Shit man man wat een shit zeg echt gewoon niet normaal ma toch gebeurt :p
Ik was gisteren dus klaar van stage beetje aan het chillen met mezelf ma ik verveelde me want was alleen tog dus ik belde mattie van me op:
ik: Ej smatje faka dan kom chillen klappen we jtje en spelen we mirrors edge ofzo tog
hij: ok ik kom eraan ma moet je nog shoppa doen dan
ik: ja ma ik ga wel ff langs dan spreken we daar af ok mattie
hij: is cool xie je daar
Dus ik na mijn huisgenoot fiets regelen he en hij had van die kleine led lampjes aan de voorkant dus ik dacht dat is licht toch dus ik zo fietsen he na de shoppa toe ma zie ik op de heenweg al politie staan ma ik d8 fuck it heb licht tog dus mag gewoon doorfietsen deed ik ook dus was ik bij shoppa
ik daar grammetje white widdow halen 9 euro betalen met briefje van tien ma die gast was kk stoned :p vergat mij euro te geven ik krijg nog euro mattie hij zo ja klopt whaha ik ben kk stoned lol :p ik zo maakt niet uit joh is je goed recht :p
ik weer op de fiets he mattie smsen da thij na mijn huis kon gaan want ik was tog al klaar bij de shoppa ik zo fietsen ma had toch licht zo richting politie gaat hij op de weg staan en houd mij aan
dus ik zo: ja waarom hou je me aan
hij: jaa je hebt geen licht!!!!
Jonge wat is deze lampje dan is gewoon licht hoor
ja ma geen goed licht hoor zegt die kk agent
ik dus nog beetje people skills op hem geven hopen kwijt te praten ma lukte helaas niet en tegelijkertijd ma fuck it hij zegt 35 euro ik zeg maakt niet uit vriend ik ben kk rijk stuur ma na mijn ouders HAHAHAHAHA kk nerd

dus ik zo na huis fietsen kom ik chickie tegen ide met hond wandelt ma ze had trainingsbroek aan dus altijd achterom kijken om billen te checken :p kijk ik zo kijkt ze ook achterom ik zo
-Hey
zij zo: Hey
Ben je dronken want volgens mij moet je blazen?
wat blazen?
Heerlijk opgeblazen billen

zij lachen heb ik dr msn gekregen

klacht: 35 euro boete ma wel msn van chick gekegen :p