abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75231718
quote:
Op woensdag 2 december 2009 21:49 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik heb geen verstand van aluminium maar wel een beetje van statistiek. Als de beurs opeens 2 maanden tussen de 310,00 en de 311,49 blijft hangen vind ik dat ook vreemd. Zeker wanneer het daarvoor veel heftiger beweegt.
http://www.adnbeursanalyse.nl/Begrippen/rechthoek-i.html

Ben benieuwd wanneer de trend word hervat
  donderdag 3 december 2009 @ 11:30:52 #252
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_75240944
Mijn schuld is weer een stukje minder waard geworden :-)

(net als mijn woning trouwens...)

Alleen mijn woningwaarde leverd mijn gene geld op terwijl mijn schuld mij wel geld kost. Inflatie FTW!

http://www.rtl.nl/(/finan(...)opnieuw_gestegen.xml
Fuck catching lightning, he struck it
screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down
and made it rain upward
pi_75241243
Zijn de prijzen nu al met 50% gedaald?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_75241915
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zijn de prijzen nu al met 50% gedaald?
Nee want dat gaat niet gebeuren. Volgens de vele doemdenkers hier zou een eensgezinswoning in de randstad nag maar 100.000 euro moeten kosten
pi_75242040
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:57 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Nee want dat gaat niet gebeuren. Volgens de vele doemdenkers hier zou een eensgezinswoning in de randstad nag maar 100.000 euro moeten kosten
Ik denk dat mensen die daarop wachten nog wel eens heeeeel lang kunnen wachten...
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75242242
Wie heeft dat gezegd dan? Ik heb eens een paar oude huizenmarkt-topics gelezen, maar nergens wordt beweerd dat de huizenprijzen nominaal met 50% zouden gaan dalen.
pi_75242251
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:01 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik denk dat mensen die daarop wachten nog wel eens heeeeel lang kunnen wachten...
Het komt wel weer, als ze weer een nieuwe munt invoeren die 3x meer waard is op papier
pi_75242561
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:07 schreef CoqAuVin het volgende:
Wie heeft dat gezegd dan? Ik heb eens een paar oude huizenmarkt-topics gelezen, maar nergens wordt beweerd dat de huizenprijzen nominaal met 50% zouden gaan dalen.
Iedereen zo'n beetje, alleen zijn ze nu om een of andere nergens meer te bekennen, vraag me af waarom
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_75243127
Ze zeiden 30% minimaal, maar je ziet ze nu nergens meer idd
pi_75243202
En als ze wel reageren is het niet onderbouwd en loze termen. Depri denkers, hoop dat ze zichzelf helemaal in de knoop gekletst hebben..
  donderdag 3 december 2009 @ 12:55:55 #261
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_75243912
Toen de stijging een duikeling maakte zag ik veel mensen die nu popie jopie doen ook niet reageren.

Het is nu een soort jubeltopic.....

Ik heb alle delen gelezen en af en toe gepost, leuk om te zien dat ik het gewoon bij het rechte eind heb... In het begin wordt gezegd dat ik mijn kop in het zand steek en nu zou ik niet genoeg juichen.

Jongens; Het is nog niet voorbij, eind volgend jaar kunnen we beginnen met de balans op te maken...
and made it rain upward
pi_75244115
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:36 schreef Tha_Duck het volgende:
En als ze wel reageren is het niet onderbouwd en loze termen. Depri denkers, hoop dat ze zichzelf helemaal in de knoop gekletst hebben..
Denk vooral losers en hippies die geen huis kunnen betalen en hopen door een crash het wel te kunnen in plaats van gewoon een vak te leren en/of een fatsoenlijke baan te zoeken
pi_75244145
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:55 schreef Sjabba het volgende:
Toen de stijging een duikeling maakte zag ik veel mensen die nu popie jopie doen ook niet reageren.

Het is nu een soort jubeltopic.....

Ik heb alle delen gelezen en af en toe gepost, leuk om te zien dat ik het gewoon bij het rechte eind heb... In het begin wordt gezegd dat ik mijn kop in het zand steek en nu zou ik niet genoeg juichen.

Jongens; Het is nog niet voorbij, eind volgend jaar kunnen we beginnen met de balans op te maken...
Waarom nu nog niet?
  donderdag 3 december 2009 @ 13:42:24 #264
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_75245321
Omdat de verkopen nog erg achterblijven, van een herstelde markt is dus nog geen sprake...
Je kan dus ook niet zeggen dat het afgelopen is...
and made it rain upward
pi_75245740
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:42 schreef Sjabba het volgende:
Omdat de verkopen nog erg achterblijven, van een herstelde markt is dus nog geen sprake...
Je kan dus ook niet zeggen dat het afgelopen is...
Je kan best een analyse maken van 2007/2008/2009

Verder is het maar de vraag of het volume nu niet normaal is en de afgelopen jaren abnormaal
  donderdag 3 december 2009 @ 14:40:52 #266
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_75247198
Je moet ook overal een wederantwoord op geven, best irritant. Je vraagt iets krijgt antwoord en maakt een nieuwe vraag.

Uiteraard kan je een analyse maken van die jaren, van elke rij jaren die je maar wilt, maar dat was je vraag niet.

Ik gaf antwoord op je vraag, iets wat ik nu niet meer ga doen. Eerdere reacties van jou zijn ook nogal irritant geformuleerd op een steeds vragende toon. Deel je mening, geef je visie maar elke keer naar de bekende weg vragen om vervolgens met suggestieve vragen te komen is gewoon irritant.

Des al niet te min horen we wel bij dezelfde club met positivo's.
and made it rain upward
pi_75247342
Ik behoor tot de realisten die denken dat er weinig lucht zit in de huizenprijzen in Nederland
  donderdag 3 december 2009 @ 14:46:21 #268
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_75247426
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik behoor tot de realisten die denken dat er weinig lucht zit in de huizenprijzen in Nederland
Hahaha! Nou er zit genoeg lucht in. Op welke parameters je dat ook gaat vergelijken. Als je kijkt naar reeele bouwkosten, inkomensverdeling in Nederland, de huizenprijzen in onze buurlanden of het effect van de extreem genereuze staatssteun!

De vraag is of deze lucht er uit loopt. Het is mogelijk dat hij er nooit uitloopt.
The End Times are wild
pi_75247470
Geef je berekeningen van je parameters eens?
  donderdag 3 december 2009 @ 14:50:51 #270
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_75247585
Dat is in deze serie al zo vaak gedaan, dat ga ik niet helemaal opnieuw allemaal voordoen hoor!

Je kunt gerust roepen dat de huizenprijzen in Nederland zullen stabiliseren of zelfs stijgen. Wie weet, de markt laat zich niet voorspellen al denk ik precies het tegenovergestelde.

Maar beweren dat er geen lucht in de prijzen zit is gewoon onzin. 40% van de hypotheken zijn feitelijk sub-prime (de bruto-lasten kan de hypotheeknemer niet betalen) en soorgelijke huizen kosten bij onze Oosterburen de helft minder. Wanneer gemeenten e.d. nieuwbouw niet als melkkoe zagen dan kon een nieuwbouwwoning 30% goedkoper zijn en zo kan ik nog wel even doorgaan.
The End Times are wild
  donderdag 3 december 2009 @ 14:58:04 #271
78918 SeLang
Black swans matter
pi_75247825
Voor mensen die het willen bookmarken wil ik het nog wel een keer schrijven:

In reele termen (dus gecorrigeerd voor inflatie) verwacht ik een daling van de huizenprijzen in de grootte orde van 30-40% in het komende decennium, gerekend vanaf de 2007 top.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  donderdag 3 december 2009 @ 14:59:28 #272
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_75247867
Dan zal ik mijn two cents ook nogmaals geven:
In reele termen (dus gecorrigeerd voor inflatie) verwacht ik een daling van de huizenprijzen in de grootte orde van 25-30% in het komende decennium, gerekend vanaf de 2007 top. Deze bodem wordt eind 2012 bereikt.
The End Times are wild
pi_75248080
Ik denk dat een dalingen van de huizenprijzen ook nogal afhankelijk is van een aantal externe factoren. Zoals bijv. maatregelen mbt de HRA.
Iedereen begrijpt wel dat de daling wat harder zal gaan als de HRA in een keer afgeschaft zal worden.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 3 december 2009 @ 15:10:36 #274
78918 SeLang
Black swans matter
pi_75248202
quote:
Op donderdag 3 december 2009 15:06 schreef capricia het volgende:
Iedereen begrijpt wel dat de daling wat harder zal gaan als de HRA in een keer afgeschaft zal worden.
Eén blik op de rijksbegroting is genoeg om te weten dat de HRA in het komende decennium gaat verdwijnen.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  donderdag 3 december 2009 @ 15:12:04 #275
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_75248264
DAM, waarom bereken je het niet zelf als je het argument onderuit wil halen?

En er zit zeker wel lucht in de huizenprijs. Hoe verklaar je dan dat woning na 5 jaar ineens 40.000 meer "waard" zijn? Inflatie is niet genoeg en verbouwing zijn er niet aan gedaan. Verklaar jij je eens nader...
and made it rain upward
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')