Iets te gekunsteld verhaaltje, wat alleen anderen overkomt (Mieke nu dus) waarvan ik altijd denk: Ja, ja het zal welquote:Op maandag 23 november 2009 16:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
denk het wel, want die slappe smoes over een dichtslaand raam geloofd natuurlijk niemand
Ja volgens mij heeft hij gewoon iets te hard gewapperdquote:Op maandag 23 november 2009 16:06 schreef Baltar het volgende:
[..]
Iets te gekunsteld verhaaltje, wat alleen anderen overkomt (Mieke nu dus) waarvan ik altijd denk: Ja, ja het zal wel
Als je het zo hoort dan schiet ik meteen in de lach. Maar 't is niet om te lachen als je zelf in die trein zit.quote:Op maandag 23 november 2009 17:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja dat heb ik ook een keer gehad.
"Dames en heren, de machinist is kwijt. We gaan meteen op zoek naar een andere. Onze excuses voor het ongemak."
zo moeilijk kan dat toch niet zijn, je kan met zo'n locomotief alleen maar het spoor volgenquote:Op maandag 23 november 2009 17:55 schreef Baltar het volgende:
BF zit in trein te wachten waarvan de machinist er nog niet is (oke 15 minuten vertraging daardoor)
Cursus LOI : Hoe wordt ik machinist"quote:Op maandag 23 november 2009 17:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo moeilijk kan dat toch niet zijn, je kan met zo'n locomotief alleen maar het spoor volgen
dat de LOI daar nog geen schriftelijke cursussen voor gemaakt heeft
je vergeet de blaadjes op het spoor en vierkante wielenquote:Op maandag 23 november 2009 18:06 schreef Baltar het volgende:
Cursus LOI: "Hoe wordt ik Machinist"
Les 3 (tevens je laatste les)
Remmen.
U dient geleidelijk te remmen niet, ineens abrupt. De kans bestaat daardoor dat alle passagiers bij u op schoot belanden. Ook dat mag niet van minister Eurlings.
Zorg ervoor dat u het perron niet voorbij schiet.
Vervolgens zie les 1
Dat is dus gewoon een machinist die ziek is geworden ofzo. Wel irritantquote:Op maandag 23 november 2009 17:57 schreef Baltar het volgende:
[..]
Als je het zo hoort dan schiet ik meteen in de lach. Maar 't is niet om te lachen als je zelf in die trein zit.
Eerst bier, daarna handjesquote:
daar wordt je ook niet vrolijker vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |