Hier ga ik ook vanuit, maar ik ben gewoon heel zenuwachtig over deze hele zaak.quote:Op zondag 22 november 2009 17:24 schreef Stali het volgende:
Je krijgt niet toegestuurd want ze vragen natuurlijk niet voor niets die 540 euro die je eerst moet voldoen.
Dus kun je morgen gewoon annuleren.
Dat hoeft niet. Morgen annuleren en verder gewoon van je vrije zondag genieten.quote:Op zondag 22 november 2009 17:25 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Hier ga ik ook vanuit, maar ik ben gewoon heel zenuwachtig over deze hele zaak.
Left 4 Dead 2quote:
Jah, maar door die termijnen en de rente is het 540 euro geworden.quote:
quote:
Annuleren
Wil je een bestelling annuleren? Dit kan onder 'Mijn bestellingen' op Mijn wehkamp.nl. Als het mogelijk is om je bestelling te annuleren, dan zie je achter het artikel een annuleerknop. Je kunt je bestelling annuleren door hierop te klikken. Omdat wij een directe levering nastreven, kun je voorradige kleinere artikelen niet annuleren. Ze zitten dan al in het leveringstraject. Artikelen met een langere levertijd kun je annuleren vanaf een dag na je bestelling.
Wanneer je de bestelling niet meer op tijd hebt kunnen annuleren, dan kun je deze bij aflevering gelijk weer mee teruggeven aan de bezorger. Als je gekozen hebt voor aflevering bij een DHL Servicepoint, dan hoef je niets te doen. Haal je je bestelling niet op dan stuurt DHL deze automatisch binnen 10 dagen terug naar wehkamp.nl.
dus je betaalt voor iets van 40 euro ruim 500 extra aan rente ????quote:Op zondag 22 november 2009 18:16 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Jah, maar door die termijnen en de rente is het 540 euro geworden.
Je hebt er tien besteldquote:Op zondag 22 november 2009 18:16 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Lijkt me sterk, lijkt me heeeeel sterk.quote:Op zondag 22 november 2009 18:16 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |