Ik bewaar toch ook niet de bonnentjes van mijn Diesel broeken en truienquote:Op zondag 22 november 2009 22:38 schreef Berretje het volgende:
Ik snap soms niet zo goed dat je voor een redelijk prijzig iets, het bonnetje kwijt kunt raken... Zoiets bewaar je toch met je lust en je leven om gezeik te voorkomen
genoteerd, maar toch te weinig wil er toch echt rond de 125 euro voor hebben !quote:
Sorry, doe ik voortaan !quote:Op zondag 22 november 2009 20:21 schreef Mirjam het volgende:
tip: verklein je foto's ff naar max. 610 pixels breed.
laadt wat lekkerder uit.
Klopt helemaal, ik bewaar bonnetjes normaal altijd! Maar ik vermoed dat ik het net op de verkeerde plek heb weg gelegd en nu bij het oud papier ligtquote:Op zondag 22 november 2009 22:38 schreef Berretje het volgende:
Ik snap soms niet zo goed dat je voor een redelijk prijzig iets, het bonnetje kwijt kunt raken... Zoiets bewaar je toch met je lust en je leven om gezeik te voorkomen
Contant betaaldquote:Op zondag 22 november 2009 22:40 schreef TheFrankey het volgende:
doe eens bankafschrift posten. Heb wel intresse maar niet als zaken niet duidelijk zijn.
Toen ze de horloge uit de vitrine haalden deed het klokje het niet, zij hebben meteen een nieuw batterijtje er in gezet. En toen deed hij het weerquote:Op zondag 22 november 2009 23:01 schreef Dubbel_Fristie het volgende:
Is het niet zo dat als je je batterij laat vervangen, hij niet meer waterdicht is?
Zo ging de verkoop aan jou zekerquote:Op donderdag 26 november 2009 17:15 schreef pindaplukker het volgende:
kickje,
Special price for you my friend !
120,-
Nee sorry daar zit wel dat dikke instructie boekje, heb overal gezochtquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:04 schreef YskaFredriksson het volgende:
zit het bonnetje ook niet in het doosje zelf, onder dat kussentje waar je garantiebewijs ook in zit?
Als het model wat ik aanbied ook op die website stond, danhad je een punt, maar dat is in dit geval niet zoquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:32 schreef jackyjean het volgende:
Aardig diesel hrologe maar waarom 125? voor die prijs koop ik een neiwu diesel horloge bij een webshop http://www.watchdeluxe.nl/heren-horloges/diesel.html met garantie etc
btw..pas op...als het diesel horloge (of welk merk dan ook) open is geweest is de waterdichtheid niet meer die hij in de fabriek heeft meegekregen. Prima voor handen wassen of auto schoonmaken maar ga er niet mee in de zon bakken en dan zwemmen, temperatuurverschil zal hem laten lekken
Had je van te voren kunnen weten, heb het duidelijk in de OP gezet !quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:13 schreef invine het volgende:
Zonder bon en enige vorm van garantie wanneer je hem hebt gekocht.. nee dankje
Mocht je nog interesse hebben hij mag weg voor 115 ¤, en ivm slechte ervaringen via internet verkopen, is de horloge alleen af te halen !quote:
Waarschijnlijk een oud model wat al ff lag in de showroom van de juwelier en heeft de juwelier om TS te matsen een nieuwe batterijtje er ingedaan?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:14 schreef Roi het volgende:
Waarom zit er een nieuwe batterij in als de horloge al nieuw was?!
Hilvarenbeek!quote:
Horloge lag in de vitrine, natuurlijk wilde ik de horloge eerst omdoen. Toen merkte ik op dat de wijzers het niet deden. Toen heeft de juwelier het batterijtje vervangen.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:14 schreef Roi het volgende:
Waarom zit er een nieuwe batterij in als de horloge al nieuw was?!
Echt lager dan 115 euro wil ik niet gaan, sorry !quote:Op maandag 4 januari 2010 22:37 schreef SpookY22 het volgende:
hmmz mooi klokkie maar moet een halve tank spenderen om hem te halen dan, dus bod van 75 euro
En bij allebei de winkels uitverkochtquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:30 schreef DjimmyR het volgende:
En vanuit de originele Diesel store $104.99, nog geen 73 euro
http://www.dieseltimeframes.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?langId=-1&storeId=33053&catalogId=21503&productId=22115522
Foto?quote:Op donderdag 29 september 2011 09:12 schreef GSbrder het volgende:
Schopje. Ik heb hetzelfde horloge als TS te koop.
Batterijtje is op na 2/3 jaar trouwe (en schadeloze) dienst maar deze kan ik indien gewenst vervangen.
Vanaf ¤ 75,-
Kan ik vanavond maken voor je.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |