abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75031929
Heb nog amper mijn mond leeg en ik moet dit meteen posten. .

Shmoopy en Minilot, jullie hebben gelijk. Heb nl. net bij de salade eieren gekookt (d.w.z. Ryan). Deze in partjes op een schoon bord gelegd en toen kwam exact dezelfde lucht vrij die ik na het afwassen ruik.

Het is eiwit en zonder jullie zou ik waarschijnlijk nooit hebben geweten wat de boosdoener is.
Bedankt! Sowieso voor alle reacties natuurlijk maar het is erg tof om te weten wat het nu veroorzaakt.
pi_75038117
quote:
Op donderdag 26 november 2009 20:28 schreef Stali het volgende:
Heb nog amper mijn mond leeg en ik moet dit meteen posten. .

Shmoopy en Minilot, jullie hebben gelijk. Heb nl. net bij de salade eieren gekookt (d.w.z. Ryan). Deze in partjes op een schoon bord gelegd en toen kwam exact dezelfde lucht vrij die ik na het afwassen ruik.

Het is eiwit en zonder jullie zou ik waarschijnlijk nooit hebben geweten wat de boosdoener is.
Bedankt! Sowieso voor alle reacties natuurlijk maar het is erg tof om te weten wat het nu veroorzaakt.
wow! Heel fijn om te weten inderdaad!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_75038668
Een paar druppels citroensap op je sponsje doen helpt .Wel daarna met sop enzo afwassen .
Ik herken echt wat je schrijft en ben zelf ook heel schoon en netjes met alles .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')