Vrij naar Churchill.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:40 schreef S.Seagal het volgende:
Democratie.![]()
Bij gebrek aan beter moet het maar.
Vergat je het woord 'test' niet?quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:39 schreef sc00p het volgende:
Democratie
Alleen mensen die een intelligentie/kennis met goed resultaat doorstaan mogen stemmen
Want ?!?quote:
Wauw, er zijn meer mensen in nederland die me snappenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:41 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Compleet mee eens. Algemeen stemrecht is mij echt een doorn in het oog. Mijn prachtige weldoordachte stem wird gewoon teniet gedaan door een of andere vmbo debiel die op een naampje drukt.
"Democracy is the worst form of government, except for all those other forms that have been tried from time to time."quote:
Bron?quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:38 schreef Bonzai. het volgende:
Zo zie je maar, als je enkel mensen met verstand van zaken laat beslissen, krijg je tenminste een bekwaam man als baas.
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:43 schreef de_boswachter het volgende:
Oh wacht: Ik mag niet de mening Balkenendehebben volgens jou?
Als niet christelijke lijkt het me nogal sterk dat je Balkenende baas vindtquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Want ?!?
Oh wacht: Ik mag niet de mening Balkenendehebben volgens jou?
Je had een paar jaren eerder geboren moeten worden....
Hij heeft het goed gedaan de afgelopen jaren ja.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:45 schreef sc00p het volgende:
Als niet christelijke lijkt het me nogal sterk dat je Balkenende baas vindt![]()
Maar hij blijft een kronkel in zn kop hebben, de gristenbitchnigger.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hij heeft het goed gedaan de afgelopen jaren ja.
http://hln.be/hln/nl/5536(...)ent-van-Europa.dhtmlquote:
We zullen zien.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:51 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
http://hln.be/hln/nl/5536(...)ent-van-Europa.dhtml
Een bekwaam man is verkozen.
Goede inhoudelijke kritiekquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:49 schreef sc00p het volgende:
[..]
Maar hij blijft een kronkel in zn kop hebben, de gristenbitchnigger.
Hij heeft het icesafe debacle niet voorkomen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En hier moet ik serieus op ingaan of wat ?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:00 schreef zovty het volgende:
Hij heeft het icesafe debacle niet voorkomen.
De financiele crisis heeft nederland harder geraakt dan nodig was.
De maatschappij is verhard en gepolariseerd.
Ja, goed werk.
Ja, doe eensquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En hier moet ik serieus op ingaan of wat ?
Nee.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:08 schreef sc00p het volgende:
[..]
Christelijk zijn vind ik genoeg reden om iemand debiel te vinden.
Je hebt niet zoveel zin meer in je stemrecht??quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:39 schreef sc00p het volgende:
Democratie
Alleen mensen die een intelligentie/kennis test met goed resultaat doorstaan mogen stemmen
Wat zijn we weer lekker tolerant vandaag.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:08 schreef sc00p het volgende:
[..]
Christelijk zijn vind ik genoeg reden om iemand debiel te vinden.
Omdat ik mensen die in een sprookjesboek geloven debiel vind ben ik dom?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
[..]
Je hebt niet zoveel zin meer in je stemrecht??
Dat dusquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Noem eens wat op dan?quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je bent gewoon niet van de snuggerstequote:Op vrijdag 20 november 2009 15:11 schreef sc00p het volgende:
[..]
Omdat ik mensen die in een sprookjesboek geloven debiel vind ben ik dom?
Er is geen discussie. Het is friet.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:21 schreef Nemephis het volgende:
benieuwd wat voor invloed deze belgische president zal hebben op de patat v.s. friet discussies
quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:23 schreef zovty het volgende:
[..]
Er is geen discussie. Het is patat.
krakersmeisjesquote:
Wat een onderbouwingquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:19 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Je bent gewoon niet van de snuggerste
Wat stem jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:29 schreef zovty het volgende:
Komt toch niet door de eerste kamer, zoveelste faal.
Maar als een goede beslissing niet door de Eerste Kamer komt, aan wie ligt dat dan?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:29 schreef zovty het volgende:
[..]
Komt toch niet door de eerste kamer, zoveelste faal.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:11 schreef sc00p het volgende:
[..]
Omdat ik mensen die in een sprookjesboek geloven debiel vind ben ik dom?
Volgens zovty aan Balkenende !quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:31 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Maar als een goede beslissing niet door de Eerste Kamer komt, aan wie ligt dat dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |