honderd miljoen miljard guldenquote:Op woensdag 25 november 2009 19:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Zit te denken een Spaanse akkoestische gitaar te kopen omdat ik het toch wel een mooi geluid vind hebben. Op wat voor bedrag moet ik een beetje gaan letter om iets redelijks te krijgen, het hoeft niet heel bijzonder te zijn, gewoon voor thuis wat te kloten
Godmiljaar! Hou je bek eens met die kutkabouter.quote:
Dat is wettelijk verboden! En je eigen kaka opeten ook!quote:Op woensdag 25 november 2009 19:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Godmiljaar! Hou je bek eens met die kutkabouter.
wat doe jij op marktplaatsquote:Op woensdag 25 november 2009 19:56 schreef The_Dean het volgende:
Heb het geld voor een verkocht iets nog niet eens binnen, en ik loop al te GASsen op Marktplaats
Ja, daar kom ik ook wel eensquote:
explorert kopen?quote:Op woensdag 25 november 2009 20:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, daar kom ik ook wel eens
Vette Randall head gezien
Eigenlijk kan ik nog beter wat hardware kopen voor wat projecten die ik af moet makenquote:
Koop m'n SG, heb je goeie hardware en een plank om een kruk van te maken ofzoquote:Op woensdag 25 november 2009 20:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Eigenlijk kan ik nog beter wat hardware kopen voor wat projecten die ik af moet maken
quote:Op woensdag 25 november 2009 20:24 schreef -Menn0- het volgende:
Ik 2 kaartjes gekocht voor 90 euro per stuk maar nu zegt die persoon waarvoor 1 kaartje was dat hij niet meer kan.
Iemand een sta plaats voor 90 euro kopen?
sorryquote:Op woensdag 25 november 2009 19:56 schreef The_Dean het volgende:
Heb het geld voor een verkocht iets nog niet eens binnen, en ik loop al te GASsen op Marktplaats
Dat is gewoon een naaistreekquote:Op woensdag 25 november 2009 20:56 schreef -Menn0- het volgende:
Last minute, collega's die graag mee willen, enzo enzo maja nu zit ik met gebakken peren
Oh, zo bedoelde ik het niet hoorquote:
Ach ik niet, Paul McCartney 85 euroquote:Op woensdag 25 november 2009 21:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Mja ik weiger tegenwoordig ook om meer dan 30e voor een concert kaartje uit te gevendan maar niet
Ja ik ga toch meestal naar kleine bandjes dus dat scheelt weerquote:Op woensdag 25 november 2009 21:16 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ach ik niet, Paul McCartney 85 euro![]()
Maja wel Paul McCartney
Ja maar dat zijn ook geen "kleine": bandjes meerquote:Op woensdag 25 november 2009 21:26 schreef The_Dean het volgende:
Ja, als je wat last minute wil scoren kan dat vaak best goedkoop
Trouwens, Green Day was ook tegen de 50 ofzo...
Sfeer, zicht enzo is bij kleine concerten vaak ook beter dan bij die gigantische dingen idd...quote:Op woensdag 25 november 2009 21:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn ook geen "kleine": bandjes meer
Laatste tijd meer naar dingen als Reel Big Fish, Jaya the Cat enz geweest, bevalt me een stuk beter dan van die grote concerten
zo is war of the worlds ook 76 euro, maar gaat vast de moeite waard zijnquote:Op woensdag 25 november 2009 21:16 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ach ik niet, Paul McCartney 85 euro![]()
Maja wel Paul McCartney
Vind ik tegenvallen, metallica in de ahoy bijv. vond ik echt g'e'en sfeer hebben niet eens een beetjequote:Op woensdag 25 november 2009 21:41 schreef The_Dean het volgende:
Nou, die stadionconcerten hebben anders ook vrachtwagenladingen sfeer hoor
Die laserintro manquote:Op woensdag 25 november 2009 21:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Vind ik tegenvallen, metallica in de ahoy bijv. vond ik echt g'e'en sfeer hebben niet eens een beetje
Ja dat was heel vet gedaan, maar dat heeft niks met sfeer te maken vind ikquote:Op woensdag 25 november 2009 21:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die laserintro man
Ik vond het geniaal
Ja is wel zo, het was tof om een keer te zien. Maar hetis gewoon niet practisch, de aandacht is steeds op een ander put gevestigd, dan staan ze aan de andere kant en is het een saaie boel weer aan de kant waar nieamnd staatquote:Op woensdag 25 november 2009 21:48 schreef -Menn0- het volgende:
Komt door dat podium in het midden denk ik
Zo stond ik de hele avond manquote:
Dat vond ik juist een zeer groot pluspunt toen. Stond 1e ring en had vanaf daar perfect zicht op het hele podium. En niets mis met grote stadionconcerten, tenminste als je een beetje naar voren staat. Heb Rammstein ook al 2x gezien, 1x vanaf de eerste rij tegen de barriers aan op Pinkpop, dat was best wel uhhh warm...quote:Op woensdag 25 november 2009 21:48 schreef -Menn0- het volgende:
Komt door dat podium in het midden denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |