Ook al met 1 punt verschilquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:19 schreef Runselpink het volgende:
Zo, ben er af en toe geweldig uitgespeeld. Maar wel gewonnen, 11-10
Ik zou dat gewoon met je fysio overleggen.quote:Op maandag 15 februari 2010 12:33 schreef dribbel79 het volgende:
Spelen jullie met enkelbraces?
Zo ja, welke? en passen deze zonder veel moeite in de schoenen??
Teamgenoot van me heeft McDavid braces...quote:Op maandag 15 februari 2010 14:17 schreef dribbel79 het volgende:
die zegt dat ik push braces moet aanschaffen...die ik al heb
maar die passen niet in mn zaalschoenen :S
en weer wel in de veldschoenen :S
veterbraces weer wel...maar die worden niet bepaald aangeraden.
Idd, 14-30quote:Op maandag 15 februari 2010 13:33 schreef SoeperKoe het volgende:
Hey Flappekz, mooi feestje geworden zaterdag?? Dikke winst op Nieuwerkerk![]()
Nog tips voor ons om Nieuwerkerk ook te verslaan?
Ik heb die Lichtgewicht enkelbrace van McDavid, passen bij mij gewoon in me Asics, je voet is natuurlijk wel iets breder dan normaal maar ik merk er weinig van en ze helpen best goed, nog geen één keer door me enkel gegaan.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:53 schreef Luco het volgende:
[..]
Teamgenoot van me heeft McDavid braces...
Haha, was ik al bang voorquote:Op maandag 15 februari 2010 14:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Idd, 14-30![]()
Was een heel gezellig feest ja, heb er nu nog last van hehehe
Als je Nieuwerkerk wilt verslaan....heb ik 1 tip: Meer scoren dan zij![]()
oftewel, ik ga geen tips geven tegen Nieuwerkerk![]()
1 doelpunt. Maar wat maakt 't uit! Wie hem'n wonn'n!quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:17 schreef Luco het volgende:
Ik vind het zo lullig voor die Conroy... Wordt je ingebracht, krijg je direct 2 treffers om je oren om vervolgens er weer uit te mogen...
Bizar doelpunt zeg, erg vet!quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:55 schreef Runselpink het volgende:
Nic. - Dos '46 23-22!
Geweldig!Ontlading! Dolfing scoort in laatste seconde de winnende! Heerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |