http://www.adnbeursanalyse.nl/Begrippen/rechthoek-i.htmlquote:Op woensdag 2 december 2009 21:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van aluminium maar wel een beetje van statistiek. Als de beurs opeens 2 maanden tussen de 310,00 en de 311,49 blijft hangen vind ik dat ook vreemd. Zeker wanneer het daarvoor veel heftiger beweegt.
Nee want dat gaat niet gebeuren. Volgens de vele doemdenkers hier zou een eensgezinswoning in de randstad nag maar 100.000 euro moeten kostenquote:Op donderdag 3 december 2009 11:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zijn de prijzen nu al met 50% gedaald?
Ik denk dat mensen die daarop wachten nog wel eens heeeeel lang kunnen wachten...quote:Op donderdag 3 december 2009 11:57 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Nee want dat gaat niet gebeuren. Volgens de vele doemdenkers hier zou een eensgezinswoning in de randstad nag maar 100.000 euro moeten kosten
Het komt wel weer, als ze weer een nieuwe munt invoeren die 3x meer waard is op papierquote:Op donderdag 3 december 2009 12:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen die daarop wachten nog wel eens heeeeel lang kunnen wachten...
Iedereen zo'n beetje, alleen zijn ze nu om een of andere nergens meer te bekennen, vraag me af waaromquote:Op donderdag 3 december 2009 12:07 schreef CoqAuVin het volgende:
Wie heeft dat gezegd dan? Ik heb eens een paar oude huizenmarkt-topics gelezen, maar nergens wordt beweerd dat de huizenprijzen nominaal met 50% zouden gaan dalen.
Denk vooral losers en hippies die geen huis kunnen betalen en hopen door een crash het wel te kunnen in plaats van gewoon een vak te leren en/of een fatsoenlijke baan te zoekenquote:Op donderdag 3 december 2009 12:36 schreef Tha_Duck het volgende:
En als ze wel reageren is het niet onderbouwd en loze termen. Depri denkers, hoop dat ze zichzelf helemaal in de knoop gekletst hebben..
Waarom nu nog niet?quote:Op donderdag 3 december 2009 12:55 schreef Sjabba het volgende:
Toen de stijging een duikeling maakte zag ik veel mensen die nu popie jopie doen ook niet reageren.
Het is nu een soort jubeltopic.....
Ik heb alle delen gelezen en af en toe gepost, leuk om te zien dat ik het gewoon bij het rechte eind heb... In het begin wordt gezegd dat ik mijn kop in het zand steek en nu zou ik niet genoeg juichen.
Jongens; Het is nog niet voorbij, eind volgend jaar kunnen we beginnen met de balans op te maken...
Je kan best een analyse maken van 2007/2008/2009quote:Op donderdag 3 december 2009 13:42 schreef Sjabba het volgende:
Omdat de verkopen nog erg achterblijven, van een herstelde markt is dus nog geen sprake...
Je kan dus ook niet zeggen dat het afgelopen is...
Hahaha! Nou er zit genoeg lucht in. Op welke parameters je dat ook gaat vergelijken. Als je kijkt naar reeele bouwkosten, inkomensverdeling in Nederland, de huizenprijzen in onze buurlanden of het effect van de extreem genereuze staatssteun!quote:Op donderdag 3 december 2009 14:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik behoor tot de realisten die denken dat er weinig lucht zit in de huizenprijzen in Nederland
Eén blik op de rijksbegroting is genoeg om te weten dat de HRA in het komende decennium gaat verdwijnen.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:06 schreef capricia het volgende:
Iedereen begrijpt wel dat de daling wat harder zal gaan als de HRA in een keer afgeschaft zal worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |