abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 januari 2010 @ 20:37:43 #76
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_77025614
Zaterdag tegen Tiel 2 trouwens, de uitwedstrijd met veel pijn en moeite gewonnen...ben benieuwd!
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_77037490
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 20:36 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

27 maart oefenen we tegen VADA 5 trouwens
VADA 5 begint wat puntjes te verliezen, dus je hebt zeker kans. De heren zeer kort houden en de dames niet te veel op de huid zitten vanwege doorbraak.
's Avonds een man, overdags rustig an
  woensdag 20 januari 2010 @ 09:16:49 #78
50237 dribbel79
pi_77041825
Thnx, we maken er een Rhenens/ Wagenings dagje van...Arena 2 - VADA 5, Arena 1 - VADA 3 en als afsluiter Arena 3 - VADA 4
  woensdag 20 januari 2010 @ 11:33:57 #79
50237 dribbel79
pi_77045483
27 maart willen we een 3-kamp organiseren bij kv Arena, met seniorenteams, er is bier en er kan gegeten worden na afloop.
Ons eerste speelt op het veld in de 2e klasse, maar gezien de ranking zoeken we 3e klassers die bier en saté lusten en zin hebben om een 3 kampje te spelen op 27 maart.

( Oh, ons 2e doet hier ook aan mee, wij spelen reserve 3e. )

greetz
pi_77048830
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:33 schreef dribbel79 het volgende:
27 maart willen we een 3-kamp organiseren bij kv Arena, met seniorenteams, er is bier en er kan gegeten worden na afloop.
Ons eerste speelt op het veld in de 2e klasse, maar gezien de ranking zoeken we 3e klassers die bier en saté lusten en zin hebben om een 3 kampje te spelen op 27 maart.

greetz
Ik speel ook reserve 3e momenteel, maar ik weet niet of mijn team (Eibernest/Vorlijk 5) zin heeft
Ik ben van pindavlees
pi_77049725
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:33 schreef dribbel79 het volgende:

greetz
Klinkt goed. Misschien moeten jullie ff contact opnemen met DWS. Oké, 4e klasse veld en zaal (zaal worden we kampioen als we zaterdag winnen tegen Doorn en veld moet ook nog makkelijk kunnen). 2e Ook 4e klasse, maar kan aardig meedraaien.
pi_77055303
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:54 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Ik speel ook reserve 3e momenteel, maar ik weet niet of mijn team (Eibernest/Vorlijk 5) zin heeft
Ooh dan woon je hier best in de buurt.

Ik heb vorige week zaterdag op ze duits gelijk gespeeld, we scoorden een vrije bal in de laatste minuut. 13-13 uit tegen Vriendenschaar A1. Afgelopen zaterdag tegen SDO A1, laat een teammate van me uit het andere vak er 11 door(hij scoorden er zelf 6) en verliezen we 22-14...

Aankomende zaterdag tegen Avanti A1, we hebben de uitwedstrijd van ze gewonnen maar ze hebben wel 6 punten meer dan ons. Ben benieuwd of we dit keer weer winnen en of we weer een rode kaart krijgen.
''Heb je geen zicht meer op je ballen, dan is het tijd om af te vallen''
  vrijdag 22 januari 2010 @ 08:50:20 #83
50237 dribbel79
pi_77129596
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:17 schreef Burnie88 het volgende:

[..]

Klinkt goed. Misschien moeten jullie ff contact opnemen met DWS. Oké, 4e klasse veld en zaal (zaal worden we kampioen als we zaterdag winnen tegen Doorn en veld moet ook nog makkelijk kunnen). 2e Ook 4e klasse, maar kan aardig meedraaien.
3 kamp zit vol, maar we zouden graag eens doordeweeks tegen jullie oefenen. mail of PM me even contactgegevens van jullie wedstrijdsecretaris als je wil??

BVD
pi_77135367
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 08:23 schreef Flappekz het volgende:
Toch wel geinig dit topic....ik kom allemaal clubs tegen waar ik nog nooit van heb gehoord
Hehe dat heb ik ook inderdaad...
Niet veel zuid-west hier?!

Ik speel bij Sporting Delta in Dordrecht
  vrijdag 22 januari 2010 @ 12:33:33 #85
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_77135817
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 12:18 schreef SoeperKoe het volgende:

[..]

Hehe dat heb ik ook inderdaad...
Niet veel zuid-west hier?!

Ik speel bij Sporting Delta in Dordrecht
Die ken ik dan weer wel
Ik ben van pindavlees
pi_77138890
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 12:33 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Die ken ik dan weer wel
Jaja... over 2 weken komen we weer naar Eibernest toe Goeie ploeg, jullie worden vast kampioen
  vrijdag 22 januari 2010 @ 13:57:10 #87
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_77138976
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 13:55 schreef SoeperKoe het volgende:

[..]

Jaja... over 2 weken komen we weer naar Eibernest toe Goeie ploeg, jullie worden vast kampioen
Volgende week kan de beslissing al vallen...uit bij DSC
Ik ben van pindavlees
pi_77143187
Morgen een hele belangrijke wedstrijd voor ons eerste (DWS1). In een onderlinge clash met KCD wordt uitgemaakt wie er kampioen gaat worden in de 4e klasse. Beide teams zullen de overige competitiewedstrijden sowieso gaan winnen, daarom is morgen zo belangrijk. Voor mijn vereniging zou het de eerste zaaltitel sinds heeeeeeele lange tijd betekenen, daarom is hopelijk iedereen enorm gebrand op een overwinning.

Ik mag zelf voor die tijd met DWS 2 tegen KCD 2 spelen. Moet een flinke overwinning gaan opleveren. Hopelijk speel ik zelf weer eens een keer goed, ben de laatste tijd hopeloos uit vorm... Echt klote is dat als schutter zijnde.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 16:06:01 #89
164283 Luco
Buongiorno!
pi_77144430
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 15:38 schreef Burnie88 het volgende:
Morgen een hele belangrijke wedstrijd voor ons eerste (DWS1). In een onderlinge clash met KCD wordt uitgemaakt wie er kampioen gaat worden in de 4e klasse. Beide teams zullen de overige competitiewedstrijden sowieso gaan winnen, daarom is morgen zo belangrijk. Voor mijn vereniging zou het de eerste zaaltitel sinds heeeeeeele lange tijd betekenen, daarom is hopelijk iedereen enorm gebrand op een overwinning.

Ik mag zelf voor die tijd met DWS 2 tegen KCD 2 spelen. Moet een flinke overwinning gaan opleveren. Hopelijk speel ik zelf weer eens een keer goed, ben de laatste tijd hopeloos uit vorm... Echt klote is dat als schutter zijnde.
Ik heb afgelopen weekend als rebounder 5 velddoelpunten gemaakt, allemaal afstandsschoten vanuit de punt. Omgekeerd wereldje dus
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  vrijdag 22 januari 2010 @ 16:12:06 #90
50237 dribbel79
pi_77144673
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 15:38 schreef Burnie88 het volgende:

DWS hoort geen 4e klasse te spelen, Doorn maakt iets meer aanspraak op die titel (4e klasser).
Doorn 2 en DWS 2 hebben we ook wel eens tegen gespeeld, waar DWS gewoon de betere ploeg is...niet omdat jij er speelt hoor, maar DWS is beter.
Maar doe in godsnaam iets aan jullie kunstgrasveld raar ding!

Succes!!
pi_77145264
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 16:12 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

DWS hoort geen 4e klasse te spelen, Doorn maakt iets meer aanspraak op die titel (4e klasser).
Doorn 2 en DWS 2 hebben we ook wel eens tegen gespeeld, waar DWS gewoon de betere ploeg is...niet omdat jij er speelt hoor, maar DWS is beter.
Maar doe in godsnaam iets aan jullie kunstgrasveld raar ding!

Succes!!
Ja Doorn vind ik ook wel ietsie beter... Maar wij hebben voornamelijk sterkere dames, allemaal lang, jong en talentvol. De heren zullen heel hard aan de bak moeten. Vooral die lange (Ivo) vind ik erg sterk.

Haha nee maar klopt, DWS 2 is beter dan Doorn 2. Doorn 2 moet het helemaal hebben van een oud eerste speler die er 4/5/6 of meer per wedstrijd in gooit. Ik hoorde dat hij er morgen niet is, dus dat scheelt al de helft

Ja ik weet het, ons veld is kut. Ik wil ook kunstgras, nu de gemeente nog. Maar komt wel binnen 5 jaar denk ik.

Tegen wie moeten jullie morgen?
pi_77145350
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 16:06 schreef Luco het volgende:

[..]

Ik heb afgelopen weekend als rebounder 5 velddoelpunten gemaakt, allemaal afstandsschoten vanuit de punt. Omgekeerd wereldje dus
Haha, het omgekeerde wereldje bij mij is, dat ik woensdag met trainen iemand keihard geblokt heb op het schot. Dat is me nog niet vaak overkomen met me 1 mtr. 78.

Morgen ga ik gewoon veel scoren, ik voel het. Vang jij die ballen maar onder de korf. Zullen we dat afspreken?
  vrijdag 22 januari 2010 @ 16:39:01 #93
164283 Luco
Buongiorno!
pi_77145769
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 16:28 schreef Burnie88 het volgende:

[..]

Haha, het omgekeerde wereldje bij mij is, dat ik woensdag met trainen iemand keihard geblokt heb op het schot. Dat is me nog niet vaak overkomen met me 1 mtr. 78.

Morgen ga ik gewoon veel scoren, ik voel het. Vang jij die ballen maar onder de korf. Zullen we dat afspreken?
Mag ik ook nog scoren ? Verder vind ik het een prima deal!

Gister op training gingen we vrije ballen nemen, sloeg ook nergens op bij mij. 7/10 raakgeschoten. Ik ga gewoon staan, ene voet achter de stip, andere wat verder naar achter, speel de bal in, krijg 'm terug en schiet eigenlijk een halve meter verder. Verdediger was 1,90 ofzo, en ELKE keer tikte hij tegen m'n handen aan nadat de bal weg was. Aardig frustrerend voor 'm. Hopen dat ik morgen weer scherp ben als we in het pittoreske Burgum mogen aantreden tegen Vlug & Vaardig uit Garyp...
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_77146687
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 12:33 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Die ken ik dan weer wel
VEO ken je ook wss?
''Heb je geen zicht meer op je ballen, dan is het tijd om af te vallen''
pi_77150634
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 16:39 schreef Luco het volgende:

[..]

Mag ik ook nog scoren ? Verder vind ik het een prima deal!

Gister op training gingen we vrije ballen nemen, sloeg ook nergens op bij mij. 7/10 raakgeschoten. Ik ga gewoon staan, ene voet achter de stip, andere wat verder naar achter, speel de bal in, krijg 'm terug en schiet eigenlijk een halve meter verder. Verdediger was 1,90 ofzo, en ELKE keer tikte hij tegen m'n handen aan nadat de bal weg was. Aardig frustrerend voor 'm. Hopen dat ik morgen weer scherp ben als we in het pittoreske Burgum mogen aantreden tegen Vlug & Vaardig uit Garyp...
Jij mag ook scoren Wat leuke kansjes onder de korf.

Ben je lang of niet? 70% is netjes tegen iemand van 1.90 meter! Neem je ze ook wel eens met zo'n tikje van de zijkant?
  vrijdag 22 januari 2010 @ 19:09:23 #96
164283 Luco
Buongiorno!
pi_77151301
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 18:49 schreef Burnie88 het volgende:

[..]

Jij mag ook scoren Wat leuke kansjes onder de korf.

Ben je lang of niet? 70% is netjes tegen iemand van 1.90 meter! Neem je ze ook wel eens met zo'n tikje van de zijkant?
Ik ben zelf 1.94, en schiet alleen vanuit m'n armen en polsen bij vrije ballen. Neem ze gewoon vanuit de korf, doe een stap naar achter en mik de bal omhoog. Niemand die erbij komt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Luco op 22-01-2010 19:20:15 ]
pi_77153887
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 19:09 schreef Luco het volgende:

[..]

Ik ben zelf 1.94, en schiet alleen vanuit m'n armen en polsen bij vrije ballen. Neem ze gewoon vanuit de korf, doe een stap naar achter en mik de bal omhoog. Niemand die erbij komt.
Ideaal is dat!

Op zich vind ik een normale vrije bal fijner dan dat tikje aan de zijkant
  vrijdag 22 januari 2010 @ 20:38:00 #98
164283 Luco
Buongiorno!
pi_77154896
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:13 schreef Burnie88 het volgende:

[..]

Ideaal is dat!

Op zich vind ik een normale vrije bal fijner dan dat tikje aan de zijkant
Die tikjes kan je er heel makkelijk uithalen door gewoon eerder op te stellen dan je tegenstander. De eerste krijg je tegen, de volgende sta je gewoon als eerste op die plek. Werkt prima . Of precies aan de andere kant hoog opstellen.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 20:51:22 #99
164283 Luco
Buongiorno!
pi_77155513

Int groen

[ Bericht 52% gewijzigd door Luco op 22-01-2010 21:48:02 ]
  vrijdag 22 januari 2010 @ 20:58:03 #100
50237 dribbel79
pi_77155835
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 16:26 schreef Burnie88 het volgende:

Ja Doorn vind ik ook wel ietsie beter... Maar wij hebben voornamelijk sterkere dames, allemaal lang, jong en talentvol. De heren zullen heel hard aan de bak moeten. Vooral die lange (Ivo) vind ik erg sterk.

Haha nee maar klopt, DWS 2 is beter dan Doorn 2. Doorn 2 moet het helemaal hebben van een oud eerste speler die er 4/5/6 of meer per wedstrijd in gooit. Ik hoorde dat hij er morgen niet is, dus dat scheelt al de helft

Ja ik weet het, ons veld is kut. Ik wil ook kunstgras, nu de gemeente nog. Maar komt wel binnen 5 jaar denk ik.

Tegen wie moeten jullie morgen?
Het Doorn dat ik ken is traag als de nete(n), dus als ik coach van DWS zou zijn: de eerste 10 minuten een moordend tempo spelen en ze helemaal aan gort lopen...dat spul moet je kunnen hebben!
Wij spelen als Arena 2 tegen Tiel 2...de uitwedstrijd hebben we met een "STAGGERING" 6-7 gewonnen!
En vanzelfsprekend vond Tiel dat we met erg veel spelers van Arena 1 hadden gespeeld

maar goed...

Ons eerste speelt tegen Koveni 1 en is naar mijn mening al lang klaar met de titel aspiraties...anyway, morgen ff ballen end en dan het feit vieren dat mn pa 60 is geworden...we hebben nu 6 punten en ik denk dat we safe zijn...dus ja, prima, op naar het veld (minus de kou)

Hup DWS en HUP Arena...kut doorn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')