en morgen heeft iedereen een nieuwe F5 toets nodigquote:Op zondag 22 november 2009 18:10 schreef Klonk het volgende:
het is aan - uit zo, maar goed, zoiets doe je ook niet zomaar ff natuurlijk
Dat lijkt me ook niet neequote:Op zondag 22 november 2009 18:10 schreef Klonk het volgende:
ik niet, ik een nieuwe escapebutton van het foto's uitzoeken in picassaquote:Op zondag 22 november 2009 18:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en morgen heeft iedereen een nieuwe F5 toets nodig
quote:Op zondag 22 november 2009 18:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik niet, ik een nieuwe escapebutton van het foto's uitzoeken in picassa
(met escape ga ik terug van het fullscreenbeeld naar het overzicht).
kloptquote:Op zondag 22 november 2009 18:10 schreef Klonk het volgende:
je hebt toezicht gehouden op het schilderwerkquote:Op zondag 22 november 2009 18:48 schreef Sjowhan het volgende:
We zijn er weer![]()
En mijn keuken kozijn en raampjes zijn geschilderd
En ik zit aan een kommetje chinese tomatensoep met 2 pistoletjes
Jeuj!
Eet smakelijk!quote:Op zondag 22 november 2009 18:48 schreef Sjowhan het volgende:
We zijn er weer![]()
En mijn keuken kozijn en raampjes zijn geschilderd
En ik zit aan een kommetje chinese tomatensoep met 2 pistoletjes
Jeuj!
ik heb al een bord paella op en een bord kip in zoetzure saus met rijstquote:Op zondag 22 november 2009 18:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Eet smakelijk!
Ik zit nog steeds (al bijna 2 uur) te twijfelen of ik nog een bord paella zal nemen of niet
avondquote:
Wat is dat nou weer voor gare combinatie?quote:Op zondag 22 november 2009 18:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb al een bord paella op en een bord kip in zoetzure saus met rijst
we hebben hier het beide staan.quote:Op zondag 22 november 2009 18:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor gare combinatie?
Nee. Geheel zelf gedaanquote:Op zondag 22 november 2009 18:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt toezicht gehouden op het schilderwerk
misschien heeft ie ze apart opgegeten?quote:Op zondag 22 november 2009 18:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor gare combinatie?
Dan nog. Die smaken zijn niet tof samenquote:Op zondag 22 november 2009 19:05 schreef FFSletop het volgende:
[..]
misschien heeft ie ze apart opgegeten?
quote:
klopt.quote:Op zondag 22 november 2009 19:05 schreef FFSletop het volgende:
[..]
misschien heeft ie ze apart opgegeten?
het is alletwee met rijstquote:Op zondag 22 november 2009 19:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan nog. Die smaken zijn niet tof samen
Kan ik me opeens weer indenken ja. Spaans project in groep acht, en een klasgenoot had zelf paella gemaakt. Ik nam er een hap van, en ik moest 5 minuten later... dat zeg ik maar niet Gf heeft net gegeten (al weet iedereen wel wat ik bedoel. probeer er maar niet aan te denken, Gf).quote:Op zondag 22 november 2009 19:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan nog. Die smaken zijn niet tof samen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |