Nou ja, ik wilde een uur geleden al naar betted, en ik zit hier nogquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:41 schreef Vanyel het volgende:
Hoeveel mensen zouden het eigenlijk nog leuk vinden hier met Bette na Bette na Bette?
Ach, tis sowieso beter dan foto's van Angelina Jolie moeten aanschouwen...
Trusten.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:53 schreef lezzer het volgende:
Nou, ik ga toch maar pitten.
Als vrouwlief tenminste mee gaat...
Heee dat was ik ook van plan.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou ja, ik wilde een uur geleden al naar betted, en ik zit hier nog
Oeh, ik vond haar nooit zo geweldig. Maar dan vooral omdat ze op Jenny valt in the Lword.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:04 schreef skunkasaur het volgende:
Even wat tegenwicht bij al die Bette fans hoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie is het?quote:Op woensdag 25 november 2009 08:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik hou toch meer van stoer als dit
[ afbeelding ]
Waarom ze Marina uit de show schreven maar Jenny niet zal me voor altijd een raadsel blijven.quote:Op woensdag 25 november 2009 07:38 schreef Qebbel het volgende:
Jenny![]()
![]()
Ik was op een gegeven moment zo kwaad op dat k*t wijf, dat ik BIJNA dit t-shirt gekocht had
[ afbeelding ]
Ik heb wel eens gehoord, dat Karina Lombard te populair werd.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:10 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Waarom ze Marina uit de show schreven maar Jenny niet zal me voor altijd een raadsel blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |