Ik zoek ook altijd op waar ik de meeste korting kan krijgen...dat scheelt best wel veel.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:27 schreef Trusten het volgende:
Als je student bent kan je haast niet goedkoper uit zijn dan hier:
http://studentenverzekering.na.nl/index.php?id=306
En als je toch op VGZ aanmeld kan jej ehet beste aanmelden via United Consumers, bespaar je ook geld
https://www.unitedconsume(...)anmelden/offerte.asp
Succes
zorgbelasting? die ken ik niet. was da..?quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:32 schreef Tamashii het volgende:
De mijne kost maar 20 met zorgbelasting eraf.
Het blijft ieder jaar duurder worden, dus daar zou je nog een schatting van moeten maken om het aan te passen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:40 schreef MaGNeT het volgende:
Als je nooit wat hebt kan je een hoger eigen risico nemen.
Zet het geld dat je bespaart op een spaarrekening.
Heb je het niet nodig, dan heb je dat geld uitgespaard, heb je het wel nodig dan betaal je het van je spaargeld.
Ik heb een eigen risico genomen van 670 euro, dus maximaal.
170 daarvan heb je sowieso al verplicht, dus 500 extra.
Dit scheelt 18 euro aan premie per maand, ofwel 216 euro per jaar.
Dus na dik 2 jaar geen kosten heb ik het er al uit, mocht ik dan toch ziek worden.
En anders bespaar ik nog meer uit...
Mijn premie wordt overigens 92 euro, incl. AV Tand.
Dat is bij "De Friesland".
Oh ja...
Omdat je 216 euro bespaart aan premie, is je eigen risico sowieso maar 500 - 216 = 284 euro.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:53 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Het blijft ieder jaar duurder worden, dus daar zou je nog een schatting van moeten maken om het aan te passen.
bij anderzorg.nl betaal ik 96 euro met av jongeren met standaard eigen risico.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:40 schreef MaGNeT het volgende:
Als je nooit wat hebt kan je een hoger eigen risico nemen.
Zet het geld dat je bespaart op een spaarrekening.
Heb je het niet nodig, dan heb je dat geld uitgespaard, heb je het wel nodig dan betaal je het van je spaargeld.
Ik heb een eigen risico genomen van 670 euro, dus maximaal.
170 daarvan heb je sowieso al verplicht, dus 500 extra.
Dit scheelt 18 euro aan premie per maand, ofwel 216 euro per jaar.
Dus na dik 2 jaar geen kosten heb ik het er al uit, mocht ik dan toch ziek worden.
En anders bespaar ik nog meer uit...
Mijn premie wordt overigens 92 euro, incl. AV Tand.
Dat is bij "De Friesland".
Oh ja...
Omdat je 216 euro bespaart aan premie, is je eigen risico sowieso maar 500 - 216 = 284 euro.
Ach ja, ik ben nu eenmaal geen jongere meerquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
bij anderzorg.nl betaal ik 96 euro met av jongeren met standaard eigen risico.
is beter dan die 107,75 die CZ me aanbood hehe
Zo redeneer ik ookquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:22 schreef Five_Horizons het volgende:
Anderzorg: volledig eigen risico en ¤58 per maand. Geen aanvullende verzekeringen. Korting is 300 euro per jaar, dus m'n daadwerkelijke eigen risico is ¤200. Dat moet je toch makkelijk kunnen missen, lijkt me. (dit jaar ook gedaan, dus eigenlijk heb ik het er nu toch al uit)
Al het geld dat je uitgeeft aan premies ben je sowieso kwijt.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:31 schreef Syrena het volgende:
En wat dat voorbeeld van die kennis betrof, die moest dus snel ergens geld lenen om 't te kunnen betalen![]()
Ik kan dat idd gemakkelijk zelf betalen. Nu nog wel tenminste (want ik wil een huis, en daar heb ik mijn spaargeld voor nodig).
Ik ben echt een angsthaas als 't om geld gaat dus.
Dat je waarschijnlijk steeds meer aan de kant moet leggen, omdat de polis ieder jaar blijft stijgen en ook je eigen risico hoger zal worden.quote:
Mwoa; de korting is nog steeds hetzelfde, moet ik zeggen, dus dat maakt het verschil niet. Wel moet ik steeds blijven kijken welke verzekeraar de laagste premie geeft bij het hoogste eigen risico. Dit jaar was dat Zekur, volgens mij. Volgend jaar niet meer.quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:32 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Dat je waarschijnlijk steeds meer aan de kant moet leggen, omdat de polis ieder jaar blijft stijgen en ook je eigen risico hoger zal worden.
Het ging idd om het plaatsen van een brug.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:33 schreef Five_Horizons het volgende:
Mja, die ¤2000 is dan wel iets heel bijzonders (8 kronen/bruggen ofzo). Ik bedoel: als je door een ongeluk je tanden verliest, is dit gedekt op de basisverzekering.
Bij IZZ hebben ze dat nu wel aardig geregeld, je meest gebruikte medicijnen vallen niet meer onder het eigen risico. Zo worden chronisch zieken wat ontzien.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:35 schreef MaGNeT het volgende:
Als je chronisch ziek bent kan je beter meer premie betalen omdat dan je eigen risico jaarlijks meestal alleen al aan medicijnen opgaat.
Dat is het vervelende van dit systeem... Als je ziek bent, word je dubbel gepakt... Je betaalt een hogere premie en je betaalt standaard je eigen risico...
Oh, dat is weer een meevaller. En dat overstappen naar een andere verzekeraar, gaat dat een beetje makkelijk?quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:40 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Mwoa; de korting is nog steeds hetzelfde, moet ik zeggen, dus dat maakt het verschil niet. Wel moet ik steeds blijven kijken welke verzekeraar de laagste premie geeft bij het hoogste eigen risico. Dit jaar was dat Zekur, volgens mij. Volgend jaar niet meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |