Niks, het was de bedoeling dat ik in Hengelo overstapte, omdat ik in Enschede moet zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:31 schreef 3keernix het volgende:
Wat deed jij in Berlijn?
Je had naar BERLIJN GEMOETEN VERDAMMT NOCH MAL !1!!1!1! Einz!!1!1!!quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Niks, het was de bedoeling dat ik in Hengelo overstapte, omdat ik in Enschede moet zijn.
Correctie, ik zit.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:35 schreef Remzz het volgende:
Alsof je dan ook helemaal doorrijd naar Berlijn zonder het door te hebbenTS staat gewoon in Bad Bentheim 5 kilometer over de grens.
Don't take life that serious mate..quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:35 schreef Remzz het volgende:
Alsof je dan ook helemaal doorrijd naar Berlijn zonder het door te hebbenTS staat gewoon in Bad Bentheim 5 kilometer over de grens.
Dat 'Bad' hebben de Amerikanen ervoor gezet tijdens de bevrijding.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:38 schreef Sapstengel het volgende:
Wat een enge mensen hier trouwens. Is Bad Bentheim een of ander mijnwerkersdorp ofzo.
Ach zoiets kun je echt wel uitleggen, volgensmij gebeurt het ook echt regelmatigquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:43 schreef Ascendancy het volgende:
En nu moet je nog betalen voor je terugreis ook
Ik gok het er gewoon op en leg het uit idd.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:43 schreef Ascendancy het volgende:
En nu moet je nog betalen voor je terugreis ook
Oh, TS studeert in twente_!
Je kan ook zeggen dat je psychisch niet helemaal in orde bent, geloven ze wel, er is immers niets wat het tegenspreekt!quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik gok het er gewoon op en leg het uit idd.
En ja ik studeer in Twente. Ik woon er zelfs.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:33 schreef Garisson72 het volgende:
Schweinerei!
Ga fietsen terugjatten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |