Ah, daarom ben ik zo succesvol!quote:Op zondag 29 november 2009 16:25 schreef Jorwol het volgende:
Het lijkt wel alsof ze het spel ZO hebben gemaakt, dat al die 11- en 12-jarigen, die het spel helemaal niet mogen kopen en spelen, ook een kans hebben om te winnen.
Je kan er niet mee omgaan.quote:Op zondag 29 november 2009 16:25 schreef Jorwol het volgende:
Ik zit er serieus aan te denken om het spel gewoon van m'n pc af te gooien, want elke keer als ik het speel eindigt het met ergenissen en frustratie.
1. NOOBTUBES, volgens mij spelen die gasten van IW zelf met een Grenade Launcher, want wat zijn die dingen triest zeg. Kijk, als je 'm af en toe gebruikt ofzo, maar nee, er lopen zoveel gast rond die spawnen, '3', noobtube open zetten en rondlopen. En dan wanneer ze iemand zien KLIK, herladen, KLIK, donder toch op man! Het allerallertrieste is nog wel dat je die granaten met scavenger gewoon weer op kunt pakken. Had het dan zo gemaakt dat je alleen kogels krijgt van Scavenger, wat een misser zeg!
2. Weaponsbalance? Even serieus, je kan met SMG's gewoon van de ene naar de andere kant van de map schieten, geen recoil, slaat toch nergens op? Wat heeft het dan voor toegevoegde waarde om te snipen? Tuurlijk, een goede sniper wint toch wel van zoiets, maar het geen recoil vind ik echt zo dom!
3. SPAWNS. Het enige echt slechte punt aan Call of Duty 4 is gewoon weer terug. Rukspawns waardoor je meteen neergetube'd (zie 1) of gemaaid wordt als je 3 stappen gezet hebt.
En dan heb ik het nog niet eens over die grafpings en dat er geen lean is. Het lijkt wel alsof ze het spel ZO hebben gemaakt, dat al die 11- en 12-jarigen, die het spel helemaal niet mogen kopen en spelen, ook een kans hebben om te winnen.
Alle redenen die jij nu noemt, is mijn reden dat ik het spel nog niet heb aangeschaft.quote:Op zondag 29 november 2009 16:25 schreef Jorwol het volgende:
Ik zit er serieus aan te denken om het spel gewoon van m'n pc af te gooien, want elke keer als ik het speel eindigt het met ergenissen en frustratie.
1. NOOBTUBES, volgens mij spelen die gasten van IW zelf met een Grenade Launcher, want wat zijn die dingen triest zeg. Kijk, als je 'm af en toe gebruikt ofzo, maar nee, er lopen zoveel gast rond die spawnen, '3', noobtube open zetten en rondlopen. En dan wanneer ze iemand zien KLIK, herladen, KLIK, donder toch op man! Het allerallertrieste is nog wel dat je die granaten met scavenger gewoon weer op kunt pakken. Had het dan zo gemaakt dat je alleen kogels krijgt van Scavenger, wat een misser zeg!
2. Weaponsbalance? Even serieus, je kan met SMG's gewoon van de ene naar de andere kant van de map schieten, geen recoil, slaat toch nergens op? Wat heeft het dan voor toegevoegde waarde om te snipen? Tuurlijk, een goede sniper wint toch wel van zoiets, maar het geen recoil vind ik echt zo dom!
3. SPAWNS. Het enige echt slechte punt aan Call of Duty 4 is gewoon weer terug. Rukspawns waardoor je meteen neergetube'd (zie 1) of gemaaid wordt als je 3 stappen gezet hebt.
En dan heb ik het nog niet eens over die grafpings en dat er geen lean is. Het lijkt wel alsof ze het spel ZO hebben gemaakt, dat al die 11- en 12-jarigen, die het spel helemaal niet mogen kopen en spelen, ook een kans hebben om te winnen.
Je vergeet Martydomquote:Op zondag 29 november 2009 16:25 schreef Jorwol het volgende:
Ja, het is gewoon een onderdeel. Net als het leuke granaatje laten vallen als je doodgaat. Dan ben je gelijk een n00b.quote:Op zondag 29 november 2009 23:05 schreef Prosac het volgende:
Ik vind het echt schitterend als iemand mij "noobtuber" toechat.
ik antwoord altijd met "correct"
en hoop hem dan nog een keer te tuben, te mooi zoals mensen zich daardoor laten opfokken.
Omdat je er geen skill voor nodig hebt. Elke klapjosti kan zo winnen. En weet je, ik zeik wel, maar toch word ik 9 van de 10 keer alsnog dik eerste.quote:Op zondag 29 november 2009 22:54 schreef HalvinCarris het volgende:
Altijd die zeikerds over "noobtuben". Kap daar eens mee man, het is gewoon een game, het zit er in, het is geen cheat, iedereen kan het doen.
Het liefst rag ik tegenwoordig gelijk een Javelin naar de overkant van de map, hoppa, één, met een beetje geluk twee kills. Daarna met m'n "noobtube" naar de frontlinies en even wat groepjes tegenstanders in één keer tuben. Owned!
Daarna in de chat het gebruikelijke gezeik, een aantal ragequiters en ik ga vrolijk door. Tegenwoordig speel ik in een groep van 5 man, allemaal met Javelin en "noobtube". 5 javelins zorgen voor redelijk wat chaos (vooral bij S&D) en sprayen maar. Ik bedoel, als je hierdoor wint, waarom niet?
Tuben is niet voor iedereen weggelegd, en denk je van wel: waarom doe je het dan zelf niet?
Het is gewoon een tactiek. Punt.
Masterlijkquote:Op zondag 29 november 2009 23:11 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Ja, het is gewoon een onderdeel. Net als het leuke granaatje laten vallen als je doodgaat. Dan ben je gelijk een n00b.
Kneusjes
Dat ja.quote:Op zondag 29 november 2009 23:34 schreef Prosac het volgende:
Tuben over grote afstanden of door ramen vereist toch wel degelijk wat skill.. vlak bij tegen een muur of grond, oke.. maar net als in MW1 was alles op een gegeven moment noob. Sprayen met MG, rondrennen met P90, lekker rustig liggen snipen, nu weer met dual shotgun
het is echt nooit goed.
Absolute waarheid.quote:Op zondag 29 november 2009 23:34 schreef Prosac het volgende:
Tuben over grote afstanden of door ramen vereist toch wel degelijk wat skill.. vlak bij tegen een muur of grond, oke.. maar net als in MW1 was alles op een gegeven moment noob. Sprayen met MG, rondrennen met P90, lekker rustig liggen snipen, nu weer met dual shotgun
het is echt nooit goed.
Net alsof ze in een echte oorlog een grenadelauncher op 3 meter afstand schieten. That's my point exactly. Als je het over een grote afstand doet, prima, graag zelfs, want zo horen ze ook gebruikt te worden. Ze zouden die dingen moeten patchen zoals ze nu in BF2 zijn, op korte afstand gaat-ie niet af, op lange afstand een echte killer.quote:Op maandag 30 november 2009 09:37 schreef Crazy-M het volgende:
Net of er in een echte oorlog wel eerlijk wordt gespeeld![]()
Moet zeggen met het tuben kun je toch wel ff wat cover regelen
Mwah, de P90 werd pas als noob beschouwd op het moment dat je hem nam met steady aim en deep impact. MG`s zijn een klasse apart. Daarnaast zijn de wapens in MW2 wel grappig, maar het duurt fucking lang als je net begint om ze te unlocken.quote:Op zondag 29 november 2009 23:34 schreef Prosac het volgende:
het is echt nooit goed.
ik ben gister ook als beginner begonnen, ben wel gelijk 4 rangs omhoog gegaan.quote:Op maandag 30 november 2009 10:03 schreef Scorpie het volgende:
Nou, ik heb MW2 voor mijn verjaardag gekregen dus dit weekend maar eens gespeeld als die-hard MW fan. Wat een ontzettende teleurstelling: de levels zijn meer camper-hideouts, iedereen gaat in een hoekje zitten wachten tot er iemand voorbij loopt, de noobtubers zijn niet van de lucht, en als level 1 Private kan je het wel vergeten om een beetje kills te maken tegen een room met voornamelijk level 30 of hoger players.
Grote teleurstelling dus. Enige positieve is het Co-Op gebeuren; dat is redelijk verslavend.
Nou ik heb 2 uur lang DM gedaan in verschillende rooms, maar al die campers zijn zwaar irritant. Achter boompjes, in een donkere kamer in een hoekje, onder een auto, hoog boven op een gebouw achter een airco, dat soort dingenquote:Op maandag 30 november 2009 10:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ben gister ook als beginner begonnen, ben wel gelijk 4 rangs omhoog gegaan.
Tactiek is om beetje met de groep mee te gaan in het begin, (team deathmatch) en vooral doro middel van assistents aan punten komen. en moet wel zeggen dat ik in server zat waar iedereen liep. waren niet echt campers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |