Daar sluit ik me helemaal bij aan!quote:Op maandag 23 november 2009 20:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Leuk![]()
Ik vind het altijd leuk om bij andermans 'stash' te kijken
ik heb enkelquote:Op maandag 23 november 2009 19:59 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb wat fotootjes toegevoegd aan de pagina Konad Nail art, maar alleen mijn eigen.Dames er kunnen nog VEUL meer bij hoor!!
Daar heb ik ook last van... heb m ongeveer net zo lang denk ik. Echt vréselijk irritant!!quote:Op maandag 23 november 2009 20:13 schreef Puckzzz het volgende:
Nice Debs!
Ik word een beetje schijtziek van die Konad topcoat...die is nu al zó dik en stroperig dat het draden trekt als je het kwastje uit het potje haalt. En ik heb 'm net dik een maand (misschien 2) ofzo...valt me heel erg tegen
Anders struin ik inderdaad gewoon wat voorgaande topics af naar mooi spul. Of heeft er iemand bezwaar tegen dat ik haar nagels op mijn kleine siteje zet?quote:Op maandag 23 november 2009 20:11 schreef puntoortje het volgende:
[..]
De mijne van vanmorgen mag je er ook bij zetten hoor, is alleen geen konad maar een ander plaatje
Ik heb net nog eens door mijn foto's heen gekeken, maar die zijn allemaal niet zo mooi...quote:Op maandag 23 november 2009 19:59 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb wat fotootjes toegevoegd aan de pagina Konad Nail art, maar alleen mijn eigen.Dames er kunnen nog VEUL meer bij hoor!!
*opgeslagen*quote:Op maandag 23 november 2009 20:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb enkel
http://farm3.static.flickr.com/2592/4110245580_139f17a055_o.jpg en http://farm3.static.flickr.com/2678/4103763641_ed3cea3cc0_o.jpg , beide essence stempeltjes, heb het ook niet vaker gedaan dan 2 keer
tering hey, daar steek je zo iemand mee doodquote:Op maandag 23 november 2009 20:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
*opgeslagen*
BTW op zoek naar Fimo nail art vond ik dit
[ afbeelding ]
ikke niet hoor, als je al wat met mijn natte kranten kanquote:Op maandag 23 november 2009 20:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Anders struin ik inderdaad gewoon wat voorgaande topics af naar mooi spul. Of heeft er iemand bezwaar tegen dat ik haar nagels op mijn kleine siteje zet?
dat lijken wel moordwapensquote:Op maandag 23 november 2009 20:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
*opgeslagen*
[ afbeelding ]
Dat had ik al twee weken na de aanschaf van mijn eerste Konadjes. Nu heb ik niet zo'n last van de draadjes, maar dat het zo enorm stroperig is vind ik wel vervelend..quote:Op maandag 23 november 2009 20:13 schreef Puckzzz het volgende:
Nice Debs!
Ik word een beetje schijtziek van die Konad topcoat...die is nu al zó dik en stroperig dat het draden trekt als je het kwastje uit het potje haalt. En ik heb 'm net dik een maand (misschien 2) ofzo...valt me heel erg tegen
Ik had dus dit weekend mijn mamas nagels gedaan en wat meer vierkant gevijld (niet scherp vierkant) en volgens haar schoonzus kon dat echt niet meer en waren stiletto's nu in.quote:Op maandag 23 november 2009 20:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
*opgeslagen*
[ afbeelding ]
Ovaal is idd in en vierkant is 'uit', maar dát!? Nehhhhh...quote:Op maandag 23 november 2009 20:24 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ik had dus dit weekend mijn mamas nagels gedaan en wat meer vierkant gevijld (niet scherp vierkant) en volgens haar schoonzus kon dat echt niet meer en waren stiletto's nu in.
Ik vind 't niet zo
essence stempelsetjes.quote:Op maandag 23 november 2009 20:26 schreef Maria2.0 het volgende:
OMG wat een slagwapens zijn die nagels zeg! Daar kom je gewoon de douane niet mee door.
Stormqueen, onze lakjes worden samen verscheept zag ik![]()
Ik wil ook gaan frummelen met plaatjes op mijn nagels maar ik moet een beetje zuiniger aan doen dus ik ga even geen Konad aanschaffen. Werken die cheap ass stickertjes van de zeeman ook een beetje of is dat bagger? En zijn er dan eventueel nog andere stempelsetjes die iets goedkoper zijn? Ik ben over 2 maanden weer een arme student dus ik mag even niet meer veel uitgeven van mezelf
je moet een grote kruidvat hebben, met een groter essence schapquote:Op maandag 23 november 2009 20:30 schreef Maria2.0 het volgende:
Oeh dank Mirjam! Ik zal eens kijken, we hebben helaas maar 1 kruidvat en ik zag het niet in het essence schap liggen vorige week meen ik.
Heb trouwens de grijze Barry M geprobeerd op de kiek te zetten maar hij ziet er heel bizar vaag groen uit
ik heb het een beetje ja.quote:Op maandag 23 november 2009 20:31 schreef snkr-xxx het volgende:
Heeft iedereen met Seche Vite nou last van die krimpende nagellak?![]()
Wilde hem ook gaan bestellen, maar anders houd ik het wel bij m'n O.P.I RapiDry..
daar kan je ook hele andere dingen meequote:Op maandag 23 november 2009 20:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
tering hey, daar steek je zo iemand mee dood
zo en die onweer net was ook erg, ik moest werken, was kei bangquote:Op maandag 23 november 2009 12:56 schreef snkr-xxx het volgende:
Meiden wat een mooie nagels weer, en Loqi, je blijft echt rap doorgroeien zeg!![]()
Ik wilde vandaag in mn pauze naar de kruidvat rennen om een grow activator te halen voor m'n experiment maar het regent, heul hard![]()
M'n P2 lakje zit er trouwens nog perfect op, vrijdagochtend gelakt![]()
Enne Debster, succes!
ik persoonlijk denk niet dat het werkt, waarom? heel simpel, omdat groei genetisch bepaald is..quote:Op maandag 23 november 2009 13:23 schreef snkr-xxx het volgende:
Nou toch nog ff heen en weer gerend. Weer teruggekomen met Herome Growth Explosion. Elke dag 1 druppel op je nagel smeren 14 dagen lang en dan zou je snellere groei moeten hebben, aldus Herome. Nou vanavond even meten en dan gaan we beginnen![]()
Maar dan kan ik zeker geen lak op, hmmm![]()
Ik ben ook vrij sceptisch, maar vandaar het experiment, baat het niet, schaadt het niet. Ben dan alleen 13 euro armerquote:Op maandag 23 november 2009 20:37 schreef Kleintje19 het volgende:
ik persoonlijk denk niet dat het werkt, waarom? heel simpel, omdat groei genetisch bepaald is..
zou wel ideaal zijnmaar vermoed van niet..
ik geloof niets meerquote:Op maandag 23 november 2009 20:41 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ik ben ook vrij sceptisch, maar vandaar het experiment, baat het niet, schaadt het niet. Ben dan alleen 13 euro armer![]()
Goede voeding en vitamines van binnenuit hebben trouwens ook invloed op je nagelgroei, dus het is niet all genetics.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |