Niks, het was de bedoeling dat ik in Hengelo overstapte, omdat ik in Enschede moet zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:31 schreef 3keernix het volgende:
Wat deed jij in Berlijn?
Je had naar BERLIJN GEMOETEN VERDAMMT NOCH MAL !1!!1!1! Einz!!1!1!!quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Niks, het was de bedoeling dat ik in Hengelo overstapte, omdat ik in Enschede moet zijn.
Correctie, ik zit.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:35 schreef Remzz het volgende:
Alsof je dan ook helemaal doorrijd naar Berlijn zonder het door te hebbenTS staat gewoon in Bad Bentheim 5 kilometer over de grens.
Don't take life that serious mate..quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:35 schreef Remzz het volgende:
Alsof je dan ook helemaal doorrijd naar Berlijn zonder het door te hebbenTS staat gewoon in Bad Bentheim 5 kilometer over de grens.
Dat 'Bad' hebben de Amerikanen ervoor gezet tijdens de bevrijding.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:38 schreef Sapstengel het volgende:
Wat een enge mensen hier trouwens. Is Bad Bentheim een of ander mijnwerkersdorp ofzo.
Ach zoiets kun je echt wel uitleggen, volgensmij gebeurt het ook echt regelmatigquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:43 schreef Ascendancy het volgende:
En nu moet je nog betalen voor je terugreis ook
Ik gok het er gewoon op en leg het uit idd.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:43 schreef Ascendancy het volgende:
En nu moet je nog betalen voor je terugreis ook
Oh, TS studeert in twente_!
Je kan ook zeggen dat je psychisch niet helemaal in orde bent, geloven ze wel, er is immers niets wat het tegenspreekt!quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik gok het er gewoon op en leg het uit idd.
En ja ik studeer in Twente. Ik woon er zelfs.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:33 schreef Garisson72 het volgende:
Schweinerei!
Ga fietsen terugjatten.
quote:
Als ik wat meer tijd had ging ik het doen, maar moet deze trein halen anders mis ik een belangrijk college.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:51 schreef Ireyon het volgende:
Bad Bentheim is een mooi stadje hoor. Als je toch de tijd hebt, zou ik even het kasteel bezoeken als ik jou was
Overigens was teruglopen naar Hengelo nog sneller geweest![]()
In woon op kamers. In Enschede.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:55 schreef Skv het volgende:
Oh ja: ga op kamers ofzo.
Doe maar even lokaal met je nazi-praktijkenquote:
Bekende situatiequote:Op vrijdag 20 november 2009 11:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
In woon op kamers. In Enschede.
Alleen m'n vriendin woont in Apeldoorn en vanaf daar ging ik vanochtend terug.
Ik vind dat iets te toevallig.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:03 schreef Skv het volgende:
Woon ook op kamers in Enschede, vriendin woont ook in Apeldoorn.
zelfde vriendin ook nog toevallig?quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:03 schreef Skv het volgende:
[..]
Bekende situatie
Woon ook op kamers in Enschede, vriendin woont ook in Apeldoorn.
Ja best wel. Hoe heet ze SKV?quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik vind dat iets te toevallig.
dan is het niet dezelfdequote:Op vrijdag 20 november 2009 13:07 schreef Skv het volgende:
Truus.
Gina hierquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:25 schreef Skv het volgende:
Ze heet eigenlijk Annelies.
Kom ie eens heel rap naar het Tukkertopic in STAquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik gok het er gewoon op en leg het uit idd.
En ja ik studeer in Twente. Ik woon er zelfs.
Nee, uit Irak.quote:
Goed idee, nog nooit daar gekeken eigenlijkquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kom ie eens heel rap naar het Tukkertopic in STA
quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:33 schreef Garisson72 het volgende:
Schweinerei!
Ga fietsen terugjatten.
quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:21 schreef boskameel het volgende:
Jij kon tenminste nog uitstappen uit de trein naar Duitsland. Hele groepen mensen konden dat vroeger niet. En dan nog klagen ook.
Nee dude, dat ding is 10x zo relaxt als onze intercity's.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:55 schreef Skv het volgende:
Die internationale trein is een walgbaar ding.
quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:21 schreef boskameel het volgende:
Jij kon tenminste nog uitstappen uit de trein naar Duitsland. Hele groepen mensen konden dat vroeger niet. En dan nog klagen ook.
Dit. Die treinstellen zijn veel comfortabeler dan die van de NS. Ze hebben zelfs een restauratiewagenquote:
Ja leuk. Zit bij season 4 nu, beste tot nu toe imo. 5 schijnt nog beter te zijn, maar daar kom ik morgen aan denk ik.quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Niks, het was de bedoeling dat ik in Hengelo overstapte, omdat ik in Enschede moet zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |