Thja, als ze er toch niets mee wil doen, ik had het liever niet geweten, ben er helemaal kapot van.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:32 schreef rene90 het volgende:
Blij zijn dat ze je dit in ieder geval eerlijk verteld. Daarnaast met haar in gesprek gaan erover, hoe ze denkt dat gevoel te onderdrukken etc., hoe haar gevoel naar jou toe is.
Ze zegt van wel.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:39 schreef just me het volgende:
En laat ze dan die collega ook met rust ?
Thja, ik wou er vanmiddag al een punt achter zetten, maar dit wil ze niet. En mijn ouders vinden eigelijk ook dat ik het een kansje moet geven.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:42 schreef TheFrankey het volgende:
Nou dat lijkt mij het begin van het eind. Ervaring genoeg. Niet alleen bij mijzelf maar ook in topics door de jaren heen. Het is nog nooit goed gegaan.
Dus.... Klinkt erg hard, maar dit is over.
Goed bezig. Even over je heen laten komen. Is er een hypotheek of iets dergelijks?quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:45 schreef Kim87 het volgende:
[..]
Thja, ik wou er vanmiddag al een punt achter zetten, maar dit wil ze niet. En mijn ouders vinden eigelijk ook dat ik het een kansje moet geven.
Thja, ik neem nog maar een biertje (6 binnen 1 uurtje)
Neuh huurhuisje.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:46 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Goed bezig. Even over je heen laten komen. Is er een hypotheek of iets dergelijks?
Mooizo. En je bent nog jong. Ik heb dit soort onzin ook gehad maar liefde weer gevonden en nu met een kleintje erbij ook. Ik ben gelukkiger dan ik toen ooit geweest benquote:
Naja, ze is lesbisch, net als ik. En het gaat dus om een meisje. Ander werk zoeken in deze tijd? Ik ben al 5 maand op zoek, en heb nog steeds niets.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:51 schreef Elkafila het volgende:
Tja...
Kan gebeuren.
Uitmaken en verder lijkt mij.
Je kan ook proberen door te modderen, maar dit lijkt me niet echt een hele gezonde relatie.
Het probleem is dat ze die goser de komende tijd nog steeds zal tegenkomen.
Als ze bereid is om ander werk te zoeken zeg ik, probeer het nog met haar.
Als je dat niet voor je over heeft, trek je conclusies en neuk haar zus/vriendin.
Pas je wel op. Als Fokkers in ONZ erachter komen dat hier een dronken lesbische dame zit....quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:53 schreef Kim87 het volgende:
[..]
Naja, ze is lesbisch, net als ik. En het gaat dus om een meisje. Ander werk zoeken in deze tijd? Ik ben al 5 maand op zoek, en heb nog steeds niets.
* huppa, 8ste biertje!
Laatst een bruiloft gehad, 24 biertjes in 5 uur.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:54 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Pas je wel op. Als Fokkers in ONZ erachter komen dat hier een dronken lesbische dame zit....
Ik zou ook verliefd worden op een collega denk ikquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:56 schreef Kim87 het volgende:
ik denk dat ik vanacht oversla, staat nog een hele krat + 3 flessn rose.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou ook verliefd worden op een collega denk ik
Wellicht kan ik er goed op slapen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:59 schreef DuTank het volgende:
Waarom ga je aan de drank als je toch niet dronken wordt?
Gebruik dan drugsquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:00 schreef Kim87 het volgende:
[..]
Wellicht kan ik er goed op slapen.
Normaal gesproken drink ik eigelijk nooit, een keer een biertje op een verjaardag. Maar in deze situatie mag ik mezelf helemaal laten gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |