Dat jaquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:02 schreef trovey het volgende:
Gebruik eerst wat alinea's dan kom ik terug.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:01 schreef ProkofieV het volgende:
Hebben jullie ook altijd pech? ik wel:( als ik iets wil en doe gaat het altijd mis. NOOIT kan ik tegen mensen zeggen: hej het is goed gegaan hoor. Er is altijd wat.
maakt me niet saai:) maar ben het helemaal zat dat het addertje onder het gras altijd mij weet te vinden. Of dat ik altijd murphy op bezoek heb. Laat hem eens een ander onderkomen vinden.
vb van 1 jaar!
koop ik iets nieuws gaat het altijd binnen een week kapot, kan ik weer terug:(
1 week voor je verhuizing stort je plafond in
1 dag voor je verhuizing ligt je pergola verrot in je tuin
tweede kerstdag sta ik met mijn blote voeten in het water, een lekkage, in 5 cm water
door straatvuil in een slib raken, auto total loss
zit je in nieuwe huis zijn de meubels nog niet klaar, vertraging....
maanden op een vloerkleed op de grond gezeten
zijn de meubels er, hoerahhh
kunnen ze niet in de lift
zijn ze verlijmd en kunnen ook niet elkaar gehaald worden
verhuisliftop een dag met windkracht 8
wind raakt onder de meubels
nog net kunnen opvangen met 4 man!
bij ikea wat meubeltje uitgezocht
passen net niet in je auto
weer terug
kiezeltjes bestellen voor je tuin
komt een bejaarde ze brengen
nee kan ze niet naar de tuin brengen
stort alles op de stoep
zoek het maar uit
Op maandag morgen met je auto weg willen
achterruit ingeslagen
Met je auto weg willen
banden lek
met je auto weg willen
spiegel kapot
parkeerbonnen ik heb ze allemaal gekregen
te dicht bij de kruising staan, het ging over 2 cm!
even iets halen
niet doen, gaat fout bij pech mensen
parkeervergunning: mijn ex heeft deze uit het raam laten waaien heeft de oude achter het raam gezet, BON
werkzaamheden in de straat, de auto in de verkeerde richting geparkeerd.. BON
Ow je kan wel parkeren hoor op de boompjes. Gedaan 2 bonnen gekregen, de eerste was door de wind meegenomen, 2x bekeurd.
Op een parkeerplaast, parkeervakken, ow alle collega's zetten al jaren de auto daarbuiten, ik doe het 1 keer, BON
Koop ik een fles wijn dan heeft deze kurk.
Moet ik ergens zijn dan doet de bel het niet.
Wil ik iem bellen ligt het netwerk eruit (vodafone)
wil ik eindelijk met mijn fiets van 2 hoog naar mijn bestemming gaan
doet de lift het niet
pech pech en nog eens pech
ik kan nog heel lang doorgaan.
en jullie?
quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:02 schreef trovey het volgende:
Gebruik eerst wat alinea's dan kom ik terug.
hahaha wat moet ik lachenquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:18 schreef Apuleius het volgende:
TS heeft al geen internetverbinding meer, maar wel kortsluiting en brand.
Maar je gaat nu wat doen aan je OP?quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:32 schreef ProkofieV het volgende:
[..]
hahaha wat moet ik lachen
jullie zijn zo goed he
haha stel je voorquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:18 schreef Apuleius het volgende:
TS heeft al geen internetverbinding meer, maar wel kortsluiting en brand.
Wat goed van je dat je ondanks al je ellende toch blijft lachen. Volhouden zo hoor, laat je niet kisten!quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:32 schreef ProkofieV het volgende:
[..]
hahaha wat moet ik lachen
jullie zijn zo goed he
OMG, POST DOOR SLOTJEquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:58 schreef ProkofieV het volgende:
als ik jullie allemaal moet geloven dan gaat altijd alles goed. Fijn voor je!
Topic closed.
Neuh, ik ben niet zo'n huilie.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:01 schreef ProkofieV het volgende:
ik kan nog heel lang doorgaan.
en jullie?
Zo is het wat duidelijkerquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:01 schreef ProkofieV het volgende:
---gezeur----koop ik iets nieuws gaat het altijd binnen een week kapot, kan ik weer terug:( Week voor je verhuizing stort je plafond in 1 dag voor je verhuizing ligt je pergola verrot in je tuin tweede kerstdag sta ik met mijn blote voeten in het water, een lekkage, in 5 cm water door straatvuil in een slib raken, auto total loss zit je in nieuwe huis zijn de meubels nog niet klaar, vertraging, vervolgens maanden op een vloerkleed op de grond gezeten en als ze er dan eindelijk zijn kunnen ze de lift niet in! Iets met wind en meubels? Begreep er geen fuck van. Ga je meubels bij de Ikea halen passen ze niet in de auto Bestel je kiezelsteentjes voor je tuin komt er zoeen luie jostiebejaarde die alles voor je op de stoep dumpt Wil je met de auto weg op maandagmorgen is je achteruit ingeslagen, zijn je banden lek of is je spiegel kapot Krijg je ook nog eens parkeerbonnen voor 2cm te dicht bij een kruispunt staan Waait je parkeervergunning weg, krijg je een bon, door wegwerkzaamheden genoodzaakt je auto in de verkeerde richting moeten parkeren, krijg je een bon. Denk je ook net als je collega's boefje te zijn door op een gereserveerd parkeervak te staan krijg precies jij een bon. Krijg je een dubbele bon omdat de eerste is weggewaaid! Koop je een fles wijn, heeft deze kurk(?) Moet je een belangrijke telefoon plegen, ligt het vodafone netwerk eruit. Moet je 2 hoog omhoog met je fiets, doet de lift het niet etc
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |