Punten in deel 1799quote:
juistquote:
Nee, maar wel iemand die haar geinterviewd heeftquote:Op maandag 23 november 2009 22:36 schreef Ofyles2 het volgende:
Annie M.G. Schmidt?
+ 1quote:Op maandag 23 november 2009 23:07 schreef qonmann het volgende:
Shakespeare
yepquote:Op maandag 23 november 2009 23:14 schreef Ofyles2 het volgende:
Joet - geeltje - snip - vuurtoren - rug
Wat isquote:Zo is de Egyptische sfinx, half(hoofd), half
(lichaam), maar is de Griekse sfinx half
(hoofd) half
(lichaam).
Van mij mag je weer raden, volgensmij had je het goed dus ik heb het even opgezocht.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:12 schreef De_Hertog het volgende:
Dat klopt alleen niet helemaal met de smileys... Ik heb alleen weinig zin het te controleren, dan kan ik erna niet meer raden
De Nederlandse Wiki had het weer eens fout.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:10 schreef De_Hertog het volgende:
Egyptisch = hoofd mens, lijf leeuw, Grieks = hoofd mens, lichaam leeuw, vleugels adelaar
Zo kwam ik ook op de vraag, tomtomaat +1quote:
Een van de eerste computerspelletjes....quote:
quote:
dat je dat weetquote:Op dinsdag 24 november 2009 16:39 schreef nightcowboy het volgende:
kernel panic
Ethica, zat toevallig vandaag op wikipediaquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:39 schreef PhysicsRules het volgende:
Hoe heet het belangrijkste boek van Spinoza?
Is toch ietsje anders.quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:33 schreef Yankee het volgende:
dacht ook dat het is dat de regering niet gezeteld is in de hoofdstad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Mja, Nauru heeft geen hoofdstad dus dan zou het niet kloppen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:09 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Inderdaad.Je kan het ook overdrijven met miereneuken.
Dit antwoord doet toch vermoeden dat er een hoofdstad is, anders is het een loze bewering:quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:04 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Mja, Nauru heeft geen hoofdstad dus dan zou het niet kloppen.
mierenneuken inderdaadquote:dacht ook dat het is dat de regering niet gezeteld is in de hoofdstad
Zoek 't op dan.quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:06 schreef qonmann het volgende:
[..]
Dit antwoord doet toch vermoeden dat er een hoofdstad is, anders is het een loze bewering:
Een goed antwoord tussen alle downtime.quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:09 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Inderdaad.Je kan het ook overdrijven met miereneuken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:05 schreef lubje25 het volgende:
Bekend van tv![]()
Shit ik moet weg. Sorry![]()
![]()
antwoord:Spoiler gelezen. Gevalletje van "Oh ja, die".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zondagquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:29 schreef Ofyles2 het volgende:
Op welke dag was Kortjakje niet ziek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |