Zijn ook goedquote:Op zondag 22 november 2009 21:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee hou ook van verschillende stijlen, maar Marvin krijg ik kippenvel bij zoveel nummers en Cher, ach ze hoort bij mij.
Gaat mij om haar muziek en die is wel goedquote:
Moet je wel vastleggen dat ze het keihard draaien,de hemel en aarde liggen vrij ver uit elkaar .Jij wilt het ook vast dan horen:Dquote:Op zondag 22 november 2009 21:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha ja en whats going on draaien ze op mijn begravenisen dan alemaal met de heupjes wiegen
Trouwens ben jij al uit je dilemma?quote:Op zondag 22 november 2009 21:52 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Moet je wel vastleggen dat ze het keihard draaien,de hemel en aarde liggen vrij ver uit elkaar![]()
![]()
Misschien hangt Toverheks er dan nog net tusseninquote:Op zondag 22 november 2009 21:52 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Moet je wel vastleggen dat ze het keihard draaien,de hemel en aarde liggen vrij ver uit elkaar![]()
![]()
Vind het helemaal niks. Smaken verschillenquote:Op zondag 22 november 2009 21:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Gaat mij om haar muziek en die is wel goed
ach, als ik naar de hemel stijg zoek ik Marvin op en dansen dan samen op een wolkje op Whats Going Onquote:Op zondag 22 november 2009 21:52 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
![]()
Dat is waarquote:Op zondag 22 november 2009 21:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vind het helemaal niks. Smaken verschillen
Ja dat lukt jou nog ookquote:Op zondag 22 november 2009 21:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach, als ik naar de hemel stijg zoek ik Marvin op en dansen dan samen op een wolkje op Whats Going On
Sorry heb niet terug gelezenquote:Op zondag 22 november 2009 21:54 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
In het vorige topic heb ik daar antwoord aan gegeven aan teuntje
geef m'n vader dan ook eff een knuffel als je wilt pleasequote:Op zondag 22 november 2009 21:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach, als ik naar de hemel stijg zoek ik Marvin op en dansen dan samen op een wolkje op Whats Going On
absoluut, ik tik Elvis,Maikel en de rest van die muziekmakertjes zo aan de kant en pak Marvin beet en ga heerlijk met hem schuivelenquote:
Ik denk er veel aan..maar verder ga ik het er hier maar niet over hebben.Tis al vervelend genoegquote:
Gelijk heb je,quote:Op zondag 22 november 2009 21:56 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik denk er veel aan..maar verder ga ik het er hier maar niet over hebben.Tis al vervelend genoeg
Zelfs als we er anderhalve dag uitliggen, gaat het nog best hard hier.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |