Die 1 is al gebeurdquote:Op zaterdag 21 november 2009 01:07 schreef Matty___ het volgende:
1. open topic in KLB
2. ga naar de politie met een print van de post...
3. hou fok op de hoogte
maar je mag ook 1 en 3 overslaan
Een afspraak maken voor aangifte te doen? Nog nooit van gehoord, of is 't tegenwoordig al zo slecht gesteld met de politie?quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Je moet wel eerst een afspraak maken dacht ik.
Ja weet niet of je zo langs kunt.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:16 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Een afspraak maken voor aangifte te doen? Nog nooit van gehoord, of is 't tegenwoordig al zo slecht gesteld met de politie?
Dat kan altijd- helaas hebben de heren het soms druk- wat schandalig is.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja weet niet of je zo langs kunt.
Ik ben ook wel eens een politiebureau binnengelopen om aangifte te doen van een incidentje die ik op straat had, maar dat bleek niet zo maar te kunnen.
Dit was politiebureau Groningen, daar kan het ook aan gelegen hebben.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:34 schreef WAARHEID het volgende:
[..]
Dat kan altijd- helaas hebben de heren het soms druk- wat schandalig is.
buiten de randstad moet altijd eerst politiemacht worden ingevlogenquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dit was politiebureau Groningen, daar kan het ook aan gelegen hebben.
Je brengt de politie een blanco A4-tje?quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:07 schreef Matty___ het volgende:
1. open topic in KLB
2. ga naar de politie met een print van de post...
3. hou fok op de hoogte
maar je mag ook 1 en 3 overslaan
Is bij sommige korpsen eerder regel dan uitzondering.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:16 schreef Elmostyle het volgende:
Een afspraak maken voor aangifte te doen? Nog nooit van gehoord, of is 't tegenwoordig al zo slecht gesteld met de politie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |