Nee, nu is het een psychologische mindfuck geworden. Zit die horloge homo nu te liegen of zijn dit nu echt de bestequote:Op maandag 23 november 2009 10:49 schreef Twizu het volgende:
[..]
Klopt, alleen jammer dat je de grap nu al verklapt hebt.![]()
Ze zijn wel gaaf, die Kanen earphones.
Hehe, hoe krijg je het verzonnen, zo op de maandagochtend.quote:Op maandag 23 november 2009 10:52 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Nee, nu is het een psychologische mindfuck geworden. Zit die horloge homo nu te liegen of zijn dit nu echt de beste
Popbuying, Dealextreme, Dealperfect (defect), Focalprice?quote:Op maandag 23 november 2009 12:41 schreef dabadbass het volgende:
Wat was die andere site ookalweer? Popbuying en nog iets met pop?
Ja, maar ik bedoelde die site waar je alleen mee moest bestellen, was dat dan ook popbuying?quote:Op maandag 23 november 2009 12:42 schreef Twizu het volgende:
[..]
Popbuying, Dealextreme, Dealperfect (defect), Focalprice?
Dat soort sites zijn altijd duurder dan via Jack/Rachel. Zij gebruiken meestal geen HKpost waardoor de prijzen qua verzendkosten schrikbarend hoog kunnen zijn. Daarnaast is het zo dat ze eerst vertellen hoe duur een product is om naar hun te laten komen, dat betaal je, en vervolgens zodra het binnen is gaan ze het product wegen. Na het wegen krijg je vervolgens dan een mailtje met de verzendkosten voor het product welke dus aardig hoog kunnen oplopen. Bij Jack/Rachel is het juist zo dat zij direct de prijs van het product incl. verzendkosten naar Nederland berekenen (en ze hebben er bij mij nog nooit naast gezeten) zodat je meteen weet waar je aan toe bent qua kosten.quote:Op maandag 23 november 2009 12:46 schreef dabadbass het volgende:
Heeft er trouwens ooit iemand aan gedacht om de site http://buyfromtaobao.com/ te gebruiken?
Je plakt de link van taobao in hun site, betaalt de shipping-costs binnen China (zij zitten gevestigd in China)
Zodra zij het pakketje ontvangen sturen ze je een paypal link, je kunt zelfs kiezen voor een foto (als bewijs)
klinkt best leuk, maar is het te vertrouwen?
dppurchasequote:Op maandag 23 november 2009 12:47 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoelde die site waar je alleen mee moest bestellen, was dat dan ook popbuying?
Is het deze? pbpurchase.comquote:Op maandag 23 november 2009 12:47 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoelde die site waar je alleen mee moest bestellen, was dat dan ook popbuying?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |