Waarschijnlijk hebben ze nog nooit gehoord van kauwgomquote:Op zondag 22 november 2009 23:57 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Zo vies hoor. Die aroma's blijven in hun mond hangen dat tot vieze geuren leidt. Bah.
Of 's avonds (bier en sigaretten)quote:Op maandag 23 november 2009 00:01 schreef xxiessiexx het volgende:
Koffie is beter dan die stank die 's ochtends uit sommige mensen hun mond komt
Ja maar niet zoveel dat je het op 3 meter afstand nog ruiktquote:Op maandag 23 november 2009 00:03 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Jij drinkt ook bier aan je ondertitel te zien.
Je kan beter koffie drinken om die rooklucht te maskerenquote:Op maandag 23 november 2009 00:04 schreef spoor4 het volgende:
Daarom roken mensen, om de koffiegeur te maskeren.
Een overdreven sterke kauwgumgeur is ook goorquote:Op maandag 23 november 2009 00:03 schreef CaptainCookie het volgende:
Daarom heb ik ook altijd van die sterke kauwgom bij me, zodat ik nooit uit m'n muil hoef te meuren
True.quote:Op maandag 23 november 2009 00:04 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Je kan beter koffie drinken om die rooklucht te maskeren
God wat ben jij ongeinformeerd.quote:Op maandag 23 november 2009 00:01 schreef xxiessiexx het volgende:
Koffie is beter dan die stank die 's ochtends uit sommige mensen hun mond komt
quote:Op maandag 23 november 2009 00:04 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Een overdreven sterke kauwgumgeur is ook goor
Koffiestank, gemengd met kauwgom waar de smaak vanaf is gekauwdquote:Op maandag 23 november 2009 00:03 schreef CaptainCookie het volgende:
Daarom heb ik ook altijd van die sterke kauwgom bij me, zodat ik nooit uit m'n muil hoef te meuren
quote:Op maandag 23 november 2009 00:09 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Koffiestank, gemengd met kauwgom waar de smaak vanaf is gekauwd![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |