abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74922771
Iemand die dat al eens heeft gedaan hier?

Sta al meer dan een jaar droog dus wil wel eens proberen in de tussentijd zeker nu de feestdagen eraan komen.

Dat zijn dus massages waarbij de masseuse ook naakt is en ze met haar dikke tieten over je heen glijd met olie enzo, en je sucked en aftrekt op het laatst

Is wel iets duurder dan een gewone massage, dacht 80 euro voor een uurtje. Moet natuurlijk wel een mooie meid zijn met een goed figuur en dikke tieten.

Iemand hier ervaring met zoiets?
pi_74922926
nog niet, maar als ik jouw verslag heb gelezen die je hier post nadat je geweest bent misschien wel
You dream it, I live it.
  zondag 22 november 2009 @ 22:05:00 #3
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_74923090
aka naar de hoeren.

Kijk eens op hookers.nl daar lees je de meest smeuige recensies.
pi_74923859
quote:
Op zondag 22 november 2009 22:05 schreef zwartemarktplaats het volgende:
aka naar de hoeren.

Kijk eens op hookers.nl daar lees je de meest smeuige recensies.
Nee ik zou nooit naar de hoeren willen (ben ook pas 21), ik hoef niet met ze te neuken ofzo. Gaat me puur om de massage, en zo'n vrouw die met haar ingeoliede lijf over je heen glijd incl je pik En de rest.

En die site ben ik pas ook achter gekomen ja, staan veel recensies op ook van masseuses, klinkt goed vaak . Ook fijn als je er kan douchen enz, klinkt allemaal heel schoon.
pi_74924588
Dude, het blijft betalen voor seksuele handelingen... lijkt me naar de hoeren gaan!
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_74924891
Een hoer versta ik onder iemand die achter zo'n raam staat te paraderen met rood licht

Maarja boeie hoe je het wilt noemen, soms zie je ongelofelijk lekkere wijven, die ook wel verstand hebben van massage dus en piemels. Ik zou het echt nooit doen voor een middelmatig wijf laat staan een magere crackhoer

Als je die recensies leest, ook met douchen enzo dus hygienisch, dan komt dat wel relaxed over.

Edit: zo iemand als die linkse mag me wel masseren:

pi_74924947
80 euro
ga naar een chinese massagesalon, maakt bijna niet uit welke, 9 van de 10 keer geven ze je een happy end voor een tientje extra.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_74924966
oh, wacht, daar doen ze geen body to body natuurlijk
pi_74925045
quote:
Op zondag 22 november 2009 22:41 schreef Mirjam het volgende:
80 euro
ga naar een chinese massagesalon, maakt bijna niet uit welke, 9 van de 10 keer geven ze je een happy end voor een tientje extra.
Dan heb je zo'n tenger tietloos chinees meisje zeker?

Ik wil wel het totaalplaatje: een welgevormde dame die je body2body geeft etc..

Btw ervaring "Mirjam"?
pi_74927068
quote:
Op zondag 22 november 2009 22:43 schreef Jeroenz het volgende:

[..]

Dan heb je zo'n tenger tietloos chinees meisje zeker?

Ik wil wel het totaalplaatje: een welgevormde dame die je body2body geeft etc..

Btw ervaring "Mirjam"?
nee, ik heb geen penis waar aan getrokken kan worden
en heb een gewone normale baan
  Admin zondag 22 november 2009 @ 23:39:01 #11
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_74927191
quote:
Op zondag 22 november 2009 23:35 schreef Mirjam het volgende:

[..]

nee, ik heb geen penis waar aan getrokken kan worden
en heb een gewone normale baan
Je bent een tietloos Chineesje?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_74927234
quote:
Op zondag 22 november 2009 23:39 schreef yvonne het volgende:

[..]

Je bent een tietloos Chineesje?
*kijkt naar beneden*
chinees? neuh
tietloos? zéker niet

zondag 22 november 2009 @ 23:52:37 #13
195140 skattebaut
Qur'an:9:5 "Fight an
pi_74927572
Ik heb dit al es gedaan en kijk er nog steeds met plezier op terug.
Meteen doen TS.
Qur'an:9:5 "Fight and kill non-muslims wherever you find them, take them captive, harass them, lie in wait and
ambush them using every stratagem of war."
pi_74927640
quote:
Op zondag 22 november 2009 22:39 schreef Jeroenz het volgende:
Een hoer versta ik onder iemand die achter zo'n raam staat te paraderen met rood licht

Maarja boeie hoe je het wilt noemen, soms zie je ongelofelijk lekkere wijven, die ook wel verstand hebben van massage dus en piemels. Ik zou het echt nooit doen voor een middelmatig wijf laat staan een magere crackhoer

Als je die recensies leest, ook met douchen enzo dus hygienisch, dan komt dat wel relaxed over.

[ afbeelding ]

Dat ís een middelmatig wijf hoor. Ik heb/doe dat soort massages heul vaak, maar dan gewoon met mn eigen lekkere hapje. Hoeren is wss goedkoper dan een massage van 80 euro?
pi_74927799
quote:
Op zondag 22 november 2009 23:55 schreef Wazeggie het volgende:

[..]

Dat ís een middelmatig wijf hoor. Ik heb/doe dat soort massages heul vaak, maar dan gewoon met mn eigen lekkere hapje. Hoeren is wss goedkoper dan een massage van 80 euro?
Figuur vind ik perfect zo, maar verder middelmatig ja

Als ik dat hookers.nl moet geloven is een hoer al snel 100-150 voor een uurtje. Maar dat zoek ik ook niet.

Achja voor iets eenmaligs is 80,- niet teveel..
pi_74927854
En als je gewoon naar de kroeg gaat een daar een leuke ONS zoekt?
pi_74928025
quote:
Op maandag 23 november 2009 00:02 schreef Wazeggie het volgende:
En als je gewoon naar de kroeg gaat een daar een leuke ONS zoekt?
Kom ik nooit tegen
pi_74928210
quote:
Op maandag 23 november 2009 00:09 schreef Jeroenz het volgende:

[..]

Kom ik nooit tegen
Dan moet je eens ergens anders uitgaan, zo`n probleem zal dat toch niet zijn?
pi_74928388
quote:
Op maandag 23 november 2009 00:18 schreef Wazeggie het volgende:

[..]

Dan moet je eens ergens anders uitgaan, zo`n probleem zal dat toch niet zijn?
Ja dan kom je zo'n slet tegen meestal die ff wil neuken, echt mooie meisjes doen dat meestal niet. En die kan vast geen lekkere massage geven

Als het om naar de hoeren gaan gaat heb je gelijk, dan kan je net zo goed ff een neukertje vinden voor een breezer
pi_74928907
Zo, dit topic kan verder vrij blijven van nog meer foto's en/of filmpjes.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_74929095
quote:
Op maandag 23 november 2009 00:27 schreef Jeroenz het volgende:

[..]

Ja dan kom je zo'n slet tegen meestal die ff wil neuken, echt mooie meisjes doen dat meestal niet. En die kan vast geen lekkere massage geven
Op dat moment ben jij net zoveel slet als dat zij dat is hoor.
pi_74929159
quote:
Op maandag 23 november 2009 00:57 schreef Adolecens het volgende:
Zo, dit topic kan verder vrij blijven van nog meer foto's en/of filmpjes.
geef toe, je moest lachen
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_74930531
quote:
Op maandag 23 november 2009 01:07 schreef Wazeggie het volgende:

[..]

Op dat moment ben jij net zoveel slet als dat zij dat is hoor.
Nee ik ben een man, de jager dus.
  maandag 23 november 2009 @ 08:18:26 #24
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_74931029
quote:
Op maandag 23 november 2009 00:27 schreef Jeroenz het volgende:

[..]

Als het om naar de hoeren gaan gaat heb je gelijk, dan kan je net zo goed ff een neukertje vinden voor een breezer
Dat ligt aan je eigen skillz, playa.

En trouwens dit topic.
Op je 21ste al willen betalen voor seks dan moet je echt knap lelijk zijn.
pi_74931476
ik ga nog wel eens naar massagesalons waar ze dit soort behandelingen geven

Chinese salons doen meestal niet meer dan wat aftrekken, bij Thaise salons is meestal veel meer bespreekbaar maar daar betaal je dan ook wel voor.
pi_74933007
Naar de hoeren gaan
pi_74933748
quote:
Op zondag 22 november 2009 23:40 schreef Mirjam het volgende:

[..]

*kijkt naar beneden*
chinees? neuh
tietloos? zéker niet

Breng die jongen zijn hoofd niet zo op hol joh.
  maandag 23 november 2009 @ 11:06:28 #28
212946 S_1980
Ach waarom ook niet?
pi_74933900
Áls ik ooit zou betalen voor sex, zou het een massage met happy ending zijn.

Ik bedoel, je betaalt ervoor. Dan ga ik toch niet metzelf in het zweet werken op een chick die net doet alsof ze het fijn vindt?
Nee, lekker liggen, massage krijgen, op je rug liggen, klaarkomen en klaar. Geen toneel, duidelijke rollenverdeling en haar het handwerk laten doen.

Ontopic: Ja, ervaring mee maar dan onbetaald.
pi_74933954
Voor dat soort massages kan je terecht bij http://www.massagesalon.net
  maandag 23 november 2009 @ 14:03:56 #30
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
  maandag 23 november 2009 @ 15:48:08 #31
212946 S_1980
Ach waarom ook niet?
pi_74939185
Een echte Thaise massage kan ik iedereen van harte afraden. Ik dacht dat ik dood ging. Dat zou geen happy ending goed hebben gemaakt.
pi_74939224
Dacht dat je doodging ghehehe
pi_74948038
quote:
Op maandag 23 november 2009 08:18 schreef zwartemarktplaats het volgende:
En trouwens dit topic.
Op je 21ste al willen betalen voor seks dan moet je echt knap lelijk zijn.
Heb je de posts niet gelezen? Hij kan nog zo knap zijn, maar scoren doet hij echt niet hoor met zijn attitude

Als je iemand zo gek krijgt dat te doen bij je voor 80 euro, gelijk doen. Ik gok dat je nog wel een tijdje droog zal staan dus geniet ervan.
pi_74949246
quote:
Op maandag 23 november 2009 20:29 schreef Sandoval het volgende:

[..]

Heb je de posts niet gelezen? Hij kan nog zo knap zijn, maar scoren doet hij echt niet hoor met zijn attitude

Als je iemand zo gek krijgt dat te doen bij je voor 80 euro, gelijk doen. Ik gok dat je nog wel een tijdje droog zal staan dus geniet ervan.
Het is geen hoerenbezoek he. En volgens mij wordt er niet eens gepijpt als ik het zo lees, alleen aan je staaf trekken.

En wat is er met mijn "attitude?"
  † In Memoriam † maandag 23 november 2009 @ 21:03:53 #35
230491 Zith
pls tip
pi_74949350
quote:
Op zondag 22 november 2009 22:39 schreef Jeroenz het volgende:

[ afbeelding ]

Ik ken die meid ik ken die meid.. hmm, waar heb je die foto vandaan
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_74949526
quote:
Op maandag 23 november 2009 05:15 schreef Jeroenz het volgende:

[..]

Nee ik ben een man, de jager dus.
Ja met zulke taal snap ik dat ze niet willen idd
pi_74949842
quote:
Op maandag 23 november 2009 21:03 schreef Zith het volgende:

[..]

Ik ken die meid ik ken die meid.. hmm, waar heb je die foto vandaan
Hier van het forum.

Wat is haar naam en waar woont ze? Is de rechtse haar moeder?
pi_74950529
Ehm, 80 euro voor een beetje rukken? Is dat nou echt zoveel lekkerder dan het zelf doen?
Serieuze vraag hoor, ik bedoel van neuken snap ik dat je het echt niet alleen kunt maar dit lijkt me nou niet echt het geld waard.
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 23 november 2009 @ 21:55:35 #39
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_74950579
quote:
Op zondag 22 november 2009 22:41 schreef Mirjam het volgende:
80 euro

Is dat zo?
Intelligent, but fucked up.
pi_74950755
quote:
Op maandag 23 november 2009 21:54 schreef Mini_rulez het volgende:
Ehm, 80 euro voor een beetje rukken? Is dat nou echt zoveel lekkerder dan het zelf doen?
Serieuze vraag hoor, ik bedoel van neuken snap ik dat je het echt niet alleen kunt maar dit lijkt me nou niet echt het geld waard.
Dat is niet alleen rukken, dat zou wel zielig zijn ja

Je mag dan met zo'n meid in bad (hygiene), en die doet body2body massage enz, en dr tieten over je pik

Zie het als puur ontspanning. Een hoer neuken is wat anders en lijkt me niks, zoiets doe je liever met iemand waarmee je een relatie hebt.
pi_74951121
quote:
Op maandag 23 november 2009 21:59 schreef Jeroenz het volgende:

[..]

Dat is niet alleen rukken, dat zou wel zielig zijn ja

Je mag dan met zo'n meid in bad (hygiene), en die doet body2body massage enz, en dr tieten over je pik

Zie het als puur ontspanning. Een hoer neuken is wat anders en lijkt me niks, zoiets doe je liever met iemand waarmee je een relatie hebt.
Jij neukt liever een hoer met iemand waarmee je een relatie hebt? Dat is best kinky voor iemand van 21
pi_74953046
quote:
Op maandag 23 november 2009 22:06 schreef Wazeggie het volgende:

[..]

Jij neukt liever een hoer met iemand waarmee je een relatie hebt? Dat is best kinky voor iemand van 21

Nee hoeren zijn vies die hebben aids en lepra.
pi_75028280
update:

Vanmiddag kwam ik uit school, was om half 2 al klaar. Ik had niks te doen dus ben met mijn scooter naar zo'n massagesalon gereden die ik op internet had gezien.

Ik daarbinnen, was allemaal heel netjes. Zat er gewoon een receptioniste Ik zei dat ik 80 euro had en zin had in een massage. Kwamen 4 meiden. 2 rond de 20. 1 van 35 +1 en 1 van 45. Ik heb die van 35 genomen want die was erg knap en had dikke tieten

Ben ik meegelopen met haar en heb me uitgekleed. Gingen we samen douchen Dus die van mij stond al in oorlogsstand. Toen ik op die tafel lag begon ze met die lekkere tieten over me heen te gaan, en toen moest ik me omdraaien en ging ze met haar tieten over mijn pik en kwam ik spontaan klaar Echt heel die tieten en haar gezicht zaten onder En dat al na 5min... Ik had er nog 55 te gaan. Maar verder toen ze het zaad het verwijderd heeft ze me nog gemasseerd met olie enz was erg lekker. En nog ff gerukt en gezoge enz, en russisch Ondertussen kon ik ook haar nat kutje vingeren enz. Toen nog een keer haar gezicht volgespoten en toen zijn we gaan douchen weer.

Toen na een ruim uur stond ik weer buiten. Was een erg mooie vrouw die met goede massage kwaliteiten
pi_75028304
gefeliciteerd
pi_75028410
Geweldig dit
TS gaat op de brommert naar de hoeren

Hoe oud ben je eigenlijk?
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_75028473
quote:
Op donderdag 26 november 2009 18:33 schreef Jeroenz het volgende:
update:

Vanmiddag kwam ik uit school, was om half 2 al klaar. Ik had niks te doen dus ben met mijn scooter naar zo'n massagesalon gereden die ik op internet had gezien.

Ik daarbinnen, was allemaal heel netjes. Zat er gewoon een receptioniste Ik zei dat ik 80 euro had en zin had in een massage. Kwamen 4 meiden. 2 rond de 20. 1 van 35 +1 en 1 van 45. Ik heb die van 35 genomen want die was erg knap en had dikke tieten

Ben ik meegelopen met haar en heb me uitgekleed. Gingen we samen douchen Dus die van mij stond al in oorlogsstand. Toen ik op die tafel lag begon ze met die lekkere tieten over me heen te gaan, en toen moest ik me omdraaien en ging ze met haar tieten over mijn pik en kwam ik spontaan klaar Echt heel die tieten en haar gezicht zaten onder En dat al na 5min... Ik had er nog 55 te gaan. Maar verder toen ze het zaad het verwijderd heeft ze me nog gemasseerd met olie enz was erg lekker. En nog ff gerukt en gezoge enz, en russisch Ondertussen kon ik ook haar nat kutje vingeren enz. Toen nog een keer haar gezicht volgespoten en toen zijn we gaan douchen weer.

Toen na een ruim uur stond ik weer buiten. Was een erg mooie vrouw die met goede massage kwaliteiten
poeh hey, klinkt goed
You dream it, I live it.
pi_75028521
Ze was ook heel lief en moest een beetje lachen toen ik zo snel afvuurde
pi_75028740
quote:
Op donderdag 26 november 2009 18:33 schreef Jeroenz het volgende:
update:

Mag dit in de reviews geplaatst worden?
En:
pi_75028904
Welke reviews?

Maar uhm nee doe maar niet.

Ik ga morge nog een keer en pak ik die van 45, die lijkt op die vrouw van de vorige pagina rechts.

Ik kon trouwens niet goed meer scooterrijden want ik was helemaal op en reed bijna tegen het stoplicht aan.
pi_75028997
O ja, dit was dat topic waarin zij geen hoer mocht heten he?
compact en kleverig.
pi_75029923
die jeugd van tegenwoordig
“I want to die in my sleep like my grandfather... Not screaming and yelling like the passengers in his car.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')