Wacht hier dan niet te lang mee. Als je het gevoel hebt dat je dit moet doen, moet je het doen. Langer wachten maakt dingen onnodig moeilijker en maakt dat je weer meer gaat piekeren, twijfelen, etc. Heel veel sterkte!quote:"Ze heeft me hiermee teveel pijn gedaan, en dit kan ze niet meer goed maken. Dit heb ik dr ook verteld, en wil er het liefst een punt achter zetten."
Dramakonijnquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:08 schreef Kim87 het volgende:
Even weer een update:
We hebben zaterdag avond voor het eerst weer iets tegen elkaar gezegd, ik wil dr eigelijk helemaal niet kwijt omdat ik heel veel van dr hou. Uiteindelijk kwamen we op de bank terrecht, en vielen elkaar huilend in de armen.
We lijken weer een normaal stelletje, alleen denk ik er bijna ieder moment aan. Zeker toen ik het mailtje las dat ze naar haar beste vriend stuurde...
Daarin las in o.a. dat ze heel graag bij die collega is, dat haar hart sneller ging kloppen toen ze dicht bij elkaar zaten, dat ze graag met haar wilde zoenen, en dat er maar weinig voor nodig is van die collega's kant om dat te laten gebeuren.
Zo staan er nog wel meer dingen in, die ze me niet zo letterlijk heeft verteld.
We slapen niet meer bij elkaar, dat wil ik gewoon niet (ook geen idee of dat ooit weer terug komt). Ik weet me geen raad met mijn gevoelens, en krijg iedere keer spontaan tranen in mijn ogen als ik eraan denk..
Beetje jammer dat ik morgen een sollicitatiegesprek heb, bij een bedrijf hier lekker in de buurt, waar ik graag wil werken. Hoop niet dat mijn gevoelens dit gesprek al teveel gaan beinvloeden.
U is 13 en single, zeker?quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:23 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Dramakonijn
Je vriendin geeft het eerlijk toe en kiest nog voor jou ook. Verliefd zijn is ook maar een gevoel hoor maar voor mij zou het snel afgelopen zijn als je je zo kinderachtig opstelt. Niet meer bij elkaar slapen, je kapot drinken en huilie huilie gaan doen voor een sollicitatiegesprek. Grow up, seriously.
ik ben iemand die wel wat steviger in zijn schoenen staat, stukje opvoeding. Single zal ik niet ontkennen maar dat komt omdat ik nog wel eens tijdelijk naar het buitenland verhuis.quote:
Na tien biertjes haar hotmail gekraakt, schat ik in.quote:
Kul. Opvoeding zorgt er niet voor dat je je empathisch vermogen kwijtraakt. Als dat wel het geval is, schort er iets danig aan die opvoeding. Als je echt van iemand houdt en dit gebeurt je, dan stort je wereld in. Als jij dat niet begrijpt ben je een liefdesloze zak hooi.quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:47 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
ik ben iemand die wel wat steviger in zijn schoenen staat, stukje opvoeding.
Stort je wereld in, dat zegt meer over jouw overgeromantiseerde zwart-wit wereldbeeld. Je mag je heus wel zwaar kut voelen maar als je naar de fles grijpt en je gaat zo overdreven in alles reageren dat is weer een hele andere kant van het spectrum. Haar vriendin gaf aan voor haar te gaan maar toch maakt ze alles lekker kapot bij zichzelf en de ander, mooi stuk empathisch vermogen of niet?quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Kul. Opvoeding zorgt er niet voor dat je je empathisch vermogen kwijtraakt. Als dat wel het geval is, schort er iets danig aan die opvoeding. Als je echt van iemand houdt en dit gebeurt je, dan stort je wereld in. Als jij dat niet begrijpt ben je een liefdesloze zak hooi.
Het ligt allemaal iets gecompliceerde dan je denkt, je hebt of geen relatie, en als je die wel hebt dan heb je dit nog nooit mee gemaakt, je hebt namelijk geen idee waar je over praat.quote:Op dinsdag 24 november 2009 14:14 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Stort je wereld in, dat zegt meer over jouw overgeromantiseerde zwart-wit wereldbeeld. Je mag je heus wel zwaar kut voelen maar als je naar de fles grijpt en je gaat zo overdreven in alles reageren dat is weer een hele andere kant van het spectrum. Haar vriendin gaf aan voor haar te gaan maar toch maakt ze alles lekker kapot bij zichzelf en de ander, mooi stuk empathisch vermogen of niet?![]()
Maar goed, volgens mij ben jij zwaar ingesteld op het westerse romantische gedachtegoed, gezien je idolisering en elitaire houding in avatarnaam, sig en onderschrift. Evenals als je 13 jaar en single 'argument', een gezonde 13 jarige single personage heeft een beter inzicht in dit soort dingen in vergelijking met de gemiddelde borderliner.![]()
quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:49 schreef Kim87 het volgende:
[..]
Het ligt allemaal iets gecompliceerde dan je denkt, je hebt of geen relatie, en als je die wel hebt dan heb je dit nog nooit mee gemaakt, je hebt namelijk geen idee waar je over praat.
Wij hadden het 2,5 jaar geweldig samen, natuurlijk was er wel eens een meningsverschil, zoals in elke relatie. Toen ik te horen kreeg dat ze verliefd was op een ander leek dit alles voorbij te zijn, zeker omdat je leest dat zulke dingen vaak het begin van het einde zijn.
Om even te reageren hoe ik die mail gelezen heb, haar computer stond nog aan, en ik kon het lezen in outlook.
ze is een vrouw en haar vriendin is verliefd op n andere vrouw,wel bij de les blijven hequote:Op dinsdag 24 november 2009 17:04 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
God man, als ze nou zwanger was van die vent en jij wilde net met haar trouwen, dan was het gecompliceerd. Maar reken er maar niet op dat je vriendin het zo makkelijk de volgende keer opbiecht als jullie doorgaan met de relatie![]()
Ik had even het idee dat haar vriendin op een man verliefd was geworden, excusesquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:33 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
ze is een vrouw en haar vriendin is verliefd op n andere vrouw,wel bij de les blijven he
ik vind het meer typerend voor een borderliner om alvast situaties en gedachtes voor een ander in te vullen, en daarover negatief te oordelen en te handelen, dus wie is hier nu de borderliner?quote:Op dinsdag 24 november 2009 14:14 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Stort je wereld in, dat zegt meer over jouw overgeromantiseerde zwart-wit wereldbeeld. Je mag je heus wel zwaar kut voelen maar als je naar de fles grijpt en je gaat zo overdreven in alles reageren dat is weer een hele andere kant van het spectrum. Haar vriendin gaf aan voor haar te gaan maar toch maakt ze alles lekker kapot bij zichzelf en de ander, mooi stuk empathisch vermogen of niet?![]()
Maar goed, volgens mij ben jij zwaar ingesteld op het westerse romantische gedachtegoed, gezien je idolisering en elitaire houding in avatarnaam, sig en onderschrift. Evenals als je 13 jaar en single 'argument', een gezonde 13 jarige single personage heeft een beter inzicht in dit soort dingen in vergelijking met de gemiddelde borderliner.![]()
Dat is dus écht not done (tenzij jullie daar afspraken over hebben?). Je voelt je ongetwijfeld kut, maar dat rechtvaardigt het lezen van andermans e-mail niet...quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:49 schreef Kim87 het volgende:
Om even te reageren hoe ik die mail gelezen heb, haar computer stond nog aan, en ik kon het lezen in outlook.
Misschien stond ie wel gewoon open op het scherm....quote:Op woensdag 25 november 2009 12:25 schreef LuxAeterna het volgende:
[..]
Dat is dus écht not done (tenzij jullie daar afspraken over hebben?). Je voelt je ongetwijfeld kut, maar dat rechtvaardigt het lezen van andermans e-mail niet...
Kan je haar vergeven?quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:49 schreef Kim87 het volgende:
[..]
Het ligt allemaal iets gecompliceerde dan je denkt, je hebt of geen relatie, en als je die wel hebt dan heb je dit nog nooit mee gemaakt, je hebt namelijk geen idee waar je over praat.
Wij hadden het 2,5 jaar geweldig samen, natuurlijk was er wel eens een meningsverschil, zoals in elke relatie. Toen ik te horen kreeg dat ze verliefd was op een ander leek dit alles voorbij te zijn, zeker omdat je leest dat zulke dingen vaak het begin van het einde zijn.
Dat dus. En wees verdomme blij dat ze zich zo kwetsbaar opstelt en daarmee indirect aangeeft met jóu verder te willen.quote:Op woensdag 25 november 2009 12:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Kan je haar vergeven?
nee --> exit relatie
ja --> vervolg relatie.
Dat is wel heel rationeel!quote:Op woensdag 25 november 2009 12:38 schreef Bootje84 het volgende:
Kan je haar vergeven?
nee --> exit relatie
ja --> vervolg relatie.
Dan nog?quote:Op woensdag 25 november 2009 12:30 schreef Divel het volgende:
[..]
Misschien stond ie wel gewoon open op het scherm....
Waar noem ik Kim87 specifiek een borderliner? over invullen gesproken. Ik noem zelfs nog dat je je best zwaar kut mag voelen, zou ik ook doen. Maar zo dramatisch? Daar gooi je alleen maar je eigen ruiten in.quote:Op woensdag 25 november 2009 09:50 schreef Some-Lady het volgende:
[..]
ik vind het meer typerend voor een borderliner om alvast situaties en gedachtes voor een ander in te vullen, en daarover negatief te oordelen en te handelen, dus wie is hier nu de borderliner?
Ik zou me ook wel ff een paar weken zwaar klote voelen als mijn man dezelfde gevoelens zou hebben voor een ander als ik voor hem, dat is logisch als je van iemand houdt. En zeker als je samenwoont en je zou uit elkaar gaan, dan kan je wereld wel even instorten ja, zeker omdat je leven er de komende tijd heel anders uit gaat zien en je misschien nog niet weet hoe je in die nieuwe situatie moet acclimatiseren. Echt, als je dat soort dingen nog moet uitleggen aan mensen, ga je je inderdaad afvragen hoeveel levenservaring ze hebben ja....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |