Waterdichte vergelijking.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:52 schreef NielsKoning het volgende:
Ik verdoof mijn gehemelte ook nooit als ik een kies laat vullen
Ja laat die eikel maar is met zijn verborgen cameraatje hier een item over maken. Dan wordt het volk misschien weer even wakker geschrikt.quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:53 schreef error_404 het volgende:
Jij eet geen vlees en draagt geen leer?
Don't feed the troller coaster.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:53 schreef error_404 het volgende:
Jij eet geen vlees en draagt geen leer?
Het is ook nog niet bekend nee, dat dit gebeurt zoals jij in de OP beschrijftquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:54 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Ja laat die eikel maar is met zijn verborgen cameraatje hier een item over maken. Dan wordt het volk misschien weer even wakker geschrikt.
Nee maar mensen moeten echt duidelijk zien hoe barbaars die dieren behandeld worden voordat ze inzien dat het echt niet langer zo kan. Je kent het wel, het "als het kalf verdronken is dan dempt men de put principe" . Alleen is dit zo'n gore put dat niemand erin durft te kijken.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:58 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Het is ook nog niet bekend nee, dat dit gebeurt zoals jij in de OP beschrijft
Wow, dat is echt heel ziek. Ik heb niks tegen het slachten van dieren mits het op een redelijke diervriendelijke manie gaat. Maar een dier slachten door zijn keel door te snijden gaat me echt te ver.quote:
Nee, dat spreekwoord slaat hier niet op. Tevens vind ik de massaproductie van vlees erger dan dit, als ik er tussen moest kiezen. Deze lammetjes hebben tenminste een goed leven gehad. Als de slager een beetje goed is heeft dat beest geen tot een korte tijd pijn. Dus.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:01 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Nee maar mensen moeten echt duidelijk zien hoe barbaars die dieren behandeld worden voordat ze inzien dat het echt niet langer zo kan. Je weet het het "als het kalf verdronken is dan dempt men de put principe" . Alleen is dit zo'n gore put dat niemand erin durft te kijken.
Dit is dus ook zo'n misverstand he. Die schapen komen gewoon uit de Nederlandse bio- industrie en hebben dus helemaal geen beter leven gehad.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:04 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nee, dat spreekwoord slaat hier niet op. Tevens vind ik de massaproductie van vlees erger dan dit, als ik er tussen moest kiezen. Deze lammetjes hebben tenminste een goed leven gehad. Als de slager een beetje goed is heeft dat beest geen tot een korte tijd pijn. Dus.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:06 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Dit is dus ook zo'n misverstand he. Die schapen komen gewoon uit de Nederlandse bio- industrie en hebben dus helemaal geen beter leven gehad.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:05 schreef Leevancleef het volgende:
Islamitisch slachten (mits gedaan conform de voorschriften) is een stuk diervriendelijker dan de manier van slachten die niet-islamitische Nederlandse slagers erop nahouden.
Dat dusquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:08 schreef Hukkie het volgende:
TS zou voor de grap eens een kijkje moeten nemen in de reguliere vleesverwerkingsindustrie.
Dat doe ik ook wel. Ik ben meer dan goed genoeg geïnformeerd om te weten dat de islamitische slachtwijze de meest pijnlijke en stressvolle slachtmethode is voor dieren.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:08 schreef Hukkie het volgende:
TS zou voor de grap eens een kijkje moeten nemen in de reguliere vleesverwerkingsindustrie.
Ik denk dat je met jouw IQ dit ook helemaal niet kan voorstellen. Dus begin er ook niet aan zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:15 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Wie maakt zich nou druk om een schapenleven? De gemiddelde westerling is een softie geworden.
Schapen zijn lief.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:15 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Wie maakt zich nou druk om een schapenleven? De gemiddelde westerling is een softie geworden.
Het is nogal dogmatisch om IQ te gaan gelijkstellen met moraal. Als iemand jouw normen en waarden niet deelt is het een dombo?quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:17 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Ik denk dat je met jouw IQ dit ook helemaal niet kan voorstellen. Dus begin er ook niet aan zou ik zeggen.
Want dan krijg je dit soort reacties.
Ja!quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:19 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Schapen zijn doodsoorzaak nummer 1 in Europa, denk je nu nog dat ze zo lief zijn?
die kut moslims ook altijd hequote:Op vrijdag 20 november 2009 16:50 schreef NoShitSherlock het volgende:
Kortom een groot deel van de schapen die je nu nog vrolijk in de wei ziet rond scharrelen liggen over een week onverdoofd onder het mes van een 1 of andere religieuze freak te spartelen die ALLAH uitroept en de keel door snijdt terwijl de nog te slachten schapen staan toe te kijken.
En dit gaat dus jaar in jaar uit al zo en er wordt dus geen reet aangedaan. Waarom kan dit niet gewoon verboden worden? Slachten hoort gewoon niet op basis van een religie te gebeuren en moet ook verdoofd plaats vinden en niet onverdoofd.
Ja kruip maar weer in je slachtoffer rol.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:20 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
die kut moslims ook altijd he
quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:42 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Ja kruip maar weer in je slachtoffer rol.
Jij doet ook al tijden de quote onder je gebruikersnaam eer aan.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:45 schreef Garisson72 het volgende:
Dat je je username eer aandoet, zei ik.
Ik weet.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:49 schreef NoShitSherlock het volgende:
Jij doet ook al tijden de quote onder je gebruikersnaam eer aan.
Nee dat staat er niet. Probeer het nog eens.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:51 schreef NoShitSherlock het volgende:
Jij weet vooral wat je niet weet.
Verdiep je eens in de materie. wikipedia is je vriend.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wow, dat is echt heel ziek. Ik heb niks tegen het slachten van dieren mits het op een redelijke diervriendelijke manie gaat. Maar een dier slachten door zijn keel door te snijden gaat me echt te ver.
Nee ik begrijp het wel. Jij doelt op het feit dat een mens pas slim is als hij weet dat hij dingen niet weet.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee dat staat er niet. Probeer het nog eens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |