Ok, maar dan misschien wel zodat het opvalt. Nu lijkt het of de user het zelf gedaan heeft.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:49 schreef Gert het volgende:
[..]
O RLY?
Jah, ook dat vind ik een goed idee.
Op z'n MINST moet knippen mogelijk zijn. Maar het vernaggelen van iemands quote valt eigenlijk altijd op en gebeurt altijd uit frustratie.
Hou es op man, nazi.quote:
Nee jij danquote:
oehoe.... evers powers.. heeft iemand die link van die site waar rick steeds op klikt?quote:
Ik zal ook eens even wat terugkijken op inet....quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die blonde die bij P & W zit, daar zou ik wel eens een avondje mee willen borrelen in de één of andere duistere kroeg. Volgens mij krijg je dan wel aardige roddels te horen
Edit: En dat opgenomen gesprek van die agenten![]()
't Is haast kunst.quote:
Haar?quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die blonde die bij P & W zit, daar zou ik wel eens een avondje mee willen borrelen in de één of andere duistere kroeg. Volgens mij krijg je dan wel aardige roddels te horen
Edit: En dat opgenomen gesprek van die agenten![]()
Is dat leuk?quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Staatsexamen "quotes vernaggelen"
quote:
oh kut, vergeten weer uit te zettenquote:Op zaterdag 21 november 2009 01:11 schreef Maanvis het volgende:
Wat doet dat muispijltje bij haar strottenhoofd? Viespeuque!
quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zullen we neuken?
heb alleen geen zin pijpen .
Mij aflossen!quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:07 schreef liesje1979 het volgende:
Wat moet ik doen, als nederig sletslaafje?
quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En ben ik daar de aanleiding van?![]()
Prima, had toch niet zo'n zinquote:Op zaterdag 21 november 2009 01:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee dank je, ik ben nog aan het bijkomen van 2 weken terug met B&L
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |