hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:56 schreef Cspr het volgende:
jaa, firefox downloaden is kut kan ik al die zooi weer gaan verplaatsen vanuit de downloads map
dan download ik een bestand, en kan ik niet opslaan als kiezen, dus gaat het automatisch naar mijn map Downloads in mijn documenten..quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:59 schreef Cspr het volgende:
[..]
dan download ik een bestand, en kan ik niet opslaan als kiezen, dus gaat het automatisch naar mijn map Downloads in mijn documenten..
ja want alleen met een mac kan je kiezen waar je je bestand opslaat als je iets download vanuit je browserquote:
wel, als je hem dus op "always ask me ~" zet dan vraagt ie dus iedere keer als je iets download waar je het wil saven...quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:02 schreef Cspr het volgende:
Hmm jaa maar heb meerdere muziekmappen, dus lost het probleem helaas nog niet echt op
ooh zo, excuses, te snel gelezen. das wel beter danquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:04 schreef WhAzAaA het volgende:
[..]
wel, als je hem dus op "always ask me ~" zet dan vraagt ie dus iedere keer als je iets download waar je het wil saven...
Om Mac vs Windows gezeik te voorkomen, TS heeft geen geld voor een Mac en op deze site staan ze voor gratis op te halen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:54 schreef Cspr het volgende:
klacht: geen geld om zelf een mac te kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Play hard, go pro.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:10 schreef Cspr het volgende:
[..]
ooh zo, excuses, te snel gelezen. das wel beter dan
quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:12 schreef Aethereal het volgende:
TS kan er gewoon niet mee omgaan en zou dus eigenlijk haar* postrechten moeten inleveren.
*ik ben geen vrouw lulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |