Samen met huur- en zorgtoeslag, stufi max en stagevergoeding kom ik nog niet goed genoeg uit.quote:
Waar geef je dan je geld allemaal aan uit?quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:04 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Samen met huur- en zorgtoeslag, stufi max en stagevergoeding kom ik nog niet goed genoeg uit.
Waar geef je dan in vredesnaam je geld aan uit?quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:04 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Samen met huur- en zorgtoeslag, stufi max en stagevergoeding kom ik nog niet goed genoeg uit.
huur+serv kstn, gas, water, elektra, internetaansluiting, mobiel, eten/drinken. reiskostenquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:06 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Waar geef je dan je geld allemaal aan uit?
Die bijstand kan je trouwens op je buik schrijven.
Stufi krijg ik per december. En mijn stagevergoeding is 150 bruto.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:06 schreef JNH het volgende:
Bijstand is ook maar ongeveer 600-650 euro. Wat je nu krijgt wordt dan door de bijstand aangevuld tot 600 euro. Verdien jij met wat je nu krijgt zo weinig dat je de 600 niet haalt?
Dan geef je je geld verkeerd uit. En bijstand kun je ook schudden, daar heb je geen recht op.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:04 schreef Dethroned het volgende:
[..]
QFTquote:
quote:Op zondag 22 november 2009 20:43 schreef lezzer het volgende:
[..]
QFT
Is dat trouwens niet wat vreemd, dat je levensstandaard gebaseerd is op een stagevergoeding en een bijbaan?
Ik kwam als student met een kleine bijbaan altijd prima uit met mijn centen, maar dat was wel 10 jaar geleden.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:17 schreef Walejya het volgende:
Mag je lenen bij de Ib-groep met MBO? Dan heb je sowieso geen recht op bijstand.
Daarnaast, welke student komt er wel uit met zijn geld? Zou toch wat zijn dat ze allemaal in de bijstand zouden komen. Dan huur je maar een all-inclusive studentenkamer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |