Tot ziens, vergeet je niet paspoort even in te leveren?quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:19 schreef Saekerhett het volgende:
Echt, je kunt nog beter in nazi-duitsland gaan wonen.
Ja dat snap ik ook en ik betaal hem heus wel.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:20 schreef wikwakka2 het volgende:
Regels zijn regels.
Ja, want dat doet iedereen die even een paar meter op de stoep die zooi op de weg moet ontwijken, flikker toch op manquote:
Dan was de bekeuring alsnog hetzelfde geweest en duurt de rit 20 minuten langerquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:24 schreef Bastoenie het volgende:
Ga fietsen joh lamme tak, door dat motortje val je op
Enschede is toch duitsland?quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:19 schreef Saekerhett het volgende:
Soms denk je dat inderdaad.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:26 schreef Feyenoord_Epe het volgende:
[..]
Enschede is toch duitsland?
Ik zeg: Doen!quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:19 schreef Saekerhett het volgende:
knip
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:[b]Op vrijdag 20 november 2009 17:22 schreef
Jij gaat dus ook nooit ergens uit en drinkt een biertje?
Want je kunt als je daarna naar huis fietst worden opgepakt voor openbare dronkenschap.
Nee dan had die je niet gehoord!!! LOLLLERR EINZZZZZZZZZZ GELD GELD!!!quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:25 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dan was de bekeuring alsnog hetzelfde geweest en duurt de rit 20 minuten langer
Blablablablablablaaaquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:59 schreef Spittie het volgende:
Sommige De meeste wouten zouden ze van mij best af mogen schieten inderdaad. Dat ze boeven gaan vangen i.p.v. minuscule overtredingen bekeuren!
Ik kots op mensen als jijquote:
Politiemensen hebben al lang geen quota meer aap.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:14 schreef Saekerhett het volgende:
Idd, misschien mag het officieel niet, maar geef dan een waarschuwing met uitleg erbij of zo in plaats van meteen zo wanhopig je quota proberen te halen.
Ja, dat zal wel, naïef kutkind.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:25 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Politiemensen hebben al lang geen quota meer aap.
Het is ook allemaal één groot complotquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:28 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, dat zal wel, naïef kutkind.
Ken je dat ding niet opvoeren dan? Dat staat altijd zo suf, vooral bij stoplichten, als fietsers al over zijn, en jij moet nog opstarten met je suffe snor.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:47 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Tja, hij stond voor de deur en ik had geen zin om te fietsen, waarom niet?
nee, ken hem nietquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:49 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ken je dat ding niet opvoeren dan? Dat staat altijd zo suf, vooral bij stoplichten, als fietsers al over zijn, en jij moet nog opstarten met je suffe snor.
Was jij willens en weten over de stoep aan het brommen?quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, want dat doet iedereen die even een paar meter op de stoep die zooi op de weg moet ontwijken, flikker toch op man
fuck, volgens mij is dat (bijna) precies dezelfde plek waar ik bijna een medelander de weg weer op had getrapt, dit ziet er echt uit als een voorspelling hoe het anders af was gelopenquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:35 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee, nee, het was meer zo:
[ afbeelding ]
"willens en wetens" sjonge, jonge, jonge, wie is hier de mongool?quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:00 schreef fs180 het volgende:
[..]
Was jij willens en weten over de stoep aan het brommen?
Neem jij dus zelf het risico?
Oh sorry, soms vergeet ik dat er mensen zijn die geen degelijk taalgebruik hebben; juh weet, die swa lekkah tuff tuff op die scootah jwtz, toen popo en bam bam swaa wallaquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:03 schreef OeJ het volgende:
[..]
"willens en wetens" sjonge, jonge, jonge, wie is hier de mongool?
Echt, zo'n triest regeltje...wat gewoon wat tijd scheelt.
Schaap!
OOOOOH dus dan moeten mensen zich WEL aan de regels houden, omdat het jou uitkomtquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:08 schreef OeJ het volgende:
Net als mensen die uren op de linkerbaan blijven plakken, en daarna met zo'n blik kijken van:
ja, je mag hier toch maar 80.
Aan de kant, gladiool, die regels bedenk je je maar op de rechterhelft. Daar hoor je, of liever, kom helemaal niet op de weg.
Wat moet jij een ontzettend ontzettend ONTZETTEND SAAI leven hebben zeg, als je altijd precies volgens de regeltjes leeft.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:07 schreef fs180 het volgende:
[..]
Oh sorry, soms vergeet ik dat er mensen zijn die geen degelijk taalgebruik hebben; juh weet, die swa lekkah tuff tuff op die scootah jwtz, toen popo en bam bam swaa walla![]()
Ben jij de kloon van ts? Zo nee; leer verantwoordelijkheid.
En dan zeur ik nieteens over je enorm gebrekkige taalgebruik![]()
Doe een cursus begrijpend lezen, of maak zelf je vmbo af.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:09 schreef fs180 het volgende:
[..]
OOOOOH dus dan moeten mensen zich WEL aan de regels houden, omdat het jou uitkomt
quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:11 schreef OeJ het volgende:
[..]
Wat moet jij een ontzettend ontzettend ONTZETTEND SAAI leven hebben zeg, als je altijd precies volgens de regeltjes leeft.
Kom nou zeg, het gaat hier over een stukje weg afsnijden, waar, als de ts een beetje oppast, niemand hinder van heeft.
En jij komt met holle termen als: verantwoordelijkheid.![]()
Het gaat niet over moord. Kom nou.
Jij snapt mijn taalgebruik toch niet, en ik denk dat ik bar weinig aan vmbo heb op het wo.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:13 schreef OeJ het volgende:
[..]
Doe een cursus begrijpend lezen, of maak zelf je vmbo af.
Wie had er last van dan, WIE? WIE? WIE? Oom agent, die zo'n zeikerige bekeuring uit moet schrijven, zonodig.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:14 schreef fs180 het volgende:
[..]
!!!
Ik houd mijzelf dan ook bar weinig aan de regels, maar als iemand er last vant heeft ga ik niet huilen maar neem ik mijn verantwoordelijk. In dit geval is dat de boete betalen en je bek houden en geen topic erover open. Ga terug naar school
Hoe zijn je kansen op het vmbo? Nog bezig of moet je nog beginnen?quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:19 schreef OeJ het volgende:
Mocht ik ooit zo'n bekeuring krijgen, ik scheur dat ding direct kapot, waar die agent bijstaat, opzouten met die onzin.
Ooooooooooeeeeeeeeeeeeeh, ernstig ja! ERNSTIG! Een misdrijf! Een misdrijf tegen de menselijkheid.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:19 schreef fs180 het volgende:
Ja, hij is onder andere een belanghebbende dat je daar niet met je snorfiets rond rijdt. Of het nou een oma, kind, moeder of agent is. Er is blijkbaar minimaal één persoon geweest die het zag en ts erop aan kon spreken. Als dit toepasbaar is ben je al over je grenzen heen gegaan, je mag daar verdomme nieteens rijden grafviool!
Nee, een overtreding.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:20 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ooooooooooeeeeeeeeeeeeeh, ernstig ja! ERNSTIG! Een misdrijf! Een misdrijf tegen de menselijkheid.
En dan nog de lading spot die daarbij zit niet ontdekken, he, zo, diep triest, treurig, of dom, dom zal het wel zijn, oliedom, want: niet toegeven.quote:
Jij bent hier de gene die het punt totaal ontgaat, als je zo wereldvreemd bent moet je dan niet afreageren op anderen. Maarja, iemand dom noemen (terwijl je mijn taalgebruik nieteens snapt!) is logisch voor jou. Komt wel goed hoor jochiequote:Op vrijdag 20 november 2009 23:35 schreef OeJ het volgende:
[..]
En dan nog de lading spot die daarbij zit niet ontdekken, he, zo, diep triest, treurig, of dom, dom zal het wel zijn, oliedom, want: niet toegeven.
Jammer dat je niet aan de beademing ligt, dan kon ik de stekker eruit trekken.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:56 schreef fs180 het volgende:
[..]
Jij bent hier de gene die het punt totaal ontgaat, als je zo wereldvreemd bent moet je dan niet afreageren op anderen. Maarja, iemand dom noemen (terwijl je mijn taalgebruik nieteens snapt!) is logisch voor jou. Komt wel goed hoor jochie
Jammer dat je geen sarcasmehumor kent, een mod vast wel.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:07 schreef fs180 het volgende:
Staat er nog steeds een ban op doodverwensingen? Altijd mooi die schoonmaakbeurten, even het plebs van fok tiefen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |