Nee ik zou nooit naar de hoeren willen (ben ook pas 21), ik hoef niet met ze te neuken ofzo. Gaat me puur om de massage, en zo'n vrouw die met haar ingeoliede lijf over je heen glijd incl je pikquote:Op zondag 22 november 2009 22:05 schreef zwartemarktplaats het volgende:
aka naar de hoeren.
Kijk eens op hookers.nl daar lees je de meest smeuige recensies.
Dan heb je zo'n tenger tietloos chinees meisje zeker?quote:Op zondag 22 november 2009 22:41 schreef Mirjam het volgende:
80 euro
ga naar een chinese massagesalon, maakt bijna niet uit welke, 9 van de 10 keer geven ze je een happy end voor een tientje extra.![]()
nee, ik heb geen penis waar aan getrokken kan wordenquote:Op zondag 22 november 2009 22:43 schreef Jeroenz het volgende:
[..]
Dan heb je zo'n tenger tietloos chinees meisje zeker?![]()
Ik wil wel het totaalplaatje: een welgevormde dame die je body2body geeft etc..
Btw ervaring "Mirjam"?
Je bent een tietloos Chineesje?quote:Op zondag 22 november 2009 23:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, ik heb geen penis waar aan getrokken kan worden
en heb een gewone normale baan
Dat ís een middelmatig wijf hoor. Ik heb/doe dat soort massages heul vaak, maar dan gewoon met mn eigen lekkere hapje. Hoeren is wss goedkoper dan een massage van 80 euro?quote:Op zondag 22 november 2009 22:39 schreef Jeroenz het volgende:
Een hoer versta ik onder iemand die achter zo'n raam staat te paraderen met rood licht![]()
Maarja boeie hoe je het wilt noemen, soms zie je ongelofelijk lekkere wijven, die ook wel verstand hebben van massage dus en piemels. Ik zou het echt nooit doen voor een middelmatig wijf laat staan een magere crackhoer![]()
Als je die recensies leest, ook met douchen enzo dus hygienisch, dan komt dat wel relaxed over.
Edit: zo iemand als die linkse mag me wel masseren:
[ afbeelding ]
![]()
Figuur vind ik perfect zo, maar verder middelmatig jaquote:Op zondag 22 november 2009 23:55 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Dat ís een middelmatig wijf hoor. Ik heb/doe dat soort massages heul vaak, maar dan gewoon met mn eigen lekkere hapje. Hoeren is wss goedkoper dan een massage van 80 euro?
Kom ik nooit tegenquote:Op maandag 23 november 2009 00:02 schreef Wazeggie het volgende:
En als je gewoon naar de kroeg gaat een daar een leuke ONS zoekt?
Ja dan kom je zo'n slet tegen meestal die ff wil neuken, echt mooie meisjes doen dat meestal niet. En die kan vast geen lekkere massage gevenquote:Op maandag 23 november 2009 00:18 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Dan moet je eens ergens anders uitgaan, zo`n probleem zal dat toch niet zijn?
Op dat moment ben jij net zoveel slet als dat zij dat is hoor.quote:Op maandag 23 november 2009 00:27 schreef Jeroenz het volgende:
[..]
Ja dan kom je zo'n slet tegen meestal die ff wil neuken, echt mooie meisjes doen dat meestal niet. En die kan vast geen lekkere massage geven
geef toe, je moest lachenquote:Op maandag 23 november 2009 00:57 schreef Adolecens het volgende:
Zo, dit topic kan verder vrij blijven van nog meer foto's en/of filmpjes.
Nee ik ben een man, de jager dus.quote:Op maandag 23 november 2009 01:07 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Op dat moment ben jij net zoveel slet als dat zij dat is hoor.
Dat ligt aan je eigen skillz, playa.quote:Op maandag 23 november 2009 00:27 schreef Jeroenz het volgende:
[..]
Ja dan kom je zo'n slet tegen meestal die ff wil neuken, echt mooie meisjes doen dat meestal niet. En die kan vast geen lekkere massage geven
Als het om naar de hoeren gaan gaat heb je gelijk, dan kan je net zo goed ff een neukertje vinden voor een breezer
Breng die jongen zijn hoofd niet zo op hol joh.quote:Op zondag 22 november 2009 23:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
*kijkt naar beneden*
chinees? neuh
tietloos? zéker niet![]()
Heb je de posts niet gelezen? Hij kan nog zo knap zijn, maar scoren doet hij echt niet hoor met zijn attitudequote:Op maandag 23 november 2009 08:18 schreef zwartemarktplaats het volgende:
En trouwens dit topic.![]()
Op je 21ste al willen betalen voor seks dan moet je echt knap lelijk zijn.
Het is geen hoerenbezoek he. En volgens mij wordt er niet eens gepijpt als ik het zo lees, alleen aan je staaf trekken.quote:Op maandag 23 november 2009 20:29 schreef Sandoval het volgende:
[..]
Heb je de posts niet gelezen? Hij kan nog zo knap zijn, maar scoren doet hij echt niet hoor met zijn attitude
Als je iemand zo gek krijgt dat te doen bij je voor 80 euro, gelijk doen. Ik gok dat je nog wel een tijdje droog zal staan dus geniet ervan.
Ik ken die meid ik ken die meid.. hmm, waar heb je die foto vandaanquote:Op zondag 22 november 2009 22:39 schreef Jeroenz het volgende:
Een hoer versta ik onder iemand die achter zo'n raam staat te paraderen met rood licht![]()
Maarja boeie hoe je het wilt noemen, soms zie je ongelofelijk lekkere wijven, die ook wel verstand hebben van massage dus en piemels. Ik zou het echt nooit doen voor een middelmatig wijf laat staan een magere crackhoer![]()
Als je die recensies leest, ook met douchen enzo dus hygienisch, dan komt dat wel relaxed over.
Edit: zo iemand als die linkse mag me wel masseren:
[ afbeelding ]
![]()
Ja met zulke taal snap ik dat ze niet willen iddquote:Op maandag 23 november 2009 05:15 schreef Jeroenz het volgende:
[..]
Nee ik ben een man, de jager dus.
Hier van het forum.quote:Op maandag 23 november 2009 21:03 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik ken die meid ik ken die meid.. hmm, waar heb je die foto vandaan
quote:Op zondag 22 november 2009 22:41 schreef Mirjam het volgende:
80 euro
ga naar een chinese massagesalon, maakt bijna niet uit welke, 9 van de 10 keer geven ze je een happy end voor een tientje extra.![]()
Dat is niet alleen rukken, dat zou wel zielig zijn jaquote:Op maandag 23 november 2009 21:54 schreef Mini_rulez het volgende:
Ehm, 80 euro voor een beetje rukken? Is dat nou echt zoveel lekkerder dan het zelf doen?
Serieuze vraag hoor, ik bedoel van neuken snap ik dat je het echt niet alleen kunt maar dit lijkt me nou niet echt het geld waard.
Jij neukt liever een hoer met iemand waarmee je een relatie hebt? Dat is best kinky voor iemand van 21quote:Op maandag 23 november 2009 21:59 schreef Jeroenz het volgende:
[..]
Dat is niet alleen rukken, dat zou wel zielig zijn ja![]()
Je mag dan met zo'n meid in bad (hygiene), en die doet body2body massage enz, en dr tieten over je pik![]()
Zie het als puur ontspanning. Een hoer neuken is wat anders en lijkt me niks, zoiets doe je liever met iemand waarmee je een relatie hebt.
quote:Op maandag 23 november 2009 22:06 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Jij neukt liever een hoer met iemand waarmee je een relatie hebt? Dat is best kinky voor iemand van 21
poeh hey, klinkt goedquote:Op donderdag 26 november 2009 18:33 schreef Jeroenz het volgende:
update:
Vanmiddag kwam ik uit school, was om half 2 al klaar. Ik had niks te doen dus ben met mijn scooter naar zo'n massagesalon gereden die ik op internet had gezien.
Ik daarbinnen, was allemaal heel netjes. Zat er gewoon een receptionisteIk zei dat ik 80 euro had en zin had in een massage. Kwamen 4 meiden. 2 rond de 20. 1 van 35 +1 en 1 van 45. Ik heb die van 35 genomen want die was erg knap en had dikke tieten
![]()
![]()
Ben ik meegelopen met haar en heb me uitgekleed. Gingen we samen douchenDus die van mij stond al in oorlogsstand. Toen ik op die tafel lag begon ze met die lekkere tieten over me heen te gaan, en toen moest ik me omdraaien en ging ze met haar tieten over mijn pik en kwam ik spontaan klaar
![]()
Echt heel die tieten en haar gezicht zaten onder
En dat al na 5min... Ik had er nog 55 te gaan. Maar verder toen ze het zaad het verwijderd heeft ze me nog gemasseerd met olie enz was erg lekker. En nog ff gerukt en gezoge enz, en russisch
Ondertussen kon ik ook haar nat kutje vingeren enz. Toen nog een keer haar gezicht volgespoten en toen zijn we gaan douchen weer.
Toen na een ruim uur stond ik weer buiten. Was een erg mooie vrouw die met goede massage kwaliteiten
Mag dit in de reviews geplaatst worden?quote:Op donderdag 26 november 2009 18:33 schreef Jeroenz het volgende:
update:
Vanmiddag kwam ik uit school, was om half 2 al klaar. Ik had niks te doen dus ben met mijn scooter naar zo'n massagesalon gereden die ik op internet had gezien.
Ik daarbinnen, was allemaal heel netjes. Zat er gewoon een receptionisteIk zei dat ik 80 euro had en zin had in een massage. Kwamen 4 meiden. 2 rond de 20. 1 van 35 +1 en 1 van 45. Ik heb die van 35 genomen want die was erg knap en had dikke tieten
![]()
![]()
Ben ik meegelopen met haar en heb me uitgekleed. Gingen we samen douchenDus die van mij stond al in oorlogsstand. Toen ik op die tafel lag begon ze met die lekkere tieten over me heen te gaan, en toen moest ik me omdraaien en ging ze met haar tieten over mijn pik en kwam ik spontaan klaar
![]()
Echt heel die tieten en haar gezicht zaten onder
En dat al na 5min... Ik had er nog 55 te gaan. Maar verder toen ze het zaad het verwijderd heeft ze me nog gemasseerd met olie enz was erg lekker. En nog ff gerukt en gezoge enz, en russisch
Ondertussen kon ik ook haar nat kutje vingeren enz. Toen nog een keer haar gezicht volgespoten en toen zijn we gaan douchen weer.
Toen na een ruim uur stond ik weer buiten. Was een erg mooie vrouw die met goede massage kwaliteiten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |