Dat zie ik zelf nooit.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:48 schreef Broekpaling het volgende:
Hoe kijk je tijdens het poepen, TS?
Wat rot voor je man.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:50 schreef SuperwormJim het volgende:
Daar begin ik ook last van te krijgen.
ik kliktequote:Op vrijdag 20 november 2009 18:04 schreef klaasdj het volgende:
Als je nou klaagt over ouderen die je zeggen dat ze geen weeweewee hebben, als je zegt...ja dat kunt u gamakkelijk opzoeken op www.bejaardenzoekmachine.nl.
dit is gewoon een slechte klacht.
Elfen liedquote:
quote:
Geil mokkelquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:32 schreef de_boswachter het volgende:
Zo bedoel je TS ?
[ afbeelding ]
Granny maakt hier de overweging of ze cameraman een blowjob geeft.
Nee, dat niet, ik hoef daar zelf niet naar te kijken. Mijn wraak zal zoet zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:52 schreef BrandX het volgende:
Dus TS gaat zichzelf preventief ruimen zodra hij in de buurt van de 40 komt, zodat hij niet de kans loopt een KLB-josti een tiener tegen het lijf te lopen die tzt hetzelfde over hem zou kunnen denken?
quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:56 schreef OeJ het volgende:
[..]
Nee, dat niet, ik hoef daar zelf niet naar te kijken. Mijn wraak zal zoet zijn.
Vanwaar die haat jegens KLB users ?quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:52 schreef BrandX het volgende:
Dus TS gaat zichzelf preventief ruimen zodra hij in de buurt van de 40 komt, zodat hij niet de kans loopt een KLB-josti een tiener tegen het lijf te lopen die tzt hetzelfde over hem zou kunnen denken?
Heb ik helemaal niet? Ik ben aan het geinen, getuige mijn tweede post?quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vanwaar die haat jegens KLB users ?
OW ok dacht alquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
Heb ik helemaal niet? Ik ben aan het geinen, getuige mijn tweede post?
En TS vatte hem ook zo op![]()
NEEEEEEEEEEEEEJ! Je maakt wat meeheeeeeeeeeej.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:17 schreef Sapstengel het volgende:
Haha precies toen ik het woord frikandel las, zei iemand op tv ook frikandel.
Hallo shattered glass, ken je die film ook, van die jongen die bij zo'n gerenommeerd Amerikaans tijdschrift werkt, en dan allerlei artikelen uit zijn duim zuigt, maar omdat hij zo geliefd is, accepteren mensen alles van hem?quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik moest ook even scherpstellen op dit bericht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |