Melk onderweg!quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
In geld misschien niet, maar een ritje op een koe lijkt me lang zo lucratief niet.
Doe mij maar een kameel of iets dat er erop begint te lijkenquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:05 schreef Marrije het volgende:
jij mag kiezen
een koe geeft wel meer melk, dat kloptquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Melk onderweg!
-edit- Hihi, fipeaux![]()
Alleen een geciviliseerde gemodificeerde genetisch aangepaste koe. Een echt rund niet hoorquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
een koe geeft wel meer melk, dat klopt
een der koeien uit t weiland achter je?quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik rij overigens liever op wat anders
een kameel alleen als er een kalfje in zicht is las ik netquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Alleen een geciviliseerde gemodificeerde genetisch aangepaste koe. Een echt rund niet hoor
Wel met twee bulten?quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik rij overigens liever op wat anders
Een echte rund, stunt toch alleen met vuurwerk?quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Alleen een geciviliseerde gemodificeerde genetisch aangepaste koe. Een echt rund niet hoor
Omdat dat net als Zegt Het Volgende voor de hand ligt en dus niet grappig is.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zeilen, waarom noemen jullie dat niet?
Euhquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Teun Zonder Hete Luchtverwarming.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |