Ja laat haar winnen!quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:06 schreef sinadO het volgende:
LAAT HAAR WINNEN ANDERS NEUK JE DIT JAAR NIET MEER!!!
quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:06 schreef sinadO het volgende:
LAAT HAAR WINNEN ANDERS NEUK JE DIT JAAR NIET MEER!!!
Onmogelijk, daar is ze te slecht voor. Niemand op aarde kan, ook al doet hij/zij het met opzet, zo slecht spelenquote:
Dat lijkt me inderdaad het beste, had alleen verwacht dat iemand wel het eerste level doorkomt zonder 4 keer dood te gaan.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Maar, laat haar dan ook eerst even oefenen!
Wii Fit!quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:55 schreef Judeljuud het volgende:
Misschien tijd voor een nieuwe vriendin? Of je zoekt een spel wat écht iets voor haar is...
TS IS HOMO!!!quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:19 schreef Aethereal het volgende:
TS speelt met zijn vriendin met de Wii, in plaats van dat hij direct met zijn vriendin speelt.TS kan er dus niet mee omgaan.
TS IS AUTIST !!quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:28 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Ah, dat verklaard. TS kan dus niet met het leven omgaan.
TS.
Buffalo, wat doe je?!quote:
Ja daar ben ik ook blij meequote:Op zaterdag 21 november 2009 09:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
trouwens, chris hanssen met een kerstmuts![]()
![]()
Eens, en dan ook nog eens niet de ballen hebben om het in haar gezicht te zeggen.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:04 schreef Pieter-utd het volgende:
Ging ik vandaag de nieuwe Mario op de Wii spelen![]()
Mijn vriendin had hem gekocht dus wilde ze meespelen. Maarja vooruit één keer dan. Dus wij Mario spelen, blijkt het dat ze er niets van kan.
Door haar zeer lage niveau haalde ze mijn master skills zelfs naar beneden![]()
Klacht: Samenwerken met iemand die er niets van kan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |