Als dat ding naar beneden word gehaald maakt dat zo,n hels kabaal heaquote:Op zondag 22 november 2009 17:29 schreef Esmerallda17 het volgende:
hahha. dat hebben wij ook nog zon zoldertrap
Hier is boven ons donker recht voor me is wat licht, waar de wolken langzaam overheen gaan
Jep,quote:Op zondag 22 november 2009 17:30 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Als dat ding naar beneden word gehaald maakt dat zo,n hels kabaal hea
Die van ons moet je eerst een stukje doorduwen en dan kan je hem naar beneden halen. De klep dicht doen is van een andere orde: je moet hem eerst 5 keer open en dicht doen alvorens ie dicht blijft zittenquote:Op zondag 22 november 2009 17:32 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Jep,![]()
en die van ons is tering onhandig naar beneden te krijgen, dan moet je zon ding inknijpe en schiet de trap naar beneden..
Zekers, blij dat ik niet meer m'n huis uit goedquote:Op zondag 22 november 2009 17:31 schreef Jonathon het volgende:
Klinkt spooky![]()
Hier (Amsterdam) stormt het momenteel ook aardig.
Wtf das wel een kut manier om hem dicht te doen.quote:Op zondag 22 november 2009 17:34 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Die van ons moet je eerst een stukje doorduwen en dan kan je hem naar beneden halen. De klep dicht doen is van een andere orde: je moet hem eerst 5 keer open en dicht doen alvorens ie dicht blijft zitten
Zo dan. Ging echt even hevig tekeer. De bomen komen bijna door mijn raam.quote:
Lekker weertje hoorquote:Op zondag 22 november 2009 17:30 schreef StarGazer het volgende:
Mensen die nu nog roepen om regen wanneer het een keer 30 graden is, moeten publiekelijk worden afgeschoten.
Het is nu al week in, week uit ongelofelijk KUTWEER. Herfst, november![]()
![]()
.
Over een half uurtje geht's loss, maar duurt maar even.quote:Op zondag 22 november 2009 18:26 schreef Silv het volgende:
Hier nog niks (hengelo).
Hopen dat dat zo blijft, moet nog weg vanavond
Schön. Heb altijd een hekel aan wind als ik moet fietsenquote:Op zondag 22 november 2009 18:28 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Over een half uurtje geht's loss, maar duurt maar even.
Gek he met de wintertijdquote:Op zondag 22 november 2009 17:48 schreef Booomer het volgende:
Wow hier is het ineens ook vet donker geworden!
Dan moet je er een prop kranten indrukkenquote:Op zondag 22 november 2009 18:33 schreef Yoewie het volgende:
Hier kleppert onze brievenbus
Je weetz, zo'n irritante in de deur
Dubbel los?quote:Op zondag 22 november 2009 18:35 schreef fratsman het volgende:
Net terug van de kroeg. Gaat nu los hier in Venlo!
Johquote:Op zondag 22 november 2009 18:11 schreef Joel-Smeets het volgende:
Ja,dat heb je wel eens om 10 voor 6...
Maar da's lastig voor de postbodequote:Op zondag 22 november 2009 18:35 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Dan moet je er een prop kranten indrukken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |