quote:
Op vrijdag 18 december 2009 11:01 schreef GimmeGore het volgende:Ach, toen ik nog thuis woonde moest ik elke dag met dat treintje van Connexxion van Amersfoort naar Ede Wageningen.
Nou ja, de bedoeling was dat ik elke dag ging, maar die vaak werd dat minsten 1 tot 2 keer per week via Utrecht omdat de trein gewoon niet reed.
Moet je een tentamen maken, zit je te wachten tot de trein gaat rijden om 7:15, wordt er om 7:25 omgeroepen dat de trein niet zal rijden.
Rennen naar de trein naar Rotterdam, dan op Utrecht rennen naar de trein naar Nijmegen en dus alsnog te laat komen op je tentamen
Ik kan me vooral ergeren aan de zeer gebrekkige communicatie van NS. Als er 'ongeveer 5 minuten vertraging' staat dan is dit vaak 10 minuten. Als er 10 minuten staat een kwartier, en als er een kwartier staat dan is het 20 minuten. Vaak kan ik als de vertraging van tevoren duidelijk wordt gecomuniceerd een snellere methode vinden om ergens heen te komen. Ook moet de vertragingstijd veel specifieker aangegeven kunnen worden op de minuut af.
En er moet gewoon overal meer spoor komen, er ontstaat nu gewoon file op het spoor.
Nieuw topic:
Arnhem #34 - Geopend door een Nijmegenaar!