Oh, wat stom, 't was me niet eens opgevallen.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:52 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Deze is helemaal niet van Lektroluv...
Ach, ik heb hem ook voorbij komen horen in een set van Lektroluv. Als je hem zoekt en je vind het toevallig ook nog leuk om wat te mixen, pak de Late Nite Laptop Edit.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:56 schreef dubidub het volgende:
[..]
Oh, wat stom, 't was me niet eens opgevallen.
Zit ook in Coachella van TRV$DJAM , daar kende ik hem van.quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:21 schreef defamai het volgende:
[..]
Ach, ik heb hem ook voorbij komen horen in een set van Lektroluv. Als je hem zoekt en je vind het toevallig ook nog leuk om wat te mixen, pak de Late Nite Laptop Edit.
Die is ook erg vet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:17 schreef dubidub het volgende:
[..]
Zit ook in Coachella van TRV$DJAM , daar kende ik hem van.
omg.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:44 schreef dubidub het volgende:
Dit is niet vies meer, maar gewoon smerig, vanaf 00:45
Hee, die gast heb ik vanmiddag toevallig ook ontdektquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:11 schreef DiaperJuice het volgende:
Elke upload van deze user:
http://www.youtube.com/user/InspectorDubplate
Slotje.
Vanaf 1:10 :
Die eerste is echt gruwelijk lekker. Wist niet dat ze van die samenwerking ook een remix hadden gemaakt. Kan trouwens niet meer op de titel van de track komen waar ze een sample van hergebruiken (op een goede manier).quote:
't origineel mag er ook wezen:quote:
Wat is daar vies aan?quote:
Smaak is suggestief. Vind de beat ook wel vies, zonder lil wayne.quote:
Suggestief?quote:Op zondag 24 januari 2010 20:11 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Smaak is suggestief. Vind de beat ook wel vies, zonder lil wayne.
Bedoelde subjectief.quote:
Nee.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:17 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Bedoelde subjectief.
Je kan aan mijn muzieksmaak al merken dat ik veel blow de laatste tijd.
Broken Notequote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:32 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Niet alleen dub is vies. Iets met tunnelvisie.
quote:Je kan aan mijn muzieksmaak al merken dat ik veel blow de laatste tijd.
quote:Nee.
Probeer eens muziek als Pink Floyd en dergelijke als je stoned bent. Space je veel lekkerder op.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:39 schreef Tyler..Durden het volgende:
O.
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:20 schreef TomStijl het volgende:
[..]
Broken Note![]()
Deze is ook wel smerig:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |