quote:Op zondag 22 november 2009 22:27 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Je zal IRL wel net zo'n gevatte, irritante klier zijn als op FOK!
dat zegt ie ookquote:Op zondag 22 november 2009 22:27 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Je zal IRL wel net zo'n domme, irritante klier zijn als op FOK!
quote:Op zondag 22 november 2009 22:25 schreef phpmystyle het volgende:
Zoals ik ook op FOK ben ben ik ook in RL
Minachting van je publiekquote:Op zondag 22 november 2009 22:25 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb geen zin om een 30 regels lang durende OP te typen dus houd ik het kort.
Niet veel.quote:
Ik schoot niet uit me slof, ik was alleen brutaal en bijdehand. Check me FOK! repertoire.quote:Op zondag 22 november 2009 22:30 schreef DuTank het volgende:
Je moet je eigen zelfbeheersing eens leren behouden, kutkind.
en over n paar maanden een klaagtopic dat je geen stageplek kan vinden, met zo'n kutinstelling snap ik dat ze je niet willenquote:Op zondag 22 november 2009 22:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet veel.
We moesten met z'n achten naar een stage bedrijf, niemand had zin. Dus na een paar uur gingen we al irritant doen. Alleen ik was net wat te prominent in de picture zeg maar waardoor de leraar vond dat ik verantwoordelijk was dat de dag zo geflopt was.
quote:Op zondag 22 november 2009 22:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik schoot niet uit me slof, ik was alleen brutaal en bijdehand. Check me FOK! repertoire.
Ook dat hoort bij zelfbeheersing..quote:Op zondag 22 november 2009 22:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik schoot niet uit me slof, ik was alleen brutaal en bijdehand. Check me FOK! repertoire.
Ja, en dan lopen ze later weer te klagen dat ze te weinig stagemogelijkheden hebben, terwijl de school zich suf belt om alles op tijd te regelen.quote:Op zondag 22 november 2009 22:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet veel.
We moesten met z'n achten naar een stage bedrijf, niemand had zin. Dus na een paar uur gingen we al irritant doen. Alleen ik was net wat te prominent in de picture zeg maar waardoor de leraar vond dat ik verantwoordelijk was dat de dag zo geflopt was.
Wat ben jij een kinderachtig figuur zeg.quote:Op zondag 22 november 2009 22:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet veel.
Nieuw hier? Welkom!quote:Op zondag 22 november 2009 22:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat ben jij een kinderachtig figuur zeg.
quote:Op zondag 22 november 2009 22:31 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en over n paar maanden een klaagtopic dat je geen stageplek kan vinden, met zo'n kutinstelling snap ik dat ze je niet willen
Respect voor mij dat ik het met die leraren uithoud.quote:Op zondag 22 november 2009 22:36 schreef J.Herrer het volgende:
Beetje respect voor de leraren die jou je style leren
Volgens mij mag jij mij wel dus geef ik je bij deze gelijk. Leraren moeten hun grote bek houden.quote:Op zondag 22 november 2009 22:25 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb geen zin om een 30 regels lang durende OP te typen dus houd ik het kort.
Ts was op school en had wat uitgevreten. Dus ik moest op het matje komen bij de teamleider. Zoals ik ook op FOK ben ben ik ook in RL (ja dat heb ik!) gewoon overal tegengas op geven, maar daar was dat stuk electoraat niet van gediend. Ging een potje tegen mij staan schreeuwen. Kwam erop neer dat ik of serieus moest doen of een andere school moest kiezen. Verstandig wat ik ben heb ik het eerste maar gekozen.
Klacht! Leraren zonder zelfbeheersing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |