Waterdichte vergelijking.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:52 schreef NielsKoning het volgende:
Ik verdoof mijn gehemelte ook nooit als ik een kies laat vullen
Ja laat die eikel maar is met zijn verborgen cameraatje hier een item over maken. Dan wordt het volk misschien weer even wakker geschrikt.quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:53 schreef error_404 het volgende:
Jij eet geen vlees en draagt geen leer?
Don't feed the troller coaster.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:53 schreef error_404 het volgende:
Jij eet geen vlees en draagt geen leer?
Het is ook nog niet bekend nee, dat dit gebeurt zoals jij in de OP beschrijftquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:54 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Ja laat die eikel maar is met zijn verborgen cameraatje hier een item over maken. Dan wordt het volk misschien weer even wakker geschrikt.
Nee maar mensen moeten echt duidelijk zien hoe barbaars die dieren behandeld worden voordat ze inzien dat het echt niet langer zo kan. Je kent het wel, het "als het kalf verdronken is dan dempt men de put principe" . Alleen is dit zo'n gore put dat niemand erin durft te kijken.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:58 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Het is ook nog niet bekend nee, dat dit gebeurt zoals jij in de OP beschrijft
Wow, dat is echt heel ziek. Ik heb niks tegen het slachten van dieren mits het op een redelijke diervriendelijke manie gaat. Maar een dier slachten door zijn keel door te snijden gaat me echt te ver.quote:
Nee, dat spreekwoord slaat hier niet op. Tevens vind ik de massaproductie van vlees erger dan dit, als ik er tussen moest kiezen. Deze lammetjes hebben tenminste een goed leven gehad. Als de slager een beetje goed is heeft dat beest geen tot een korte tijd pijn. Dus.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:01 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Nee maar mensen moeten echt duidelijk zien hoe barbaars die dieren behandeld worden voordat ze inzien dat het echt niet langer zo kan. Je weet het het "als het kalf verdronken is dan dempt men de put principe" . Alleen is dit zo'n gore put dat niemand erin durft te kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |