Nee, ik ben hier lid van: http://arrogantekoppen.hyves.nl/quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zoek contact met lotgenoten:
http://de-ik-schijn-boos-te-kijken-hyve.hyves.nl/
Ze heeft een vriendin zegt ze.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:09 schreef Adelante het volgende:
Je bent vrouw, hebt een vriend en kijkt chagrijnig? TS is pot!
Die conclusie slaat überhaupt al als een kut op een drumstelquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:22 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ze heeft een vriendin zegt ze.
Dus verder klopt je conclusie wel.
[quote]Op zaterdag 21 november 2009 22:08 schreef Peachcore het volgende:
Terwijl ik dat niet ben! Mijn moeder zegt altijd dat ik een kutkop trek (hoewel niet met die exacte woorden), mijn vriendin zei dat ze me eerst eng vond omdat ik altijd zo chagrijnig keek, evenals mijn andere vrienden, en dan zijn er nog van die vieze kerels die vragen of ik moe ben en of ik voor ze kan lachen.
Flikker toch op man.[quote]
Het zal wel moetenquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:29 schreef Desunoto het volgende:
Sommige mensen hebben nou eenmaal een voor hun neutrale gezichtsuitdrukking die voor een ander... anders is.![]()
Ik ken iemand die altijd heel droevig kijkt. Tenminste.. dat is zijn neutrale gezichtsuitdrukking maar al is er niks mis met hem, krijgt 'ie toch constant de vraag te horen "wat is er?"![]()
En ik kijk serieus, zeggen ze.
En jij chagrijnig.
Dan moet je maar met die opmerkingen kunnen leven denk ik dan...
Omfgquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:27 schreef pussydeluxe het volgende:
De oplossing![]()
Of jezelf een kunstmatige smile aanleren. Beetje toneelspelen, werkt ook!
Als er vraag is, is er een markt.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:33 schreef Peachcore het volgende:
[..]
OmfgIk wist niet dat zoiets bestond.
TrollAlert...quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:50 schreef r3gi3boy het volgende:
Laat ff een foto van die gore kutkop van je zien dan, kunnen wij ook oordelen wat voor een satan's gezicht je hebt.
Tof, een reactie van een homo.quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat heb je trouwens een kleine tieten voor een meisje![]()
Je lijkt eng veel op die kerel van die duitse homo band.
Nee maar oordeel zelfquote:Op zaterdag 21 november 2009 23:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Tof, een reactie van een homo.
Tokio Hotel?quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat heb je trouwens een kleine tieten voor een meisje![]()
Je lijkt eng veel op die kerel van die duitse homo band.
Lekker wijfquote:Op zaterdag 21 november 2009 23:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee maar oordeel zelf
[ afbeelding ]
? je weet dus blijkbaar niet wat een troll is ?quote:Op zondag 22 november 2009 17:41 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Lekker wijf![]()
Ts moet wel een troll zijn
Volgens die site wel, dus.quote:Op zondag 22 november 2009 21:08 schreef Peachcore het volgende:
OT: Kan ik er trouwens wat aan doen dat mijn mondhoeken van nature naar beneden staan.
Schat, het gaat niet eens om mijn wenkbrauwen.quote:Op maandag 23 november 2009 00:38 schreef CantFazeMe het volgende:
Schat, scheer je wenkbrauwen eraf.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:48 schreef Peachcore het volgende:
Gloeiende kankertyfus.
Ik ben ontslagen. Omdat ze mijn uitstraling te bot vonden.
chagerijnquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:48 schreef Peachcore het volgende:
Gloeiende kankertyfus.
Ik geef het toe, ik heb tegenover je leidinggevende geklaagd.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:11 schreef Peachcore het volgende:
Ik zat in de proeftijd, ben op 24 oktober begonnen. En dat terwijl het de laatste 2 weken fucking goed ging klanten vonden me grappig en ik was erg lief tegen zwervers/alcoholisten/kinderen. Facking hell, volgens mij is die leidinggevende gewoon jaloers omdat ze zelf een vlot kapsel heeft en vadsig is (niet gelogen). Waarschijnlijk trok ze het al niet toen ik op mijn eerste werkdag een liefdesbriefje van een AH-ganger kreeg.
Maar ik krijg wel een kerstpakketWaarschijnlijk omdat ik had gehuild.
ik kan daar wel wat aan doen, kost je een nachtje de tijd en je gaat met een big smile wegquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:48 schreef Peachcore het volgende:
Gloeiende kankertyfus.
Daar kun je zelf niet over oordelen.quote:Op zondag 6 december 2009 01:44 schreef Peachcore het volgende:
Ik heb geen foto's van chagrijnige/neutrale ik. Ik ga alleen op de foto als ik de foto's zelf neem. En vreemd genoeg kijk ik altijd écht neutraal (dus niet chagrijnig) op foto's en in de spiegel.
Mensen zeggen wel vaak "Oh, op foto's zie je er anders uit."quote:Op zondag 6 december 2009 14:06 schreef moomoo het volgende:
[..]
Daar kun je zelf niet over oordelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |