Hier ga ik ook vanuit, maar ik ben gewoon heel zenuwachtig over deze hele zaak.quote:Op zondag 22 november 2009 17:24 schreef Stali het volgende:
Je krijgt niet toegestuurd want ze vragen natuurlijk niet voor niets die 540 euro die je eerst moet voldoen.
Dus kun je morgen gewoon annuleren.
Dat hoeft niet. Morgen annuleren en verder gewoon van je vrije zondag genieten.quote:Op zondag 22 november 2009 17:25 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Hier ga ik ook vanuit, maar ik ben gewoon heel zenuwachtig over deze hele zaak.
Left 4 Dead 2quote:
Jah, maar door die termijnen en de rente is het 540 euro geworden.quote:
quote:
Annuleren
Wil je een bestelling annuleren? Dit kan onder 'Mijn bestellingen' op Mijn wehkamp.nl. Als het mogelijk is om je bestelling te annuleren, dan zie je achter het artikel een annuleerknop. Je kunt je bestelling annuleren door hierop te klikken. Omdat wij een directe levering nastreven, kun je voorradige kleinere artikelen niet annuleren. Ze zitten dan al in het leveringstraject. Artikelen met een langere levertijd kun je annuleren vanaf een dag na je bestelling.
Wanneer je de bestelling niet meer op tijd hebt kunnen annuleren, dan kun je deze bij aflevering gelijk weer mee teruggeven aan de bezorger. Als je gekozen hebt voor aflevering bij een DHL Servicepoint, dan hoef je niets te doen. Haal je je bestelling niet op dan stuurt DHL deze automatisch binnen 10 dagen terug naar wehkamp.nl.
dus je betaalt voor iets van 40 euro ruim 500 extra aan rente ????quote:Op zondag 22 november 2009 18:16 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Jah, maar door die termijnen en de rente is het 540 euro geworden.
Je hebt er tien besteldquote:Op zondag 22 november 2009 18:16 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Lijkt me sterk, lijkt me heeeeel sterk.quote:Op zondag 22 november 2009 18:16 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Er is je al diverse keren "verteld" dat je morgen gewoon de bestelling ongedaan kan maken.quote:Op zondag 22 november 2009 18:45 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Ik heb het eventjes opgezocht, ik betaal in termijnen van 72 maanden, steeds 12 euro met 6,71 euro rente per maand.
De kredietprospectus zit erbij, maar daar begrijp ik niets uit
Kan de koop ook ongedaan worden vanwege een of andere wet?
Help me mensen, please. Ik zit hier echt in spanning.
72 x 12 = 864 euro, dat is geen 540 euro?quote:Op zondag 22 november 2009 18:45 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Ik heb het eventjes opgezocht, ik betaal in termijnen van 72 maanden, steeds 12 euro met 6,71 euro rente per maand.
De kredietprospectus zit erbij, maar daar begrijp ik niets uit
Kan de koop ook ongedaan worden vanwege een of andere wet?
Help me mensen, please. Ik zit hier echt in spanning.
Het was een foutje, ik wilde dat helemaal niet invoeren, maar ik kon geen andere optie selecteren.quote:Op zondag 22 november 2009 18:55 schreef Mirjam het volgende:
welke mongool gaat er nou een computerspel kopen met 72 maanden (!!!) aflossingstermijn?
quote:Op zondag 22 november 2009 18:55 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Ik ben idd maar 14 jaar, dus kan ik het toch ook op handelingsonbekwaamheid gooien.
Maar dan kunnen zij weer komen dat ik het hele krediet moet ophoesten omdat ik misleidende informatie heb verstrekt.
Je kunt de bestelling ongedaan maken. Je maakt je druk om niets.quote:Op zondag 22 november 2009 18:55 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Ik ben idd maar 14 jaar, dus kan ik het toch ook op handelingsonbekwaamheid gooien.
Maar dan kunnen zij weer komen dat ik het hele krediet moet ophoesten omdat ik misleidende informatie heb verstrekt.
Wist ik veel dat je 14 was....quote:Op zondag 22 november 2009 18:55 schreef Your_mother_in_law het volgende:
JE KUNT DE BESTELLING ONGEDAAN MAKEN.quote:Op zondag 22 november 2009 18:57 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Ik doe gewoon paniekerig over dat krediet gedoe, straks moet ik dat nog gaan aflossen enzo.
Je belt morgen op en zegt:quote:Op zondag 22 november 2009 18:56 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Ik ben nu echt bang geworden, ik weet niet wat ik nu moet doen.
Ik wil niet eindigen met zon verhaal op radar enzo.
Ik wil het gewoon morgen oplossen, maar je hebt altijd van die mensen die zo gaan doen van betalen is betalen enzo.
lees even het topic, aap.quote:Op zondag 22 november 2009 18:57 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Ik doe gewoon paniekerig over dat krediet gedoe, straks moet ik dat nog gaan aflossen enzo.
quote:Op zondag 22 november 2009 18:58 schreef Stali het volgende:
[..]
JE KUNT DE BESTELLING ONGEDAAN MAKEN.
quote:Op zondag 22 november 2009 18:59 schreef Your_mother_in_law het volgende:
IK heb ze ook al 4 mailtjes gestuurd over dat het een misverstand was, maar wat ook een probleem is.
Ik heb dus een account gemaakt op de informatie van mijn vader, met zijn naam en geboortedatum.
Ow... gezien je latere post:quote:Op zondag 22 november 2009 18:58 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Je belt morgen op en zegt:
Ik heb een bestelling gedaan en die wil ik graag annuleren.
Klaar!
Morgen gewoon die bestelling ongedaan maken en je hoeft het je vader niet eens te vertellen.quote:Op zondag 22 november 2009 19:03 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Hij weet het nog niet, maar ik hoop dit dus met een sisser te kunnen afmaken.
quote:Op zondag 22 november 2009 19:03 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Hij weet het nog niet, maar ik hoop dit dus met een sisser te kunnen afmaken.
Nee, want TS kan de bestelling morgen ongedaan maken.quote:Op zondag 22 november 2009 19:04 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Je vader heeft nu wel een BKR-registratie, dat weet je, he?
Ook zoiets ja, die sturen automatisch een brief naar huis bij een registratie van krediet boven de 500 euroquote:Op zondag 22 november 2009 19:04 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Wat is dat?quote:Op zondag 22 november 2009 19:04 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 november 2009 19:05 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee, want TS kan de bestelling morgen ongedaan maken.
Zou lullig zijn als z'n vader net toevallig morgen bij de bank zit voor een nieuwe hypotheekquote:Op zondag 22 november 2009 19:04 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat wanneer jouw ouders in een koophuis wonen jullie volgende week op straat worden gezet.quote:
Dat is dat bureau dat kredieten registreert. Dat je dan geen hypotheek kunt afsluiten, bijvoorbeeld.quote:
Sturen ze geen brieven meer?quote:Op zondag 22 november 2009 19:06 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
![]()
Ja, dát wel natuurlijk, maar over die registratie krijgt z'n vader natuurlijk wél een telefoontje
quote:Op zondag 22 november 2009 19:07 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Ik begrijp hier niks meer van en ik wordt er echt heel bang van.
Ik heb ook geen telefoonnummer ingevoerd op die site, dus wat kunnen ze daarmee.
Dat gaat allemaal automatisch na het invoeren bij Wehkamp naar de BKR in Tiel en daar krijgt je vader een brief over.quote:Op zondag 22 november 2009 19:07 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Ik begrijp hier niks meer van en ik wordt er echt heel bang van.
Ik heb ook geen telefoonnummer ingevoerd op die site, dus wat kunnen ze daarmee.
Vanaf 1 januari wordt het LIS operationeel. Dan gaat deze informatie ook naar verhuurdersquote:Op zondag 22 november 2009 19:08 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Maar wij wonen in een huurhuis, en we gaan toch geen koophuis nemen.
Oh maar dan hoef je je inderdaad niet druk te maken dan krijgen jullie hooguit een deurwaarder die dan spulletjes meeneemt. Zoals de televisie e.d.quote:Op zondag 22 november 2009 19:08 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Maar wij wonen in een huurhuis, en we gaan toch geen koophuis nemen.
We doen ons best om je vader úit het gevang en jullie ín je huis te houden. Wat wil je nog meer, dan?quote:Op zondag 22 november 2009 19:08 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Kom op mensen, kan iemand mij nou normaal de situatie uitleggen?
Ik zal het simpel uit proberen te leggen:quote:Op zondag 22 november 2009 19:08 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Kom op mensen, kan iemand mij nou normaal de situatie uitleggen?
quote:Op zondag 22 november 2009 19:10 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Heeft die BKR ook invloed op een creditcardleningen ofzo
quote:Hebt u een krediet afgesloten waarvan u minimaal drie maanden gebruik kunt maken? Ligt het bedrag waarover u kunt beschikken tussen de ¤ 500 en ¤ 125.000? Of hebt u een gsm-abonnement bij een organisatie die bij BKR is aangesloten? Dan bent u, net als 10,8 miljoen andere consumenten, bekend bij ons. Prepaid telefoonkaarten zijn niet bij ons bekend.
Iedereen die bij ons bekend is, heeft één of andere vorm van krediet. Wij informeren over het leen- en aflosgedrag van deze kredieten. Denk bijvoorbeeld aan een krediet bij een thuiswinkelorganisatie, een creditcard of een kredietlimiet op de betaalrekening.
Dan is je vader verantwoordelijkquote:Op zondag 22 november 2009 19:12 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Maar, als ik nou aanspraak maak dat ik handelingsonbekwaam was en dat ik het heb gedaan.
Wat dan?
Wel kut hoor.... en dat met die crisis....quote:Op zondag 22 november 2009 19:14 schreef Barcaconia het volgende:
Dat is ie sowieso want de lening staat op zijn naam
Ja. En hij is financieel verantwoordelijk tot je 21ste. Dat worden nog een paar angstige jaren voor de beste manquote:Op zondag 22 november 2009 19:13 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dan is je vader verantwoordelijk(dat is 'ie immers tot je 18e)
Idd, ik ben blij dat ik niet in TS zijn schoenen staquote:Op zondag 22 november 2009 19:15 schreef viccie het volgende:
[..]
Ja. En hij is financieel verantwoordelijk tot je 21ste. Dat worden nog een paar angstige jaren voor de beste man
quote:Op zondag 22 november 2009 18:17 schreef Five_Horizons het volgende:
Uhuh....
Geloofwaardig topic wel....
quote:Op zondag 22 november 2009 19:18 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Maar wacht eens even, ik ga gewoon die bestelling annuleren. Dan hoef ik dat toch niet af te betalen.
Het is allemaal niet eens verwerkt, want het is zondag.
Als ik morgen alles regel, is er toch niks aan de hand.
Als je vader het hoort en de deurwaarder op de stoep staat, dan heb je pas een reden om in de shit te zitten.quote:Op zondag 22 november 2009 19:23 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Wat nou, help eens mensen ipv dereacties.
Ik ben 14 jaar en ik schijt me hier in de broek door al deze shit.
En terecht. Morgen de bestelling ongedaan maken en nooit meer zoiets doen dus.quote:Op zondag 22 november 2009 19:23 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Wat nou, help eens mensen ipv dereacties.
Ik ben 14 jaar en ik schijt me hier in de broek door al deze shit.
Die komt niet direct hoor, ben maar niet bang. Meestal sturen ze die pas nadat de fraude aan het licht komt. Als je niet goed met je vader praat gok ik een weekje.quote:Op zondag 22 november 2009 19:26 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Waarom zou er een deurwaarder langskomen?
quote:Op zondag 22 november 2009 19:28 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Wat is hier nou fraude dan?
quote:Op zondag 22 november 2009 18:59 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Ik heb dus een account gemaakt op de informatie van mijn vader, met zijn naam en geboortedatum.
Maar als ik het nou door mijn vader laat oplossen, dan is er geen fraude. Dan heeft hij het account gewoon aangemaakt, toch?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |