Roken kan altijd, heb nu ook een peuk brandenquote:Op maandag 23 november 2009 02:21 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
Komt er nog een vraag of kan ik gaan roken?
Ach, ik sla er wel een over. Tot zo!quote:Op maandag 23 november 2009 02:21 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
Komt er nog een vraag of kan ik gaan roken?
Ik mag ook al niet roken in deze kamer van m'n vriendinquote:Op maandag 23 november 2009 02:21 schreef BasOne het volgende:
[..]
Roken kan altijd, heb nu ook een peuk branden
Heb m onlangs nog gezien maar krijg nu al zin om m weer te kijken.quote:Op maandag 23 november 2009 02:20 schreef BasOne het volgende:
'domme nu ga ik de dvd van Boondock Saints pakken ook... laterz
quote:Op maandag 23 november 2009 02:22 schreef lubje25 het volgende:
Lijkt wel een SC hier.![]()
The Funnyman![]()
Wat een kerel![]()
Die maffiaman waar ie die mop moet vertellen:
I've been tiptowing trough the tulips with those assholes
Tijd om d'r in te ruilen voor 1tje waar je wel iets van magquote:Op maandag 23 november 2009 02:23 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
[..]
Ik mag ook al niet roken in deze kamer van m'n vriendin
Ik mag tamelijk veel. Maar goed, je hebt gelijk!quote:Op maandag 23 november 2009 02:25 schreef BasOne het volgende:
[..]
Tijd om d'r in te ruilen voor 1tje waar je wel iets van mag
Wat een held.quote:
Jeejquote:Op maandag 23 november 2009 02:16 schreef lubje25 het volgende:
1 Yurithemaster
quote:Op maandag 23 november 2009 02:31 schreef BasOne het volgende:
Monte Cassino is het eerste wat in me op komt
Foutje verbeterd in de vraagquote:
Ze kunnen niet allemaal simpel zijnquote:
Nope, het verhaal gaat over een soldaat in het Oostenrijks-Hongaars leger en zijn lotgevallen tijdens de eerste wereldoorlog.quote:Op maandag 23 november 2009 02:46 schreef lubje25 het volgende:
Willem Tell? Nooit goed maar hoop dat ik iemand kan inspireren
Kan er geen chocolade van maken. Werkelijk geen ideequote:Op maandag 23 november 2009 02:49 schreef BasOne het volgende:
[..]
Nope, het verhaal gaat over een soldaat in het Oostenrijks-Hongaars leger en zijn lotgevallen tijdens de eerste wereldoorlog.
Doe ff een spoiler anders. Dan kunnen we verderquote:Op maandag 23 november 2009 02:57 schreef BasOne het volgende:
Het is een heel bekend boek
Het is te googlen voor degene die wil controleren, ik moet over 3,5 uur weer opstaan om naar m'n werk te gaan, dus ga proberen toch nog een oogje dicht te doen
NN folks, have fun
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |