Mag ik je handtekening? Heb je ook bij Roxanne in de klas gezeten?quote:Op zondag 28 februari 2010 22:29 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb in de klas gezeten met wat mensen van KZ en ging om met Anette de Graaf van top, wie wil mij aanraken??
Nee bij haar helaas niet, maar zij is lesbisch helaas.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:50 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Mag ik je handtekening? Heb je ook bij Roxanne in de klas gezeten?
Was Tim een beetje arrogant? Verbaast me niet dat Roxanne lesbisch is, ze is zo goed als een kerel.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee bij haar helaas niet, maar zij is lesbisch helaas.
En ik had het geluk om bij Tim en Erik op school te zitten en bij de broer van Rick
Tim arrogant noemenquote:Op zondag 28 februari 2010 23:53 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Was Tim een beetje arrogant? Verbaast me niet dat Roxanne lesbisch is, ze is zo goed als een kerel.
Ja, de nr. 1 van poule A speelt tegen de nr. 2 van poule B, uit 2 wedstrijden komt een winnaar die promoveert...of nee, die speelt tegen de winnaar van de kruiswedstrijden van de andere poules...quote:Op zondag 28 februari 2010 18:37 schreef Burnie88 het volgende:
Of gaat de nr. 2 ook door naar kruisfinales?
Klopt, het is een drama...de enige die zaterdag een beetje op stoom was, was Iwan, de rest niet vooruit te brandenquote:SKF is echt een aanfluiting dit seizoen.
Oh ja, zo was het. De winnaar van die halve kruisfinale gaat naar finale. Winnaar van die finale rechtstreeks naar KL. Verlizen van die finale tegen nummer 9 van KL. Zo komen DVO en VADA in de KL, zou wel lachen zijn, kan ik wat vaker in de buurt gaan kijkenquote:Op maandag 1 maart 2010 09:05 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Ja, de nr. 1 van poule A speelt tegen de nr. 2 van poule B, uit 2 wedstrijden komt een winnaar die promoveert...of nee, die speelt tegen de winnaar van de kruiswedstrijden van de andere poules...
[..]
Klopt, het is een drama...de enige die zaterdag een beetje op stoom was, was Iwan, de rest niet vooruit te branden
De ene week zijn het er 8, de andere week 0...wisselt heel sterk...je ziet wel dat het een goeie speler is.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:48 schreef Burnie88 het volgende:
Hoe gaat het met Luuk bij SKF dan? Ook niks?
Zou het? Het lijkt me dat ze hem wel willen behouden toch? Het zou voor ODIK niet gek zijn als hij terug zou keren naar het oude nest.quote:Op maandag 1 maart 2010 11:51 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
De ene week zijn het er 8, de andere week 0...wisselt heel sterk...je ziet wel dat het een goeie speler is.
Volgend seizoen weg denk ik, aangezien Richard van Vloten weg is...
Zou jij bij dat zinkende schip blijven??quote:Op maandag 1 maart 2010 11:58 schreef Burnie88 het volgende:
Zou het? Het lijkt me dat ze hem wel willen behouden toch? Het zou voor ODIK niet gek zijn als hij terug zou keren naar het oude nest.
Tim is masterquote:Op zondag 28 februari 2010 23:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tim arrogant noemen
Ik weet niet hoe hij tijdens het korfbal overkomt maar die jongen is het echt totaal niet.
Niet dat ik weetquote:Op maandag 1 maart 2010 16:44 schreef Runselpink het volgende:
[..]
Tim is masterHeeft hij trouwens roots uit Indonesie of zo? Dat denk ik altijd bij de gozer.
Bij VADA hebben ze al genoeg schutters lijkt me. Ach, DVO is ook dichtbijquote:Op maandag 1 maart 2010 15:29 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Zou jij bij dat zinkende schip blijven??
lekker naar Vada
Tijdens het korfbal is hij vreselijk arrogant vind ik. Ik zag hem ook een keer een teamgenote afzeiken voor een belangrijke wedstrijd omdat hij een vrije bal niet goed aangespeeld kreeg. Maar begrijp me niet verkeerd; ik bewonder zijn enorme talent, inzet en fanatisme.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tim arrogant noemen
Ik weet niet hoe hij tijdens het korfbal overkomt maar die jongen is het echt totaal niet.
Niet dusquote:Op zondag 28 februari 2010 22:26 schreef Luco het volgende:
Gister met het eerste meegedaan, heerlijke pot gespeeld! Gewonnen met 13-8, nu hopen dat ik nog wat kansen krijg de komende wedstrijden.
Och, zag het wel aankomen. Wat verassender is is dat de coach van 1 een dame uit het eerste gewoon passeert en een dame uit 2 laat spelen. Dame uit 1 kan nu ook niet met 2 meedoen en mag dus lekker de bank warmhoudenquote:
VADA oefent vanavond tegen Amicitia 1 en 2, resp. 19.00 en 20.15, moet klokken, en aansluitend bier!quote:Op maandag 1 maart 2010 21:57 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Bij VADA hebben ze al genoeg schutters lijkt me. Ach, DVO is ook dichtbij
Bij ons ookquote:Op maandag 8 maart 2010 07:31 schreef MaleDuck het volgende:
Zo, eindelijk weer eens gewonnen
Het was wel een thriller... 2 minuten voor tijd stonden we nog met 13-11 achter, maar toch met 14-13 gewonnen!
| 1 2 3 | 1 ROG 2 13 11 0 2 22 223 155 (68) 1 Drachten / vd Wiel 3 13 10 2 1 22 197 158 (39) |
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |