

Ik ken trouwens best veel mensen die zowel van de dokter als van de ggd een oproep hebben gekregen. De administratie is niet zo heel feilloos zeg maar...
pi_74942938
quote:
Op maandag 23 november 2009 15:25 schreef willempjewever het volgende:

[..]

dat zal wel meevallen.
natuurlijk, daarom hebben ze ook risico groepen gemaakt en zo.... Die horen voorrang te krijgen, netjes van jullie
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_74943087
nog geen 5 minuten binnen geweest kaart afgegeven prikje in arm en weer naar buiten de kleine krijgt er nog geen want die is nog maar 3 maanden. in middelburg geweest overigens aan het einde van de dag.
eigenlijk moest ik in de ochtend komen maar het ging op naam en partners mochten samen komen dus ben ik met het vrouwtje mee gegaan want die hoefde pas aan het einde van de dag. dus lekker eerst gewerkt kost me dat ook weer niks.
pi_74944404
quote:
Op maandag 23 november 2009 17:39 schreef Sharpdressedman het volgende:
netjes van jullie
pi_74946704
Vandaag geweest, 09:30, ging vlot, had niet zo'n snelle doorstroom verwacht
Stond binnen een minuut of 7 buiten (langste bezig geweest met goed aankleden, vanwege de fijne storm buiten en de regen die met bakken naar beneden kwam zetten ).

En het was hartstikke rustig qua huilen en dat ondanks dat er veel kindjes waren
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 23 november 2009 @ 20:34:24 #23
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_74948285
quote:
Op maandag 23 november 2009 15:17 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

een grote ZEURKOUS

dat ben je
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_74956317
quote:
Op maandag 23 november 2009 18:57 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Kwaliteits reactie hoe simpel ben je

Wat zit je nu achterlijk te doen? Je weet dat het niet zo hoort, maar kennelijk is het tegenwoordig zo dat je alleen maar aan je zelf moet denken?

Kun je toch gewoon toegeven? In plaats van hier een mooi stoer verhaal te vertellen. (not )

Oja, terug. gemakkelijk he. Hoef je niks te verzinnen.

Was je blij om op TV te komen? Verhaal daar ook even gedaan? onee, wacht dan ben je niet meer anoniem en weet iedereen dat jullie sneu bezig zijn.

[ Bericht 7% gewijzigd door Sharpdressedman op 24-11-2009 00:52:52 ]
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_74960656
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 00:40 schreef Sharpdressedman het volgende:
Kwaliteits reactie hoe simpel ben je

Had je niks beters te doen om 00:52 in de nacht dan zo'n reactie te geven?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')