als je maar goed geslapen hebt!quote:Op woensdag 25 november 2009 18:27 schreef Avey het volgende:
Lange dag weer
Wel eindelijk lekker geslapen, maar ook meteen te lang. Was een half uur te laat.
ik dacht dat het aan mij lagquote:Op woensdag 25 november 2009 18:39 schreef Avey het volgende:
Waarom vliegt het forum er steeds uit net nadat ik post?
Same here.quote:Op woensdag 25 november 2009 18:27 schreef Avey het volgende:
Lange dag weer
Wel eindelijk lekker geslapen, maar ook meteen te lang. Was een half uur te laat.
Toch netjes dat je dan maar een half uur te laat bent.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:13 schreef Avey het volgende:
Haha. Ik was om 10.05 wakker, moest er om 10 uur zijn.
Dat je dat hebt overleefdquote:Op woensdag 25 november 2009 22:35 schreef Brittie het volgende:
Helleu, ik ben er ook weer eens. Na eerst weken geen tijd en toen weken een dooie pc
.
Barelyquote:
Ik denk dat dat iemand anders wasquote:Britt . Toevallig op een feestje geweest van een meisje dat je niet kent en daar op Beatlemuziek jezelf een beetje laten gaan vorige week dinsdag ?
Te jong? ;-)quote:Op donderdag 26 november 2009 10:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ohja je leeftijd klopt ook niet zie ik nu.
Wat is de gemiddelde leeftijd daar eigenlijk?quote:Op donderdag 26 november 2009 10:49 schreef Brittie het volgende:
Oei, ik zou me bijna oud gaan voelen(dat doe ik af en toe al, eigenlijk... vooral op Pann feesten
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |