Ook omdat VADA zelf wint van SCO natuurlijkquote:Op zondag 14 maart 2010 11:49 schreef Burnie88 het volgende:
LDODK die wint van Die Haghe waardoor VADA toch nog mee mag doen in de kruisfinales...
Wat een hal, geweldig, moest denken aan een gebouw van het KNMI, gemixt met het Atomium ofzo...hehe.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:34 schreef dribbel79 het volgende:
Zaterdag naar Scheveningen
Dat zei ik ook over de winst van hekkesluiter SKF bij kampioen KVS...quote:Op zondag 21 maart 2010 20:18 schreef Burnie88 het volgende:
Slechte uitslag zeg! Erg verrassend dat DVO heeft gewonnen bij LDODK, Lageweg zijn debuut gemaakt.
En OVVO dat wint van KZ snap je ook niet. Je zou haast zeggen dat er afspraken zijn gemaakt vooraf...
Laat me raden, het was bij Oranje Wit. De dingen die je beschreef waren exact zo bij een uitwedstrijd bij Oranje Wit met onze B2.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:59 schreef NoJokes het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan het veld en aan oefenwedstrijden, als je uit speelt krijg je toch een crisis scheidsrechter van die club. Speelde vandaag een wedstrijd en hij floot 3x dat een schot/doorloop van ons verdedigt was terwijl ze gewoon achter je stonden. En bij een vrije bal stond een rebounder met alle 2 ze voeten aan de andere kant van de paal, wat dus niet mag, zeiden we dat tegen de scheidsrechter zegt hij ''Ja ik zie het, maar ik zie niks verkeerd'' ...
14-27... Dat is vrij duidelijk. Jammer voor VADA, maar wel terecht voor KVS lijkt me. Die hadden vorig jaar al moeten promoveren, maar ze zijn er uiteraard nog niet. Jammer dat Riko Kruit nu switcht naar Deetos, kan hij het weer opnieuw gaan proberen in de hoofdklasse. Zou geen probleem mogen zijn voor Deetos.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:29 schreef dribbel79 het volgende:
Vanavond aan de schotklok bij Vada-KVS...enige spanning is present!
x
KVS had haar huiswerk goed gedaan, VADA kwam er simpelweg niet aan te pas...aardige vent, die Riko...quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:29 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
14-27... Dat is vrij duidelijk. Jammer voor VADA, maar wel terecht voor KVS lijkt me. Die hadden vorig jaar al moeten promoveren, maar ze zijn er uiteraard nog niet. Jammer dat Riko Kruit nu switcht naar Deetos, kan hij het weer opnieuw gaan proberen in de hoofdklasse. Zou geen probleem mogen zijn voor Deetos.
DVO wint, geen idee wat het precies geworden is...24-20 ofzo??quote:
Ik had jullie inderdaad wat beter ingeschat Dennis, maar met blessures enz. wordt het al snel lastig, en dan waren wij ook nog op volle oorlogssterkte.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:48 schreef dribbel79 het volgende:
Net geoefend tegen het DWS van Burnie...slechte wedstrijd (veel afwezigen), terecht verloren, maar wel biertjes en loempiaatjes na afloop...
Ons eerste wel gewonnen volgens mij...maar die waren blijer met de uitslag in Deventer...zaterdag 3-kamp, duimen voor mooi weer!
X
* Runselpink feliciteert Luca.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:54 schreef Luco het volgende:
* Luco speelt de rest van het seizoen in ROG 1
Die komen dus nu bij jou in het 2e? Welke heren?quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:57 schreef dribbel79 het volgende:
Zo, er zijn 2 heren en 1 dame afgevallen van het eerste, we zijn stukken sterker nu...alleen eigenlijk nog een goeie dame nodig!!
Haha, wat had je uitgeflikt dan?quote:Op zondag 4 april 2010 10:40 schreef dribbel79 het volgende:
8-8, 2 gemaakt, sportieve wedstrijd, maar toch geel gepakt...die scheids is echt een mongool
Die aap was de hele tijd al bezig, zijn eigen wedstrijd fluiten, hij was het enige irritatiepunt in de wedstrijd (voor beide partijen)..dus toen hij floot voor steunbal (zat met één knie op de grond toen ik de bal ving) knapte er iets bij me, dus ik trap de bal weg, riep 2 x godverdomme en kreeg geel...vervolgens ben ik gelukkig direct gewisseld, aangezien ik tot 3 maal toe schreeuwde: ik doe hem zo iets aan!quote:Op zondag 4 april 2010 22:17 schreef Burnie88 het volgende:
Haha, wat had je uitgeflikt dan?
Klinkt als terechter geel dan waar ik 'm voor gekregen heb dit seizoenquote:Op dinsdag 6 april 2010 08:59 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Die aap was de hele tijd al bezig, zijn eigen wedstrijd fluiten, hij was het enige irritatiepunt in de wedstrijd (voor beide partijen)..dus toen hij floot voor steunbal (zat met één knie op de grond toen ik de bal ving) knapte er iets bij me, dus ik trap de bal weg, riep 2 x godverdomme en kreeg geel...vervolgens ben ik gelukkig direct gewisseld, aangezien ik tot 3 maal toe schreeuwde: ik doe hem zo iets aan!
Steunbal, daarvoor moet je op de bal steunen...en steunbal is er al zeker 3 jaar uit
Wat een aap...maar voor die 28,50 krijg je wel korfbal magazine de rest vh jaar
die vent was bezig joh...mn heer start in voor de rebound, ik hou 'm achter om wat tijd te winnen (laatste minuut) hij loopt tegen mij aan...op zich niks aan de hand (gevalletje lekker doorspelen)...ik kijk ietwat fronsend naar de scheids...krijg ik een vrije bal tegen...quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:19 schreef Luco het volgende:
[..]
Klinkt als terechter geel dan waar ik 'm voor gekregen heb dit seizoen
Altijd leuk als spelers de spelregels denken te kennen. Paragraaf 3.6:quote:Op dinsdag 6 april 2010 08:59 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Die aap was de hele tijd al bezig, zijn eigen wedstrijd fluiten, hij was het enige irritatiepunt in de wedstrijd (voor beide partijen)..dus toen hij floot voor steunbal (zat met één knie op de grond toen ik de bal ving) knapte er iets bij me, dus ik trap de bal weg, riep 2 x godverdomme en kreeg geel...vervolgens ben ik gelukkig direct gewisseld, aangezien ik tot 3 maal toe schreeuwde: ik doe hem zo iets aan!
Steunbal, daarvoor moet je op de bal steunen...en steunbal is er al zeker 3 jaar uit
Wat een aap...maar voor die 28,50 krijg je wel korfbal magazine de rest vh jaar
Ik hou het erop dat je na 2 keer posten niet weet hoe alles werkt, succes verderquote:Op donderdag 8 april 2010 10:34 schreef Ikweethet312 het volgende:
Ach jeetje, kun je niet zo goed tegen je verlies?![]()
Of zegt mama nu dat het je eigen schuld is en je de kosten maar van je zakgeld moet betalen![]()
Hoe kun je nu een sport beoefenen als je de regels niet eens kent?
like i said, ik laat me niets wijsmaken door een wijsneus (denk zelfs dat het een goedkope kloon is) die weet hoe je iets uit een pdf kopieert en hier een semi-gevatte opmerking achter denkt te moeten plaatsen...maar goed, hiermee is gelijk het laatste woord gezegdquote:Op donderdag 8 april 2010 10:44 schreef Luco het volgende:
Gaan we nu bitchen als kleine kinderen?
Kom op...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |