Logisch denkwerk moet je ver brengenquote:
Tuurlijk wel Zuid-West... Albatros uit Zwijndrecht.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:18 schreef SoeperKoe het volgende:
[..]
Hehe dat heb ik ook inderdaad...
Niet veel zuid-west hier?!
Ik speel bij Sporting Delta in Dordrecht
Wij spelen 1e klasse, dus dat zal ´m wel niet worden...quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:15 schreef dribbel79 het volgende:
Niemand trek om met de selectie mee te doen met een 3-kamp op 27 maart??
Arena en Fiducia zoeken nog een deelnemers voor poule 1 (2e of 3e klasser) en Arena 2 en de reserves van Fiducia ook (res. 3e oid).
3 kamp van 11.00 tot 17.00 ofzo, aansluitend biertjes en eten.
interessant? stuur me een PM
Ik zal het eens in de groep gooien, al denk ik dat ze gewoon met de hele selectie ergens willen oefenen, zeker omdat we met zowel 1 als 2 nog in de race voor promotie zijn... Ik laat het je wel weten, maar ik ga er vanuit dat ons oefenprogramma al wel rond zal zijn...quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:31 schreef dribbel79 het volgende:
Ons eerste heeft wel eens vaker geoefend tegen 1e klassers, dus zou wel leuk zijn.
Qua tweede poule kan je beter een mix maken tussen ROG 2 en ROG 3 kan je beter met het derde komen, zodat het 2e bier kan drinken...idee?
Ah! Albatros, das zeker bekendquote:Op maandag 25 januari 2010 11:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tuurlijk wel Zuid-West... Albatros uit Zwijndrecht.
In welk team speel je bij SD?
Zaterdag dagje zeeland gehad, eerst met B2 dik verloren van Fortis B2 en daarna met 3 het Fortis 2 nog erg lastig gemaakt, zelf eindelijk ook weer eens twee keer gescoord, alleen jammer dat onze andere heren de korf niet wisten te vinden
Sporting Delta 5 t/m 10??quote:
Ghehequote:
ehhm, nee...op 't hele fimpje zijn hoogstens 6 wedstrijden te zien, en als dit allemaal uitgespookt wordt door SD 1 en 2...zucht, ik zie net op welk niveau jullie spelen...anyway, ik ga ff fatboy slim luisteren...vette tenues trouwens!quote:Op zondag 31 januari 2010 21:21 schreef SoeperKoe het volgende:
[..]
Gheheja dat filmpje heb ik gemaakt voor een sketch op trainingskamp, maar het zijn alle bloopers van een heel zaalseizoen van 2 ploegen (1+2) dus het valt wel mee hoor
Maar als je mooie goals wil zien kan je beter dit filmpje van ons bekijken
http://www.youtube.com/user/MonicaDavy#p/u/4/IvZVD7YbSCo
Wat Dribbel zegt, het ziet er uit als een hele fysieke knakenploeg...quote:Op zondag 31 januari 2010 21:21 schreef SoeperKoe het volgende:
[..]
Gheheja dat filmpje heb ik gemaakt voor een sketch op trainingskamp, maar het zijn alle bloopers van een heel zaalseizoen van 2 ploegen (1+2) dus het valt wel mee hoor
Maar als je mooie goals wil zien kan je beter dit filmpje van ons bekijken
Nee er wordt maar 1 kaart gegeven en dat is op 5,57 voor onze eigen schwalbe heerquote:Op zondag 31 januari 2010 21:20 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Sporting Delta 5 t/m 10??
Zag ik dat nou goed op 6.14, dat diegene waar de overtreding op gemaakt wordt een kaart krijgt?
Idd belachelijke gasten...
Haha, prachtig, wat een schwalbes. Maar wel irritant als je er tegen speelt en zo kaarten/vrije ballen/strafworpen tegenkrijgt natuurlijk.quote:
Ben je er zaterdag bij, in onze hal?quote:Op zondag 31 januari 2010 21:38 schreef SoeperKoe het volgende:
[..]
Nee er wordt maar 1 kaart gegeven en dat is op 5,57 voor onze eigen schwalbe heeren ja die kon er idd aardig wat van maar voor de rest worden er ook gewoon een hoop dames omver gelopen en op elkaar ingebeukt door beide partijen
-edit- Ownee 2 kaarten, nog 1 op het einde
Jep!quote:Op maandag 1 februari 2010 12:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ben je er zaterdag bij, in onze hal?
quote:Beste Luco,
Dank voor je complimenten!
Voor ons is het vervelende dat we dit al vaak hebben gehoord maar nog maar 4 punten hebben en dus nog volop aan de bak moeten.
Vanuit onze kant eveneens de complimenten, wij vonden jullie tot dusver de sterkste ploeg.
Gr.
HJ
trainer WB 2
Dat klopt, maar DSC zal idd geen punten laten liggen tegen Futura.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:35 schreef SoeperKoe het volgende:
[..]
Jep!
Theoretisch gezien zouden jullie dit weekend al kampioen kunnen worden als DSC zondag verliest toch? Maar goed dat zal niet gebeuren waarschijnlijk tegen Futura.
Ja das goed!quote:Op maandag 1 februari 2010 17:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat klopt, maar DSC zal idd geen punten laten liggen tegen Futura.
Mocht ons eerste zaterdag van jullie winnen, spelen ze de week daarop de kampioenswedstrijd bij Nieuwerkerk. En dat is wel een bijzondere wedstrijd want :
Mijn ploeggenoot van Eibernest 5 en goede vriend is trainer van Nieuwerkerk 1
en
Vorig seizoen was ik trainer van Nieuwerkerk 2
Zaterdag ff een biertje doen dan maar?
Is goed, dan spreek ik je na de wedstrijd wel ff aan. Winnaar trakteert?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:04 schreef SoeperKoe het volgende:
[..]
Ja das goed!Tot vanavond he, hopelijk rollen we jullie op
Ik ben die ene met die laptop op de bank
Haha, deal!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Is goed, dan spreek ik je na de wedstrijd wel ff aan. Winnaar trakteert?
Ah super! Heb je een PM gestuurd met mijn adres!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:22 schreef Flappekz het volgende:
* Flappekz heeft Soeperkoe onterecht op een biertje getrakteerd
Soeperkoe, als je mij je adres stuurt, krijg je de beelden van de wedstrijd
Ja, irriteer hemquote:Op maandag 8 februari 2010 19:15 schreef Runselpink het volgende:
Zaterdag speel ik tegen een heer die iets minder dan een kop groter dan mij is, makkelijk schiet en een goede actie heeft. Ik schat hem beter in dan ik.
Heeft iemand tips? Mijn verdediging is over het algemeen wel aardig.
Allereerste schot van hem doorslaan, klein tikje op z'n voorhoofd ofzo. Dan weet ie dat je er bent, die vrije bal moet je maar voor lief nemen.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:15 schreef Runselpink het volgende:
Zaterdag speel ik tegen een heer die iets minder dan een kop groter dan mij is, makkelijk schiet en een goede actie heeft. Ik schat hem beter in dan ik.
In de 1 tegen 1 leg je je linkerhand op zijn rechterschouder en je haalt deze hier gedurende de aanval niet meer vanafquote:Op maandag 8 februari 2010 19:15 schreef Runselpink het volgende:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:12 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
In de 1 tegen 1 leg je je linkerhand op zijn rechterschouder en je haalt deze hier gedurende de aanval niet meer vanaf
-edit- en vanzelfsprekend weten de vrouwen in je vak dat er onder geen beding een aangeef komt
Geen drukverband de eerste week?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:37 schreef dribbel79 het volgende:
Eerst ff weekendje koelen, daarna fysio, denk dat ie is ingescheurd...als je 't afscheurt, krijg je geen (of een veel kleinere) reactie hoorde ik...wel fiks veel pijn...tering
Jawel, maar af en toe even koelen...en de druk eraf...'t is nu donkerblauw, dus hij zakt al aardig...morgen met krukken stoeien...heb ze maar voor de zekerheid meegenomen, als je een hele dag op pad gaatquote:
Waar moet je heen dan dat je de hele dag kwijt bent?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:14 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Jawel, maar af en toe even koelen...en de druk eraf...'t is nu donkerblauw, dus hij zakt al aardig...morgen met krukken stoeien...heb ze maar voor de zekerheid meegenomen, als je een hele dag op pad gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |